- 0
Forum - FRC Jokkis
syysjokkis
- 1
Nyt äkkiä se oma-syysjokkis-autosi-topicci tulille, mä haluun päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...päivittää...
- 0
Lisää pisteitä 1. ja 2. sijoista muuten on ihan turha ottaa niitä sijoja ja PI-penaa. 3./4. sijat ilman penaa maistuvat turhan hyvältä.
- 0
Nissan kuskiksi ilmoittaudun ja vannon Jokkis-valan, eiku....
auto siis:
E 250 Nissan Silvia K`s1994
- 0
minä otan mitsubishi fto
ja ekaan kisaan en pääse be couse norja
- 0
Ny olis se kisaohjelma plakkarissa.
Et niig kireit kisoi vaa kakkil.
MÄ!
- 0
AKURA MULLE KIITOS.
- 0
E 241 Mitsubishi FTO GP Version R 1998 olkoon Skimmyn Syysjokkis-auto.
- 0
Kysymys sääntötulkinnasta: jos auton osat ilmoittaa ekaan kisaan, mutta ei pääsekään osallistumaan niin voiko palikoita siinä tapauksessa muuttaa kakkoskisaan kun lähtee tavallaan kesken kauden mukaan?
- 0
savulohi wrote: Kysymys sääntötulkinnasta: jos auton osat ilmoittaa ekaan kisaan, mutta ei pääsekään osallistumaan niin voiko palikoita siinä tapauksessa muuttaa kakkoskisaan kun lähtee tavallaan kesken kauden mukaan?Ennen ensimmäistä kisaa ilmoitettuja osia ei saa poistaa tai vaihtaa.. Toiseen kisaan voit taas laittaa lisää osia kiinni, niin pualjon kuin seuraava PI sen sallii.. Vaikka tuota ekaa kisaa et ajaisikkaan..
- 0
Ok, kiitos.
- 0
vaiski75 wrote: Ennen ensimmäistä kisaa ilmoitettuja osia ei saa poistaa tai vaihtaa.. Toiseen kisaan voit taas laittaa lisää osia kiinni, niin pualjon kuin seuraava PI sen sallii.. Vaikka tuota ekaa kisaa et ajaisikkaan..Aivan oikein. Kiitos sfäde!
- 0
Näin ne 020202:ssakin arveli, mutta aattelin varmistaa kun niillä ei ihan varmaa tietoa ollu siellä.
Prkl ku menin emännälle puhumaan läpiä päähäni, että la-kisoja ei enää olis ku en muistanu koko Syysjokkista mutta täytyy yrittää luikerrella mukaan aina kun pääsee. :(
- 2
Pistelaskuun pieni muutos. Koskee 2:ta kärkisijaa.
Sija 1. 24
Sija 2. 21
- 0
Se tulee ja ottaa Toyota altezza. FR SEDAN FTW!!
- 0
E 250 Nissan Silvia K`s1994
- 2
Eli joko Ooppeli tai Ford, kun eivät kovin suuressa suosiossa ole olleet. Ja noista..no ei ainakaan Fordia.
Eli Sorsalla mennään minkä päästään.
- 0
ilmoitus asiaa!!!
Management tiimi huomasi sääntö rikkomuksen kisassa. Kilpailija pokalemestari ei ollut päivittänyt autoansa tuntia ennen kisaa ja ajoi täten väärillä osilla kisassa. Säännöt on säännöt.
pokalemestarin pisteet tästä kisasta on puolitettu.
Huudot privana management ryhmälle jos tuntee vääryyttä asiasta.
JA NE AUTOT PITÄÄ OLLA TUNTIA ENNEN KISAA PÄIVITETTY
JA NE AUTOT PITÄÄ OLLA TUNTIA ENNEN KISAA PÄIVITETTY
- 1
Schimanskin ja Savulohen PI:t on menneet sekaisin siellä taulukossa.Miulla käsittääkseni Sebringissä 370 ja Loheksella 380.
Ei miulla muuta.
- 0
Schimanski76 wrote: Schimanskin ja Savulohen PI:t on menneet sekaisin siellä taulukossa.Miulla käsittääkseni Sebringissä 370 ja Loheksella 380. Ei miulla muuta.Yllättävän hyvä tämä Schimaani.