Forum - Games and Gaming

Trials Evolution

villek00

villek00 13.04.2013

  • 0
Oisko kellää intoo tulla koittaa crossia? Jos ois joku jolla ois pelin lisäks molemmat DLC:t hommattuna =)
RauhaMees

RauhaMees 13.04.2013

  • 0
Hitto. Mul on vaa perus peli :(
Driver181

Driver181 14.04.2013

  • 0
Onko porukkaa viellä siellä linjoilla?
zapekk

zapekk 15.04.2013

  • 0
Itse täällä olen vielä vaikka en vähään aikaan olekkaan pelannut. Juuri ostin nuo lisäosat, että niitä hakkaamaan platinalle...
jimmykojootti

jimmykojootti 19.04.2013

  • 0
Koitin tätä, saa nähä pelaanko uudestaan. Fysiikat ei ollu kovinkaan erikoiset, tai hauskat, niinkun esim. kännykkäpeli Gnar Bikessä.. Musiikki oli päätä särkevää rasvalettien huutoa (Anteeksi te hevimetallin kannattajat) Ja se, että eteen päin pääsee vasta sitten kun on kaikki kullalla, alkoi vituttaan, koska se perkeleen suksihomoilu oli niin kustua hommaa että huhhuh....... Kiitos ja kuitti
zapekk

zapekk 22.04.2013

  • 2
jimmykojootti wrote: Koitin tätä, saa nähä pelaanko uudestaan. Fysiikat ei ollu kovinkaan erikoiset, tai hauskat, niinkun esim. kännykkäpeli Gnar Bikessä.. Musiikki oli päätä särkevää rasvalettien huutoa (Anteeksi te hevimetallin kannattajat) Ja se, että eteen päin pääsee vasta sitten kun on kaikki kullalla, alkoi vituttaan, koska se perkeleen suksihomoilu oli niin kustua hommaa että huhhuh....... Kiitos ja kuitti
Et vaa ossaa. :)
RauhaMees

RauhaMees 22.04.2013

  • 0
Siis pelihän on yllättävän helppo jos noita kultia alkaa metsästää. Mutta mun mielest ihan hopeillakin pääsee eteenpäin pelissä. En tiiä sitten. Mulla alkaa peli olla 100% pelattu läpi. 98% nyt. Kaikki kullalla tai platinalla paitsi inferno on hopeella ja extreme ratojen tournamentti on hopeella. Kaikki ei oo tälläsissä peleissä -huijareita- taitavia. Parempi ohjattavuus täs evolutionis on kuin hdssa. EMM
jimmykojootti

jimmykojootti 22.04.2013

  • 0
Toki määhän pelasin näppiksellä koneella :D
zapekk

zapekk 22.04.2013

  • 0
jimmykojootti wrote: Toki määhän pelasin näppiksellä koneella :D
No olisit heti sanonu. Käytä nyt boxi ohjainta herranjestas. Ei nuo extremeradat niin vaikeita ole mutta hyvällä ajalla + 0 kaatumista on aika tuskaa joissakin niissä. Varsinki way of the ninja oli tuskaa saada platinalle.
RauhaMees

RauhaMees 22.04.2013

  • 0
Infernon se kolmen lauta homman jälkeinen tynnyri hommeli, on mun vihollinen. Aina kun reenaa sitä kohtaa nii menee täydellisesti. Sitte kun pitäis yrittää vetää koko rata putkeen mahdollisimman puhtaasti, niin se hyppää silmille. Juu ei näppiksellä voi onnistua, koska et pääse säätää kaasua ja jarrua sujuvasti. Platinaa en erityisesti yritä, mutta jos pääsen jollain vedolla lähelle sitä niin jään yrittämään.
Driver181

Driver181 22.04.2013

  • 0
Boxillaako te näitä tahkotte?
RauhaMees

RauhaMees 22.04.2013 (edit 22.04.2013)

  • 0
Ju. // Mulla ei nyt oo nettii boxissa, mutta joskus oisko kellää kiinnostusta online mättöön? Publicissa dominoinu porukkaa, mutta FRCeen porukkaa vastaa en vielä ole ottanu matsia.
jimmykojootti

jimmykojootti 22.04.2013

  • 0
zapekk wrote: No olisit heti sanonu. Käytä nyt boxi ohjainta herranjestas. Ei nuo extremeradat niin vaikeita ole mutta hyvällä ajalla + 0 kaatumista on aika tuskaa joissakin niissä. Varsinki way of the ninja oli tuskaa saada platinalle.
Pelaisinki jos ois langallinen ohjain...
Driver181

Driver181 22.04.2013

  • 0
Juu voidaahan myö Räyhä mennä pääröömää joku ilta
TTJK107

TTJK107 22.04.2013

  • 0
Pärröömään ny heti?
villek00

villek00 22.04.2013

  • 0
Mie voin tulla kans joku ilta :) Ehkäpä tänää tuo huomenna?
zapekk

zapekk 22.04.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Ju. // Mulla ei nyt oo nettii boxissa, mutta joskus oisko kellää kiinnostusta online mättöön? Publicissa dominoinu porukkaa, mutta FRCeen porukkaa vastaa en vielä ole ottanu matsia.
Mielelläni tulen.
villek00 wrote: zapekk - Trial Mestari FRC:ltä.
Zori. Oli pakko Quote, kun huomasi tuon. :3
RauhaMees

RauhaMees 23.04.2013 (edit 23.04.2013)

  • 0
Mie itse pääsen pelaa trialsii vasta kun saan normi netin takas. Oon viikonlopun ja tän viikon ollu 0.5 megan puhelimen netillä. // Zapekki ja plane pinkki on mun kaveri listalla siellä kärjessä. Aina välillä mäki siellä kärjen tuntumassa riehun.

Write a post

Sign in to post a post.