- 0
Forum - Games and Gaming
ARMA 2 - DayZ
Mun Bussi!
Heh, mulle kans parhaimpia juuri viikonloput tähän lystiin.
- 0
Mäcelälle kyllä pitäs antaa mitali bussilla ajosta :D
Oli paikka mikä hyvänsä, niin tää jannu vääntää sen bussin siitä läpi ja ilman kolhuja vielä.
// En tiedä ootteko vielä "nähny":http://dayzdev.tumblr.com/
- 1
Mä olen mukana, jos se vaan passaa. =)
- 0
Zage93 wrote: Mä olen mukana, jos se vaan passaa. =)Tämä hyvä :)
- 3
Miekin voisin ehkä jossain vaiheessa vklp tulla -ottamaan huuvvot Rintsiltä- pelaileen.
- 0
Nyt jaossa -kaksi- yksi Arma 3 Alpha Lite koodi. Halukkaat huudelkaa privana.
- 0
MehuSukka wrote: Miekin voisin ehkä jossain vaiheessa vklp tulla -ottamaan huuvvot Rintsiltä- pelaileen.Soon toi Kinkkis kun huutaa. Mää käsken vaan aina rauhottumaan ;)
- 0
Okei eli nyt vaan tässä nopiasti kysäsen. Aion tänään alkaa suunnittelee ton Diaryn juttuja ja yks juttu johka osa teistä ehkä haluaa vaikuttaa on hahmojen nimet. Voi kuulostaa vähä tyhmältä, mutta haluan tehdä tämän mahdollisimman hyvin.
Itse kyllä voin ne päättää, mutta sitten laitan omasta mielestä sopivat nimet.
huudelkaa mulle jotain kautta jos haluatte valita nimen. Mielellään nimi sais olla, joku nimen tyyppinen, eli ei tälläsiä: xXUltimateZombinmättääjäXx tai joku vastaava. Juu nou thiis things :)
Eipä tässä mitään muuta mulla taaskaan. ^Ei ole pakko jos ei halua^
- 0
Rayha300 wrote: Okei eli nyt vaan tässä nopiasti kysäsen. Aion tänään alkaa suunnittelee ton Diaryn juttuja ja yks juttu johka osa teistä ehkä haluaa vaikuttaa on hahmojen nimet. Voi kuulostaa vähä tyhmältä, mutta haluan tehdä tämän mahdollisimman hyvin. Itse kyllä voin ne päättää, mutta sitten laitan omasta mielestä sopivat nimet. huudelkaa mulle jotain kautta jos haluatte valita nimen. Mielellään nimi sais olla, joku nimen tyyppinen, eli ei tälläsiä: xXUltimateZombinmättääjäXx tai joku vastaava. Juu nou thiis things :) Eipä tässä mitään muuta mulla taaskaan. ^Ei ole pakko jos ei halua^Mie voin olla Pekka Haavisto. ^Muista jokkis ;)^
- 0
Asia selvä. Jokkiksen yritän muistaa.
- 0
Eiks Rintsin pitän olla Jerppa tai jotain sinneppäin :D?
Joo voit mun nimeks laittaa vaik kunkku tai jtn sinnepäin
- 0
Voin olla vaikka Jukka Palmu.
- 0
Hessu Hopo. =)
- 0
Muokkasin hieman tuota nimeä ^
Päivitin edelliselle sivulle niitä nimiä. Oman hahmoni nimeä ei ole vielä täysin päätetty.
- 0
Mites jätkät määrittelee viikonlopun. Alkaako se jännittävä seikkailu tänään vai huomenna?
Mä oon ihan redi tänäänkin. Klo 15 jälkeen minä ainakin olen vapaa.
- 0
Rayha300 wrote: Mites jätkät määrittelee viikonlopun. Alkaako se jännittävä seikkailu tänään vai huomenna? Mä oon ihan redi tänäänkin. Klo 15 jälkeen minä ainakin olen vapaa.Mulla on emäntä ainakin la aamusta sunnuntai iltaan saakka poissa edestä.
- 0
Neljältä kotona ite, voin tulla sitte kokeileen. :)
- 0
Eikös Rintala ollu jossain sisämaassa riehumassa. Jos on niin me muut jotka tänää tulee (jos tulee) niin voitais hilata itsemme sinne päin. Eiks jeh?
- 0
Mie oon kotona siinä ennen/jälkeen viiden.
- 0
Pääsin nyt jo koulusta. Käyn tesmailee servuja ja kuvaus asetuksia, yms. Huuteloo mulle skypen kautta sitten ku olis valmis pelaamaan. Skype: Rauha Mees
Yritetään saada turvallinen miitti paikka, jonne kaikki yrittää sitten hakeutua.
Jos porukka tykkää niin voisin yrittää etsiä ruokaa ja varusteita ns. Alotus kamaks.