- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis, Pisteet ja rahat V2
"Löytyvät täältä":https://spreadsheets.google.com/ccc?hl=en&key=t3FJa5ik19kEMsqf94zCAqA&hl=en#gid=10
- 0
mul toi ei toimi
- 0
Siinä oli semmoinen pikkuinen virhe äsken. Ja kohta kysyy joku että miksi uusi? Juurikin siksi notta pysyy helpommin käsillä tämä uusi taulukko jonka rakensi Zattwy.
- 0
Zattwyllä on jokin fiksaatio sahtiin ja punaiseen väriin, huomaan kivasti..
- 0
onks noi niiku just tehty juttu. ku rupesin kattoo mun raha summaa, nii siel on 2220 rahaa. onks se niiku se mun oikee raha määrä. mul on oma autosi topicissa 560 rahaa omilla laskuilla
/ joo ny mä meni iha sekasi näist mun rahoist
- 1
Ei jumalaata, Alfahan veti mun raha-asiat ihan viturallee, hyvä jos mopoluokkaan varaa hypätä
- 0
Sitä nuo Italian ihmeet teettää ;)
- 1
Tämmösiä on Reiska mies luvannut ostaa, notta saa Kajaanikin ajella
!http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSyGB51bOBK0jdIY1CsbbyYNdfrWU8rhia8mC26ITdIAG-OIzOXVA!
- 0
joonas6 wrote: atlantasta V.A.K.I.O ja silkki hanska stig KTS eli 100€ eiks jeh (ED) EI VAKIO JUMALAUTA!!!!!! vaan P.E.R.U.Snuita ei oo laskettu boonuksiin vaan se wassington eli satku lisää eiks jeh
- 0
Atlanta
Sparco
- 0
Road atlanta:
Pääsponsori: HKS
- 0
muuten mitenkäs se menee kun tyolla b lobbyssa oli 2 mopoa ja kelme taxia ja yksi rekka niin katsotaanko se taxi lobbyksi kun niitä on eniten vai onko se rekka lobby jos siellä on yksikin rekka
- 1
Se mitä on eniten eli Taksi-lobby.
_( jos olisi ollut esim. 2 Rekkaa, 2 Taksia ja 2 Mopoa niin sitten olisi Rekka-lobby )_
- 0
k
- 0
Viime kauden mopo sarjan uusinta laskenta käynnissä. Uusinta laskenta ei vaikuta muihin kuin bonus rahoihin.
- 0
ROAD ATLANTA ((Mukana Menossa: Bridgestone))
- 0
Viime kaudelta jäänyt pari merkintä virhettä moposarjan bonuksiin. Ne on nyt merkitty tämän kauden aloitus summiin, mutta merkitsen ne vielä tähän erikseen.
Ville 100
Hammeri 60
Grey 40
Warjo 40
Hopo 40
/// Ne on jo naputeltu tuninki mies hyvä.
Ainoastaan odotellaan tarinoita ja muita huomaamattomia lisäyksiä tuohon taulukkoon. Voitte normaalistikkin ilmoittaa tänne joka kisan jälkeen sponssit, jos sattumoisin on taas väki vähemmän hoksottimet kohdallaan.
- 0
Multa kuuluu ottaa toi HKS sponsseista poies, mä poistin sen ku ostin auton
- 0
Kiitosta tästä tiedosta.
Meinaan kopsasin suoraan omastani nuo kaikki joten siitä syystä oli tämä virhe kukkumaan.
- 0
Eli toi sponssi osio olisi jokaisen käytävä läpi reilusti ennen kisaa. Ja huudettava,
jos ei pidä paikkaansa.Se laskee teidän sponssit automaattisesti ja sen mukaan
tulee rahat tilille. Ei meitä kohta tarvita enää mihinkään.