- 0
Forum - Games and Gaming
Trials Evolution
Paljon on taas pelattavaa. Kiva kun perusideaa ei ole rikottu. Viihdyttävää ja hauskaa taas kerran. Mii laiks!
- 0
Juu itse myös näin äkkiseltään olen hyvin tyytyväinen tähän(kin) trialsiin.
Haastetta löytyy Raabin ja -Ville-miähen- ajoista ainakin tähän mennessä.
Itse en ole vielä sinne Extreme-ratoihin kerennyt, mutta toivottavasti on vähintään yhtä vilttumaisia kuin HD:ssa ;D
- 0
Aika hyvin pystyy muokkailee pyörää/kuskii
- 1
Storkki wrote: Aika hyvin pystyy muokkailee pyörää/kuskiiTämä on myös positiivinen yllätys vaikkakin kaikkien kamojen avaaminen vaatii ilmeisesti n.100 ohjainta.
- 0
Track centralkin toimi äkkiä kokeiltuna ihan mukavasti.
- 0
Kyllä tämä kovin koukuttava on. Alkufiilikset oli tosiaan vähän "tämähän on jo nähty", mutta onneksi sillä hyvällä tavalla. Liikaa hyviä pelejä työn alla tällä hetkellä. Arrrhhhhghghgh.
- 1
Nyt kun medium radat ja melkein kaikki hardit on hakattu läpi, niin alko vasta tuntumaan "uudelta". Todella helppoja oli nuo alkupään radat saada kultaiseksi. Suurin osa ihan yhdellä yrittämällä.
Hard-tason radat on jo nannaa ja yksi kokeilu expert-tasolta nostatti nostalgiset fiilikset :)
Money well spent!
- 4
Jaahas, pitäskö se tämäki ostaa niin sais taas nakella ohjaimen laminaatille.. :/
- 0
Gigatrack = PERKELE!
- 0
teemu1337 wrote: Gigatrack = PERKELE!Semmonen mukava 10 minuutin tempasu. :P
- 0
Draghar ja Raabi lopettaa nyt sen pelaamisen kokonaan. Kiitos.
- 0
E: Ei mitn
- 0
Total track starts: 1233
Mites muilla?
- 0
teemu1337 wrote: Total track starts: 1233 Mites muilla?Jotain 600 Kultaa muissa paitsi extremet hopealla ja tournamenttejä oo vielä ajana ollenkaan, Extremet kullalle ja sit niitä platinoita jahtaamaan. Hyvä peli kyllä mut ei ehkä enää koukuta yhtä pahasti ku trials hd.
- 0
:D Demoa koitin, track editorissa (vai mikä se ny nimeltään onkaa) tein first person -kuvakulman, tyyli ajaa :D ei vaan tosin helppoo.
- 0
Mites toi moninpeli toimaa tos trialssis? oottako pelannu?
- 0
Eka rata olis nyt saatavilla. Nimeltään Loggersite. Pari päivää tuon tekemisessä meni. Käykääs koittaa.
^Get trackissä vaan painatte X.^
- 0
DarkWarjo wrote: Mites toi moninpeli toimaa tos trialssis? oottako pelannu?Myö oon netissä kokeillunna. Ihan kivasti toimii ja pystyy säätäämään pelihakuun minkä tasosia/millasella yhteydellä olevia haluaapi ensisijaisesti hakea. SuperCrossia(?) ja Hardcore trialsia itse lähinnä tullut pelailtua. Neljä pelaajaa pannuttamassa rinta rinnan on ehdottomasti SuperCrossin(?) paras puoli :D Rankit jostain kumman syystä eilen/tänään hävinnyt.
- 0
Tulihän tämän ostettua nyt vihdoinkin. Tuttua ja turvallista Trialsia.
- 0
Juu myös meikäläistä saa hakea tansseihin jos sattuu trialsissa nettipeli kiinnostamaan.