Forum - Games and Gaming

Euro Truck Simulator 2

RauhaMees

RauhaMees 02.07.2014 (edit )

  • 1
KingPlayer10 wrote: 7: Voit käynnistää myös pikakuvakkeesta työpöydältä jos siellä sillainen on. Toimii nykyisessä versiossa.
I FIX
Lehtinenn

Lehtinenn 02.07.2014 (edit )

  • 1
Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....
Latetzki

Latetzki 02.07.2014 (edit 02.07.2014)

  • 1
Lehtinenn wrote: Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....
Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.
Driver181

Driver181 03.07.2014 (edit )

  • 0
Latetzki wrote: Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.
Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä *POIS, ALTA!*
KKNGS

KKNGS 03.07.2014 (edit )

  • 0
Driver181 wrote: Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä *POIS, ALTA!*
Varsinki jos tullaan jonossa pikkutiellä vastaan.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.07.2014 (edit )

  • 0
Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!
Latetzki

Latetzki 03.07.2014 (edit )

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!
Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.07.2014 (edit )

  • 0
Latetzki wrote: Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.
Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
DarkWarjo

DarkWarjo 03.07.2014 (edit )

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
Jos sul o kuitenki aito ETS pystyt liittään sen kyllä steamiin. itellä originista ostettu ja se o linkattu steamiin ja pelaa multipläyeri
KKNGS

KKNGS 03.07.2014 (edit )

  • 1
El PiNk DeViL wrote: Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
Joono, muumilaaksoversio ei toimi, yllättäen, mutta jos joku origin tai ets:n sivuilta ostettu versio on, niin pistät vaan steamiin sen saman sovellusavaimen ja se on sielä.
sjamy

sjamy 20.07.2014 (edit )

  • 0
7,29€ vajaan neljänpäivän ajan "täältä.":https://www.humblebundle.com/weekly Ja mukaanhan tulee nuo 5 muuta peliä.
sjamy

sjamy 23.07.2014 (edit )

  • 0
Reilu 10h takana, mahtava peli, ulkoasu on kerrassaan upea! Crossfiren kanssa vaan on helvetillistä säätämistä.. No, se on sen arvoista. Pitänee huomenna testailla multiplayeriä.
RauhaMees

RauhaMees 23.07.2014 (edit )

  • 0
Odotas ku huomaat modien hienouden :P Mutt joo jos ajosuraa multiplayeriin haluu ja räyhän seura kelpaa nii tää tulee mielellään ajeloo. Taitaa olla muutama muukin äijjä porukasta varmaa on ajo tuulella :)
sjamy

sjamy 09.09.2014 (edit )

  • 1
"3.99€, 27h aikaa":https://www.humblebundle.com/store/p/eurotrucksimulator2_storefront
Teknika1

Teknika1 09.09.2014 (edit )

  • 0
Rayha300 wrote: Odotas ku huomaat modien hienouden :P Mutt joo jos ajosuraa multiplayeriin haluu ja räyhän seura kelpaa nii tää tulee mielellään ajeloo. Taitaa olla muutama muukin äijjä porukasta varmaa on ajo tuulella :)
oisko mitä nopeeta hyvien modien listaa antaa. mp-modi on ja asennettu mut ei o testaa ehtiny. mut oisko jotai muita "must have"-modei? :)
KKNGS

KKNGS 09.09.2014 (edit )

  • 0
Ei me sitä multia paljoa olla jaksettu enää ajella kun sielä on joku homojen vauhtirajotin.
Ac3Way

Ac3Way 27.01.2015 (edit )

  • 1
"Amerikan Trukki Simuu":https://www.youtube.com/watch?v=qSUKlmqBJYQ "Linkki blogiin":http://blog.scssoft.com/2015/01/inside-scs-software-and-1-hour-with.html Toivottavasti tämä ei ole vain ETS2 eri paikassa, vaan kokemus olisi uusi.
Ac3Way

Ac3Way 26.12.2015 (edit )

  • 1
Forssalaiset ohoi! Mikäli ette huomanneet niin ProMods 2.0 on julkaistu ja kaupunkeja tuli aivan helvetisti lisää. Mukaanlukien Suomi laajeni huomattavasti ja tukekaa modia sillä vitun 1 € paypal latauksella ei ole paha, itse olen joka kerta sen maksanut. Hyvää tapaninpäivää ja uuttavuotta!

Write a post

Sign in to post a post.