- 0
Forum - FRC Jokkis
Forza 4 JOKKIS KAUSI 3
Ja miulle Sport Fuel System
- 0
Ja mitä selkeytystä Sfäde nyt tarkoittaa?
Minä en voi täältä poistella yhtään mitään koska ei olla admin oikeuksia minulla.
Vai tarkoitatko näitä päivitys hommia?
Joka kaudella ollut klo 18.00 takarajana päivitysten ilmoitukseen.
- 1
hulluseon wrote: Ja mitä selkeytystä Sfäde nyt tarkoittaa? Minä en voi täältä poistella yhtään mitään koska ei olla admin oikeuksia minulla. Vai tarkoitatko näitä päivitys hommia? Joka kaudella ollut klo 18.00 takarajana päivitysten ilmoitukseen.Minä tiedän tuon kello 18.0o ja sehän selkeyttää kivasti toimintaa. Kello oli herättämässä 10 vaille, mutta eihän se wunkkari herännyt. Joka käytettävän Jokkis Topicin alkuun voisi laittaa linkit: Täältä löytyy rahat, pisteet... Täältä autot. Täältä autojen päivitykset. Säännöt täällä. Menee jo hakemisen puolelle vanhaltakin muuten..
- 0
Aaha. No minä korjailen nuo selkeästi sitten kisan jälkeen.
- 0
Nuita topikin nimmii ei pysty vaihtamaan.
- 0
Jos mie ostan taksarilisenssin vaa tohon aygoon? is tiz ok?
- 0
Mites jos autosta saa poistettuu siiven poies ni onks se toi Kromipuskurin poisto: €50? Vai pitääkö siitä maksaa enemmänki?
- 0
@Warjo
On
@Tuning
Tuota. mie katon tuon tänä iltana tarkemmin ja kerron sitten.
- 0
hulluseon wrote: @Tuning Tuota. mie katon tuon tänä iltana tarkemmin ja kerron sitten.Mihis päätökseen Hulli tuli siinä asiassa?
- 1
Hulli ei tiedä. On vieläkin aewan illassa :)
- 0
TUNING MAN 95 wrote: Mihis päätökseen Hulli tuli siinä asiassa?Oke, mää ostan sen sit ja liityn taksareihin. huamenna ehkä kerkeen ajaanki.
- 0
TUNING MAN 95 wrote: Mihis päätökseen Hulli tuli siinä asiassa?Se on saman arvoinen kuin kromipuskurin poisto.
- 2
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135240465597.gif!
- 0
^Thihihihiii^
- 0
Mitenkäs muuten onko ajateltu ensi kaudelle nuita Rekkoja, vai vieläkö mennään Takseilla?
- 0
Ei nähtävästi tule rekkoja
- 0
KUKA RUPIAA SEURAVAN KAUDEN REISKAKSI™ HULLI-REISKAN TILALLE ?
- 0
Mitä reiskan työtehtäviin kuuluu?
- 2
Rayha300 wrote: Mitä reiskan työtehtäviin kuuluu?Jaloviinan juontia suurimmaksi osaksi mitä nyt oon seurannu.
- 0
Kisakalenteri kasaan; radat + sponssisysteemit, ja sitten pisteiden ja rahojen jako kauden aikana.
// Junnut voi vetää ES:llä piän sekaste.