Forum - Games and Gaming

GTA IV

Miqqe

Miqqe 04.05.2008

  • 0
Mäpä varasin pelin ennäkkoon Game Stopista, vein kolme peliä vaihdossa (pelit olivat maksaneet minulle n.25
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 04.05.2008 (edit 04.05.2008)

  • 0
hyvä peli on, varsinkin multiplayerina. paljon on tullut edistystä edellisiin osiin ja varsinkin grafiikoiden tasosta olin yllättynyt. forzaa tuskin pelaan ainakaan muutamaan viikkoon tai jopa muutamaan kuukauteen :) pelinhän mä varasin ennakkoon itiksen eb:stä. sieltä piti saada gta iv ilmaiseksi jos vie 3 peliä vaihtoon, mutta nämä mun pelit oli kanadasta saatuja niin siellä ei voitu ottaa vastaan (nämä paskat pelithän (kuten turtles) olin saanut kanadassa asuvalta tädiltä synttärilahjaksi). onneksi oli varalla mukana halo 3 (jonka faija oli saanut microsoftin kautta ilmaiseksi), josta sain vajaa 30 euroa. lopulta jouduin maksamaan vajaa 40 euroa ja lisäksi sain 500 microsoft-pistettä.
Miqqe

Miqqe 04.05.2008

  • 0
Nipsuhuuli kirjoitti 04.05.2008 19:41: hyvä peli on, varsinkin multiplayerina. paljon on tullut edistystä edellisiin osiin ja varsinkin grafiikoiden tasosta olin yllättynyt. forzaa tuskin pelaan ainakaan muutamaan viikkoon tai jopa muutamaan kuukauteen :) pelinhän mä varasin ennakkoon itiksen eb:stä. sieltä piti saada gta iv ilmaiseksi jos vie 3 peliä vaihtoon, mutta nämä mun pelit oli kanadasta saatuja niin siellä ei voitu ottaa vastaan (nämä paskat pelithän (kuten turtles) olin saanut kanadassa asuvalta tädiltä synttärilahjaksi). onneksi oli varalla mukana halo 3 (jonka faija oli saanut microsoftin kautta ilmaiseksi), josta sain vajaa 30 euroa. lopulta jouduin maksamaan vajaa 40 euroa ja lisäksi sain 500 microsoft-pistettä.
Siis annoit niille Halon + 30
Mudinski

Mudinski 05.05.2008 (edit 05.05.2008)

  • 0
Miqqe kirjoitti 04.05.2008 20:41:
Nipsuhuuli kirjoitti 04.05.2008 19:41: hyvä peli on, varsinkin multiplayerina. paljon on tullut edistystä edellisiin osiin ja varsinkin grafiikoiden tasosta olin yllättynyt. forzaa tuskin pelaan ainakaan muutamaan viikkoon tai jopa muutamaan kuukauteen :) pelinhän mä varasin ennakkoon itiksen eb:stä. sieltä piti saada gta iv ilmaiseksi jos vie 3 peliä vaihtoon, mutta nämä mun pelit oli kanadasta saatuja niin siellä ei voitu ottaa vastaan (nämä paskat pelithän (kuten turtles) olin saanut kanadassa asuvalta tädiltä synttärilahjaksi). onneksi oli varalla mukana halo 3 (jonka faija oli saanut microsoftin kautta ilmaiseksi), josta sain vajaa 30 euroa. lopulta jouduin maksamaan vajaa 40 euroa ja lisäksi sain 500 microsoft-pistettä.
Siis annoit niille Halon + 30
Miqqe

Miqqe 05.05.2008

  • 0
Mudinski kirjoitti 05.05.2008 14:13:
Miqqe kirjoitti 04.05.2008 20:41:
Nipsuhuuli kirjoitti 04.05.2008 19:41: hyvä peli on, varsinkin multiplayerina. paljon on tullut edistystä edellisiin osiin ja varsinkin grafiikoiden tasosta olin yllättynyt. forzaa tuskin pelaan ainakaan muutamaan viikkoon tai jopa muutamaan kuukauteen :) pelinhän mä varasin ennakkoon itiksen eb:stä. sieltä piti saada gta iv ilmaiseksi jos vie 3 peliä vaihtoon, mutta nämä mun pelit oli kanadasta saatuja niin siellä ei voitu ottaa vastaan (nämä paskat pelithän (kuten turtles) olin saanut kanadassa asuvalta tädiltä synttärilahjaksi). onneksi oli varalla mukana halo 3 (jonka faija oli saanut microsoftin kautta ilmaiseksi), josta sain vajaa 30 euroa. lopulta jouduin maksamaan vajaa 40 euroa ja lisäksi sain 500 microsoft-pistettä.
Siis annoit niille Halon + 30
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 06.05.2008

  • 0
Miqqe kirjoitti 04.05.2008 20:41:
Nipsuhuuli kirjoitti 04.05.2008 19:41: hyvä peli on, varsinkin multiplayerina. paljon on tullut edistystä edellisiin osiin ja varsinkin grafiikoiden tasosta olin yllättynyt. forzaa tuskin pelaan ainakaan muutamaan viikkoon tai jopa muutamaan kuukauteen :) pelinhän mä varasin ennakkoon itiksen eb:stä. sieltä piti saada gta iv ilmaiseksi jos vie 3 peliä vaihtoon, mutta nämä mun pelit oli kanadasta saatuja niin siellä ei voitu ottaa vastaan (nämä paskat pelithän (kuten turtles) olin saanut kanadassa asuvalta tädiltä synttärilahjaksi). onneksi oli varalla mukana halo 3 (jonka faija oli saanut microsoftin kautta ilmaiseksi), josta sain vajaa 30 euroa. lopulta jouduin maksamaan vajaa 40 euroa ja lisäksi sain 500 microsoft-pistettä.
Siis annoit niille Halon + 30
Myyris

Myyris 07.05.2008

  • 0
miten tos saa lisää prosentteja tosiaankin kun on pelannut juonen läpi :D
Miqqe

Miqqe 07.05.2008

  • 0
Myyris kirjoitti 07.05.2008 14:33: miten tos saa lisää prosentteja tosiaankin kun on pelannut juonen läpi :D
Kyllä tuolla gta-sivuilla vaan väitetään että niistä puluista ja hypyistä saa prosentteja. Sit on myöskin nämä vigilante tehtävät etc.
Myyris

Myyris 08.05.2008

  • 0
no prkl kai se pitää yrittää sit niitä hinkutella :D
EvoBobber

EvoBobber 08.05.2008

  • 0
Juu niistähän ne viimeiset prossat on vanhoissakin gta:ssa tulleet... eli eikun hyppimään ja ampumaan lintuja
Myyris

Myyris 08.05.2008

  • 0
joo sitten vasta taitaa tulla prossat kun kaikki on hyppiny ja ampunu :/ 170 jälellä ja 45 hyppyy :D:D ja ei noista voi 36% tulla :( eli mistä muualta voi saada :D
EvoBobber

EvoBobber 09.05.2008

  • 0
Ootko tehny kaikki poliisitehtävät? Lentänyt kopterilla kaikkien siltojen alta?
TehBigBunny

TehBigBunny 09.05.2008

  • 0
Vienyt kaikki huumepaketit, ajanut kaikki kisat, hoitanut kaikki tappohommat, ajanut kaikki taksikeikat ...
Hookkis

Hookkis 09.05.2008

  • 0
Mäki ostin tän pelin nyt! Pelasin tänään jonkun verran ja onhan se aivan saakelin hyvä!
Myyris

Myyris 09.05.2008

  • 0
kiitän nyt riittää tekemistä.. tuntuu vaan ettei tuu mistään prosentteja vaikka tekis :( mut kai se pitää tehdä ihan kaikki poliisitehtävät että tulee esim prosentteja? veli teki tos poliisitehtävät niin ei tainu tulla prosentteja :/
TeroKortelainen

TeroKortelainen 09.05.2008 (edit 09.05.2008)

  • 0
Niin, noiden lisäksi tulee ainakin mieleen se, että kaikki kaverit pitää voittaa kaikissa peleissä, mihin ne voi puhelimen kautta kutsua. Siis ainakin tuosta saa achievementin, prosenteista en tiedä. Kaikki noi achi-jutut selvityksineen löytyy suht kattavasti xbox.comin GTA-foorumin kautta. Sieltä voi spoilata kaikki pulut ja stunttipaikat yms. ;-) EDIT: Tuossa vielä linkki spoilaukseen: http://forums.xbox.com/20028155/ShowPost.aspx
Splat Number1

Splat Number1 09.05.2008

  • 0
Kaduilta löytyy joitain random äijiä, joille voi tehdä tehtäviä. Näkyy kartassa vihreinä hahmoina.
TheL44

TheL44 09.05.2008

  • 0
mistäs mahtaa saada helikopterin käyttöön.. oon nytten 2 kaupungissa
TehBigBunny

TehBigBunny 09.05.2008

  • 0
http://grandtheftauto.ign.com/ Varsin kattava site.
EvoBobber

EvoBobber 09.05.2008

  • 0
TheL44 kirjoitti 09.05.2008 12:26: mistäs mahtaa saada helikopterin käyttöön.. oon nytten 2 kaupungissa
Toisen saaren ihan eteläkärjessä (kaakkoiskulmassa) on kopterikenttä

Write a post

Sign in to post a post.