- 0
Forum - Games and Gaming
Hattrick
Onko sulla fysio / lekuri ?
Fysiot vähentää loukkaantumisia ja lekurit nopeuttaa tervehtymistä.
Joukkuekuva !
!http://i1.minus.com/i8eRhfDLNoIyA.jpg!
- 0
Mulla on kaikkia 1 paitti apuvalmentajia kolome. Pitäisköhän hankkia toiset fysiot ja lekurit?
// Palkkasin sitte perskules yhen lekurin lisää ja kaks fysiota. Menee tosiaan hermo nuihin loukkaantumisiin. Jos tualle uudelle kaudelle sais kaikki terveenä pelaamaan...
- 0
Mulla 5 apuvalkkua, 1 psykologi, ja muita kaksi.
Ei kauheasti loukkaantumisia.
Treenataan 100%, josta staminaa 20%
- 0
Tännään taas pellaillaan... Voitto olisi kovin kiva. Mutta ei sitä tule. Ostin vielä 'vahingossa' vähän turhan pakinkin kun sillä ei ole mitään saumaa 1. jengiin ...
- 0
Miljuunan euron miehen hommasin hyökkääjäksi.
SOON PARAS TEHRÄ TULOSTA !
- 0
No ollaan sitä ny rahamiehiä. Millasias arvoja tuommoselta löytyypi?
Ite tarttisin vielä yhen projekti-hyökkääjän. Kaks nyt olis ainakin suunnitelmissa koulutella aikas hyväks. Erinomasesta pitäs alotella. Jos ens kauden enimmäkseen keskittys maalintekotaitoon, ni kai niistä jonkinmoisia tullee.
Onkos kausien välillä muutesh pitkäkin tauko?
- 0
21 years and 93 days,
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: passable
Winger: weak
Passing: solid
Scoring: magnificent
Set pieces: weak
Paremmankin tolla rahalla saisi mutta ei ollut aikaa odottaa ja etsiä.
Pari viikkoa taitaa olla se väli.
- 0
2-0 turpia ja nyt putoaminen on varmaa. Vilttu.
- 0
Ihtellä tuli 6-5 häviö. Melkosen maalirikas peli oli kyllä. =P Tarviin paremman keskikentän...
- 0
Jos teillä on junnu-jengit niin tulkaa pelaamaan "Yleinen liiga (139994)" sarjaan !
- 0
Ottekko työ VII-divarissa ?
Onko sarjassa bottijengi ?
Nyt voi vaihtaa liigaa bottijengin kanssa.
- 0
TehBigBunny wrote: Ottekko työ VII-divarissa ? Onko sarjassa bottijengi ? Nyt voi vaihtaa liigaa bottijengin kanssa.Olen ja on. FC sähkösauna on botti. VII 342
- 0
Himpura kun en lukenut tätä olisin tullu siun divariin.
Putosin Cupista viidennellä rankkarilla. Kaksi parasta äijää ei vetäneet ... huonosti olin laittanut miähet.
- 0
Aikamoista. Mäkin oon tosiaan VII:ssä. Ei kyllä Bania vastaan mitään jakoa olis. Melkoiset tasoerot näin divaarin sisällä...
- 0
TehBigBunny wrote: Himpura kun en lukenut tätä olisin tullu siun divariin. Putosin Cupista viidennellä rankkarilla. Kaksi parasta äijää ei vetäneet ... huonosti olin laittanut miähet.Ehkä toisaalta ihan hyvä ettet huomannut :) Jos vaikka sen botin onnistuis voittamaan..jos.
- 0
Kaksi peliä pelattuna, kaksi voittoa, maaliero 14-0 ja jälkimmäinen peli meni 'Play it Cool':illa.
- 0
Kahdesta pelistä voitto ja tasuri, joista jälkimmäiseen saa olla ihan tyytyväinen kun vihu kuitenkin ennakolta kovempi tiimi. Maaliero 7-5.
- 0
Vastustaja oli suosikki, ilmeisesti ainut kunnon vastustaja mulle tässä sarjassa.
Voitin vieraissa 0-1 !
F00k yeah !
/ Mun super-kärkimies (TSI 22k ) -> 2vko saikku. Voi vilttu !
// Kolme peliä ja maaliero 15-0
- 0
Jee. Voitto 2 - 0, vaikka arvio kuului "vastustaja on ennakkosuosikki".
Yllättävän kivasti on kausi lähtenyt käyntiin, neljän matsin jälkeen recordi on 3-1-0 ja maalit 17 - 6.
- 0
'Puolustus voittaa mestaruuksia'
4-0-0 ja maaliero 18-0
Pelit mennyt hyvin vaikka sarjassa on itseasiassa aika kovia jengejä. Niiden peli perustuu vaan yleensä muutamaan todella kovaan pelaajaan ja hyvällä taktiikalla on pystynyt murtamaan ne.