- 0
Forum - Games and Gaming
FlatOut
Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D
- 0
RaabForRehab wrote: Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :DMun vanhemmat vähä ihmetteli mitä mä yksin naureskelen, kun editoin tota videota. Toi Driverin nauru hymyilyttää vieläkin :D
- 2
Pikainen kysymys.
Kuinka moni lähtis mukaan, jos järjestettäisiin pieni flatout sarja. 3-4 ajokertaa ja jokaisella ajokerralla ajettais useita lähtöjä.
Kyselen vain, koska ollu mielessä tämä. Tietenkin GTA V tulee, mutta online siihenkin tulee myöhemmin, joten nyt nopeesti kerkeis tälläisen pitää ennen rantaralleja.
- 0
Mukana olen yllättäen.
Asiasta kolmanteen, otettaisiin FOV3 modi käyttöön ~149 rataa ja muuta piäntä/isoa muutosta.
-Opastusvideon tekaisen, ja linkit tähän vaikka päivitän.-
Edit:Rayha tekee, ja St Jimmy otetaan mukaan menoihin tietysti
- 0
Just oon mätänny FlatOut 1:stä tässä pari päivää. Kyllä kelpais.
/En ollu näköjään vaan huomannu tuota edellistä :/
- 1
No käytetään nyt tääkin viesti hyväksi. Uskaltaakohan/saako joku tehdä eventtiä tohon listaan?
- 0
MrD St Jimmy wrote: No käytetään nyt tääkin viesti hyväksi. Uskaltaakohan/saako joku tehdä eventtiä tohon listaan?Jos ei saa niin fak tö pouliis. Alkaa jo vierotusoireet iskemään kun ei oo kahteen päivään fläkkistä pelannu multissa. Totta vitussa oon mukana.
- 0
Njoo. Rayhis tekee videomuodossa ohjeet niille joilla ongelmia asenuksen kanssa.
Kopio flatout kansio toiseen sijaintiin ( että on erikseen version 1.2 ja 1.3)
Lataa "FOV3":http://www.gamefront.com/files/14699389
Klikkaa FOV3_EXE_Installer.EXE (järjestelmänvalvojana/adminisator:ina) ja etsi kopiotu flatout kansion sijainti.
Klikkaa instal, ja ylikorvaa KAIKKI tiedostot jotka kysytään, (yes to all) niin helpompi
Asenuksen jälkeen käynistä flatout, säädä grafiikka yms asetukset, luo uusi profiili.
Thats it
Edit: Onhan aikasemminkin ollu muiden pelien eventtejä tuola, niin helpotanut niiden tiätämistä.
Toivotavasti myöntymys saadaan =)
Edit2: Tänään ainakin taas ajetaan
- 0
Olikos sillä mr jimillä skypeä? jos on niin lisää joku meistä niin pääset jutusteleen
- 0
Juu Skype löytyy. Räyhä mulla tais siellä olla jo ainakin, mutta lisäilkää pyhajimmy. Ois menny varmaan ohi jos tossa Rome 2:sen kampanja co-opissa ei ois ollu synkkausongelmia :D
Steamiinkin voitte lisäillä jimbothezamber
- 0
Elikkä tänä aamuna saatiin FOV3 servut toimimaan. Aikasemmin kun oli vain tuo V2 servu.
Asennus ohjeen teen tänään valmiiks, jotta kaikki mukaan haluavat sen sitten saavat asennettua :)
Samalla käytiin (Minä, Tuomo ja Kingis) testaamassa paria uutta rataa. Jotkut on perus ratoja uusilla textuureilla, jotkut outoja point-to-point kisoja ja jotkut pitkiä endurance ratoja. Myös polliisi ja rosvo ratoja on ja muuta jännää :)
// Etsiskelin tekstuuri modeja, mutta en löytäny kun yhen. Elikkä on mahdollista päästä käsiks tekstuureihin.
- 0
FOV3 asenus ohje. Resoluutio -kusahti- jälleen...
"Video":http://youtu.be/YU7ce3V_sxI
"Modi":http://www.gamefront.com/files/files/14699389/FOV3_EXE_Installer.exe
Jos ongelmia tulee niin viestiä
- 0
Aletaan pelaa ihan justiinsa. Nyt kaikki kykenevät ajeloo.
- 0
Gamenight 3-4, tai monta näitä nyt on ollutkin, niin tänään olisi tarkoitus taas mennä.
Varmaankin aloitetaan ilemmalla, tai miten saadaan porukkaa ^(jos ketään ylipäätään kiinostaa)^
- 0
Heitona, kerätään inookaita, tai vähemmän innoikata kisailemaan tänään.
Jos saatais täys 8 porukka kasaan, niin saatais kisailua aikaan kunnolla.
- 0
Alustavasti Bemmien jälkee.
- 0
Tuomo33 wrote: Heitona, kerätään inookaita, tai vähemmän innoikata kisailemaan tänään. Jos saatais täys 8 porukka kasaan, niin saatais kisailua aikaan kunnolla.kyä!
- 0
Tuomo33 wrote: Heitona, kerätään inookaita, tai vähemmän innoikata kisailemaan tänään. Jos saatais täys 8 porukka kasaan, niin saatais kisailua aikaan kunnolla.Oi kyllä!
- 0
Driver181 wrote: Alustavasti Bemmien jälkee.Ehtis myös. EDIT: FOV3 asennettu
- 0
Kai kaikilla on asennetuna tua FOV3 ?
Vai mennäänkö FOV 2:sella