Forum - Games and Gaming

ARMA 2 - DayZ

Driver181

Driver181 08.01.2013

  • 0
"Köhöm":http://www.youtube.com/watch?v=dSG4awp7Kl0
RauhaMees

RauhaMees 14.01.2013

  • 0
"Infoa Standalonesta":http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141266/where-is-the-standalone-release-i-suppose-i
Finski fani

Finski fani 14.01.2013

  • 0
Olispa mulla kone, joka jaksaisi pyörittää tuota. Kiinnostunu pelistä ties kuin kauan, mutta tää -08 käytettynä ostettu romuläjä on vaan niin ruoska. Hyvä notta jotain Hiddeniä jaksaa...
DarkWarjo

DarkWarjo 15.01.2013

  • 0
Finski fani wrote: Olispa mulla kone, joka jaksaisi pyörittää tuota. Kiinnostunu pelistä ties kuin kauan, mutta tää -08 käytettynä ostettu romuläjä on vaan niin ruoska. Hyvä notta jotain Hiddeniä jaksaa...
huhupuheiden mukaan saattaa toi standalone versio tulla myös konsooleille.
Latetzki

Latetzki 15.01.2013

  • 1
Hatun nosto niille jos optimoivat konsoleille noinkin paskasti PC optimoidun pelin.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.01.2013

  • 0
"Onhan Fläsäri tehty jo ekalle Xboxillekkin,":http://www.youtube.com/watch?v=cGb2UGTl8UM joten eiköhän se nyt '720':llekkin taittuis. Se vaan että Rockettia ei oikeasti konsolit kiinnosta, joten en tiedä ketkä sitä loppujen lopuksi edes väsäilis.
Latetzki

Latetzki 15.01.2013

  • 0
MrD St Jimmy wrote: "Onhan Fläsäri tehty jo ekalle Xboxillekkin,":http://www.youtube.com/watch?v=cGb2UGTl8UM joten eiköhän se nyt '720':llekkin taittuis. Se vaan että Rockettia ei oikeasti konsolit kiinnosta, joten en tiedä ketkä sitä loppujen lopuksi edes väsäilis.
No se onki nykypäivänä hiton ruma peli :D En jaksa uskoo moiseen että tulis konsoleille kun Armaa tehdessäkään ne tuskin moista on pitäny edes vaihtoehtona. Niin pirusti noita nappeja ensinnäkin.
RauhaMees

RauhaMees 15.01.2013

  • 0
Jos se ikinä tulee konsoleille nii ei siinä varmaan kaikkia ominaisuuksia ole mitä PC versiossa.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.01.2013

  • 1
2h juostiin kohti kaverin bussia, repussa 5 paistettuu lihaa + purkkiruokaa + vesipullo + kokista + pepsiä + makarovin paska yms pientä. ja joku mulkku ajaa uazilla meidän yli, eikä juostu edes siis tiellä ja vieläpä kohtuu kaukana kaikesta oltiin... jos taas kokeilis parin kuukauden päästä....
DarkWarjo

DarkWarjo 16.01.2013

  • 2
jahas.. annoin kuitenki toisen yrittämän viel pelille. Kaveri juoksi hakeen yöllä bussin ja ajeli nv-googlet päässä hakemaan mua, Oli löytäny gearijemman toiselta servulta. No ei siinä, bussilla toisella servulla gearijemman kohalle, servun vaihto, kauhee pölliminen ja takas omalle servulle = Bussi, M249 Saw, AS50 snipu, DMR snipu, M4A1 Silenced agoc scopel, vitusti safkaa, juomaa.. harmi kun autoja ei saanu omalle servulle :P myös muutama muu ase löyty jo meidän bussista. mut tos kivoimmat luutit :P Ehkä mä sittenki annan viel tsänssit pelille ennen ku kyllästyn :D
jimmykojootti

jimmykojootti 16.01.2013

  • 1
Itelki hyvä tuuri helicopter crash sitessa. DMR, AKM, NV Gogglesit, ruokaa, juomaa, morphiinia, bandagei, Alice backpack. Täs pelis vaan n. 0.02% ajasta on sellaista että menee hyvin. Eli jos menee hyvin, niin toden-näköisesti kuolet pian :D
Myyttirotta

Myyttirotta 17.01.2013

  • 0
jimmykojootti wrote: Täs pelis vaan n. 0.02% ajasta on sellaista että menee hyvin. Eli jos menee hyvin, niin toden-näköisesti kuolet pian :D
Tuo on enemmän kuin totta. Itse vain en löydä juurikaan mitään aseita. MP5 taitaa olla "paras" mihin olen törmännyt. Yleensä saa juosta puunhalkomalaitteen tai pistoolin kanssa ympäriinsä.
Finski fani

Finski fani 17.01.2013

  • 0
Onko kukaan käyny hakemassa sitä railgun:ia, vai mikä lie avaruuspyssäkkä se oli?
Myyttirotta

Myyttirotta 17.01.2013

  • 0
Kaverilla tuo ollut kertaalleen. Uskomaton tykki ja varmaan tästä syystä pelin harvinaisin ase tietääkseni.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.01.2013

  • 0
EIlen kävi sitten airfieldillä kopu kimppuun, Juoksentelin karkuun ja kaveri sit laitto AS50:n käteen ja tiputti kopun :D Oli pikkasen sik oossom (paitti varmaa kopuporukan mielestä) Mut sit taas bugin takia kuolin.. prkle.
jimmykojootti

jimmykojootti 17.01.2013

  • 2
Itellä oli Coyote backpack, ruokaa ja juomaa hyvin, lääketarvikkeita hyvin, DMR, AKM, M1911, Traktori, jossa oli seuraavat aseet: -G17 - 2 lipasta -Bizon PP-19 SD - 4 lipasta -MP5A5 - 7 lipasta -MP5SD6 - 2 lipasta -AKS-74 Kobra - 6 lipasta -M16A2 M203 - 10 lipasta -AKM - 12 lipasta -Lee Einfield - 6 lipasta -M14 AIM - 6 lipasta Sit oli bensaa, mut traktorista oli kone punaisella, ja ilmeisesti, kun sillä ajaa nurmikolla, niin se hieman hajottaa sitä. se sit posahti, sisältäen aseet ja minä :D Noh, homma oliki jo aikaasta tylsää
DarkWarjo

DarkWarjo 18.01.2013

  • 0
Perkele ku alkaa korpeaan tuo et delailee bugeihin.
Rintala

Rintala 18.01.2013

  • 0
Warjoo.. Passua DayZ kannulle?
DarkWarjo

DarkWarjo 18.01.2013

  • 0
riisi tais olla passu :)
DarkWarjo

DarkWarjo 20.01.2013

  • 0
joku oli käyny chernossa vähä riehuun... !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Muut%20pelit/Day%20Z/arma2oa%202013-01-20%2022-49-05-72.jpg/_full.jpg!

Write a post

Sign in to post a post.