- 3
Forum - FRC Jokkis
syysjokkis
- 0
E 257 Toyota Altezza RS 200 2004 - Teh Jänes Mobile
- 0
'04 Toyota Altezza
- 0
D 232 Acura RSX Type-S ^| Kuulostaa nopeelta (mutta, totuus sattuu)^
- 0
E 250 Nissan Silvia K`s1994 mulle.
- 0
E248 Ford SVT Cobra R 1993
Mun mun mun mun mun...
- 0
D 232 Acura RSX Type-S -Teh Zattwy Mobile
- 0
D 232 Acura RSX Type-S
/// Mihis auton tiedot lisäillää?
- 3
Vituttaa.
- 0
Satunnaista tulee olemaan tämä syysjokkis, mutta Mitsisupilla männään.
- 0
Sorry, oli hieman tylsää...
Säännöistä poimittua.
Jokkis wrote: Yhtä autoa ei saa olla kahta kappaletta enempää kuin muita. Esim. ei voi olla neljää Rellua jos mitään muuta mallia ei ole kolmea.Ai, minä kun luulin, että Rellua ei voi olla ollenkaan.
Jokkis wrote: Kaksi – Kolme starttia per kisa,toinen ja kolmas startti käännetyssä järjestyksessä. Sarja sisältää 7 kilpailua eli 19 starttia yhteensä. PI-585 Kisa 7 — Pitkä nyrre vain 1 starttiMutta eikös toi silloin tee kolme starttia per normikisa? Missä ne kahden startin kisat?
Jokkis wrote: Erikoisrata sääntö: Max pi vähennys on -30 piMihin tämä vaikuttaa, kun kerta kyseessä viimeinen kisa? Sama se kai on mitä sakkoa sieltä saa?
- 0
E 252 Vauxhall Corsa VXR 2009
- 0
PetuK wrote: Sorry, oli hieman tylsää... Säännöistä poimittua. Ai, minä kun luulin, että Rellua ei voi olla ollenkaan. Mutta eikös toi silloin tee kolme starttia per normikisa? Missä ne kahden startin kisat? Mihin tämä vaikuttaa, kun kerta kyseessä viimeinen kisa? Sama se kai on mitä sakkoa sieltä saa?Rellu oli alunperin jo kuukausi sitten mukana ja nyt ei sattuneesta syystä. Pilkkua se nykii. Ne starttien lukumäärät tulee sinne varsinaiseen kisa ilmoitukseen. Pitkällä nyrrellä ei PI arvo voi olla pienempi kuin 555.
- 0
Siinä teille lukemista loppu illaksi.
Startti määrät ja kierrokset.
3,9,11
Catalunya School
Startti 1. 20 kierrosta 17min
Startti 2. 15 kierrosta 13min
Startti 3. 10 kierrosta 9min
10,9,11
Iberian Full
Startti 1. 25 kierrosta 25min
Startti 2. 15 kierrosta 15min
17,9,11
Sebring Short
Startti 1. 20 kierrosta 26min
Startti 2. 10 kierrosta 13min
24,9,11
New York Full
Startti 1. 15 kierrosta 17min
Startti 2. 11 kierrosta 13min
Startti 3. 8 kierrosta 9min
1,10,11
Nurburgring Short
Startti 1. 16 kierrosta 25min
Startti 2. 9 kierrosta 15min
8,10,11
Camino Full
Startti 1. 15 kierrosta 17min
Startti 2. 11 kierrosta 13min
Startti 3. 8 kierrosta 9min
15,10,11
Nurburgring Nordschleife
Startti 1. 7 kierrosta 50min
- 0
No ehkä mä vähän sitä pilkkua..
Mutta tuo Nyrre juttu ihan oikeastikin ihmetytti. En sitä noin tajunnut ollenkaan.
- 0
Mitä se petu huutelee
Ei editoida niitä viestejä!!!!
- 0
Joo, niinhän siellä näyttää lukevan. Mihin viittaat ;)
Onko muuten noi kolmannet lähdöt sitten sen toisen lähdön käännetyssä järjestyksessä vai sen ensimmäisen? Eli onko siis toka ja kolmas samalla vai eri gridillä?
- 0
E 250 Nissan Silvia K`s1994
lähetään ny mukaan vähän riftailemaan
- 0
Ei se oo rifti auto. Se on: Teh Ultimate Jokkis Weapon
- 0
PetuK wrote: Joo, ootte hyvin tehny tän. Onko muuten noi kolmannet lähdöt sitten sen toisen lähdön käännetyssä järjestyksessä vai sen ensimmäisen? Eli onko siis toka ja kolmas samalla vai eri gridillä?Eka lähtö A-ajon mukaan. Toka lähtö Käännetty järjestys kolmas lähtö ekan ja tokan pisteet yhteensä, ja taas paras vikana. Tarvittaessa a-ajon perusteella.