- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis Autokauppa
Reiska sai Meksikosta kolme uutta autoa ne on jo lisätty tonne listaan ( ensimmäinen viesti ).
@ace
Tuosta autosta saa vaihdossa 5350*0.85 = 4550 €
Joten sulla on 5300 €
Jätä avaimet antenniin roikkumaan Reiska pistää pojat hakemaan sen samantien.
Tuo prosentti määrätyy siis ajettujen kisojen mukaan.
0-3 kisaa – 85%
4-6 kisaa – 70%
7-9 kisaa – 55%
10+ kisaa – 45%
- 0
@Hullu sulla on 400€ käyttämätöntä
*ja sun auton arvo on 4950€. Ostohinta + kiinni olevat osat on se lähtökohta.*
"https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tCue8JUwu_iP4G4Hv3SQXag#gid=0":https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tCue8JUwu_iP4G4Hv3SQXag#gid=0
- 0
Okkei, laskeskelin vain väärin sitten. Ja reilusti.
E. Ei muuten ole, siellä on vaan 20€ enää säästöpossussa.
- 2
Nissan Datsun 510 1970 – F102 – €4,200
- 2
Ensimmäinen viesti
- 0
Hmm, jokohan vaihtuu... hmm. Josko jo K-sarjalaiseen, hmm.
- 0
Myrskyn jälkeen,näet Kaijasen.
- 0
Mikäs se taxien max PI olikaan?
- 2
251-350 ( Silvia K kelpaa 250 PI:llä )
- 5
Tällä mennään
Mitsubishi Eclipse GTS 2003 – F138 – €4,350
- 0
Missä mun volvo on!!!!!!!!!!!!
- 0
TUNING MAN 95 wrote: Missä mun volvo on!!!!!!!!!!!!Ruattissa.
- 0
Nissan Skyline 2000 GT-R 1971 – F131 – €4,300
- 0
Mitä tarkoittaa ennakkomyynti? Jos saa varata ennakkoon, niin mulle RX7 tai TypeR, vai voinko ostaa taksiautoa kun alla on kolme kisaa? :(
- 0
Soon ny kiinni siitä mitä mieltä jengi on. Nuin sääntöjen puitteissa pitäisi olla se 4 kisaa alla.
Ennakolla meinasin sitä että voi jättää tänne, sitovan, huudon autosta sitten uuden vuoden jälkeen katsotaan kuka halusi ostaa mitä. Jos samaa autoa haluaa useampi niin arpa ratkaisee. Sen jälkeen autot lähtee siinä järkässä kun laittaa tänne viestin.
// Tällä hetkellä olisi 11 hemmoa jolla on mahdollisuus nousta Taksiin. Jos lasketaan vaatimus 3 kisaan niin sitten 15 saa vaihtaa.
- 0
Onkos Reiskalle tulossa uusia alimpaan sarjaa kelpaavia kulkuneuvoja Atlantin toiselta puolelta koskaan ?
- 0
Sä et ole varmaan painanut F5:ttä. Reiskan sivut pyörii sen kännykässä joten ne ei aina päivity.
Volvo(t) tulee tonne huutokauppa puolelle kunhan se on 'speksattu'
- 0
TehBigBunny wrote: Soon ny kiinni siitä mitä mieltä jengi on. Nuin sääntöjen puitteissa pitäisi olla se 4 kisaa alla. Ennakolla meinasin sitä että voi jättää tänne, sitovan, huudon autosta sitten uuden vuoden jälkeen katsotaan kuka halusi ostaa mitä. Jos samaa autoa haluaa useampi niin arpa ratkaisee. Sen jälkeen autot lähtee siinä järkässä kun laittaa tänne viestin. // Tällä hetkellä olisi 11 hemmoa jolla on mahdollisuus nousta Taksiin. Jos lasketaan vaatimus 3 kisaan niin sitten 15 saa vaihtaa.Mutta ekalla kaudella oli vain 5 kisaa =) Voiko AKK myöntää lisenssin korotuksen junnusta yleiseen aikaisemman kokemuksen perusteella? :)
- 0
Siksi se raja oli pudotettu tälle kaudelle neljään.
Normikaudella se on viisi, eli seuraavaan luokkaan pitää olla min. 9 kisaa.
// Mudda siis miulle kyllä käy, kunhan Moposarja ei aivan tyhjene.
- 0
TehBigBunny wrote: Sä et ole varmaan painanut F5:ttä. Reiskan sivut pyörii sen kännykässä joten ne ei aina päivity. Volvo(t) tulee tonne huutokauppa puolelle kunhan se on 'speksattu'Yks mulle. Kukaan ei haluu ni mulle suoraan :D