- 0
Forum - FRC Jokkis
Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot
@Pure Alfa myyty. Rahat tilillä. Alfa kaupassa, taas.
- 0
Chrysler PT 2004 uniikki peli,vähän ajettu ja myydään halvalla €4800
- 1
Ei taida käydä kauppa Reiskalla näiden vanhojen autojen suhteen ?
Voi että kun mentäisiin tässä myyntihommassa kuin oikeassa Jokkiksessakin :)
- 0
Myydään Nissan Skyline 2000 GT-R.
- 0
Sehän meinaa sitä että hinnat vaan putoavat, hyvää autoa halavalla. Ei muuta kun kaveria rekrytoimaan ja siitä nostelemaan palkkiota.
@zattwy 4810€ tilitetty.
- 2
@Pökä 4750€, Skailain Reiskan pihalla.
-*KÄYTETTYJEN KÄYTETTYJEN HINNAT UUSIKSI TÄNÄÄN MYÖHEMMIN*-
Hinnat pudotettu.
- 0
TehBigBunny wrote: @Pökä 4750€, Skailain Reiskan pihalla. *KÄYTETTYJEN KÄYTETTYJEN HINNAT UUSIKSI TÄNÄÄN MYÖHEMMIN*Hiiohoi onko minun mahdollista saada toi? Kraislerilla ajettu 2 kisaa ja 500 tilillä.
- 0
@Zimmy
Ei riitä rahat, sulla on 4420€ + 500€.
Skylle on 5700€ ainakin tällä hetkellä.
Noin alas sen hinta ei missään vaiheessa putoa.
- 0
Miata myynnissä!
- 0
Voisin *ehkä* harkita ostavani Miatan, jos rahat riittää. Mietin viellä.
- 0
Äkkisiltään laskettuna ei riitä.
- 0
Jos ostasin ton 4250€ maksavan PT Cruiserin, niin mulle jäisi tonni. Sitten maksaisin 750€ lisenssin ja lopuilla 250€ virittäisin auton PI:n yli 250, niin sitten pääsisin taksikuskisarjaan?
/// Ei riitäkkään hullu. 5250€ on mun rahat jos supran myyn.
- 0
Saattaa olla,notta myyntiin tulee keltainen Golf kivoilla osilla.
Vaihtaminen voisi piristää.
- 0
MULLE VOLLE! REISKA! NOUDA!
- 0
Onko Volvo nyt se juttu??
- 1
DarkWarjo wrote: MULLE VOLLE! REISKA! NOUDA!Mitä sie tääl Reiskan pihalla mesoat, humalapäissäsi, alasti, taas ?
- 0
TehBigBunny wrote: Mitä sie tääl Reiskan pihalla mesoat, humalapäissäsi, alasti, taas ?yyyy, ku mie haluun volovua! miul o nippu satasiakin takin taskussa... eiku, missä mun takki?
- 0
LORD HOPO wrote: Onko Volvo nyt se juttu??ON!
- 4
Antakee Warjolle vaikka Volvon merkki. Kun se saa sen syötyä niin se on taas ensi yön ihan kivasti.
- 2
Volovo on nettimyynnissä "Reiskan Ruosteessa ja Kumissa":http://www.forzaracingclub.com/forum/5/751/ tämä on Reiskan Erittäin Vähän Käytetyt Autot.
Sitten tiätty on se finanssipuali, sulla ei ole kun viistonnia ja Reiska ei tingi nuista 'uusista' autoista.
Jotkut sanovat että hänen kukkaronnyörinsä löystyy kun hän kuulee sydäntäriipivän tarinan ja että hän myi ensimmäisen autonsa neljävuotiaana.