- 0
No en itse ainakaan elä boksin edessä niinkuin tappi.. En sijoita paskaan, eli en tule :D
- 0
Lauantai-ilta = El Clássico
- 0
TehBigBunny kirjoitti 12.12.2008 12:48: Lauantai-ilta = El ClássicoLauantai-ilta = bileet koulun päättymisen kunniaks. Guitar heroa ja singstaarii, ja ehkä vähän kurkun kostuketta... ;) // eipä kyllä löydy itse peliäkään...
- 0
Kiinnostaisko ketään enää kruisailla?
- 0
Ei oo vähään aikaan napannu :/
Jos sinne sais pienen poppoon niin voisi olla ihan mukavaakin.
Eikös Miquelilla ainakin oo TDU?
- 0
Voiskohan joku laittaa myyntiin halvalla jonkun F430:n tai vastaavan? Alotin pelin nääs alusta uuden gamertagin vuoksi.
- 0
Noh pärkele.
Napsin tuossa Forzassa parit kuvat, niin voin sen jälkeen käydä laittamassa jotain sinne.
- 0
Mullolis siinä paljon autoja ja rahaa mutta toisella käyttäjällä ei oo livee.
- 0
Tulisko joku tänää joskus vähän illemmalla pelaamaan tota TDU:ta, kun tuli tolle TDU käyttäjälle livee hommattua. Jos ootte tulos niin varmaa joskus 18-20 aikaa olis hyvä alottaa, pyytäkää Woittaja97 kaveriks, se on mun toinen käyttäjä.
- 0
Tuleeko joku pelaamaan?!
- 0
Miqqe wrote: Kauppaan vaan, on niin halpa että sä löydät matkalla jo tarvittavan summan pennejä. Ps. Pelissä pääsee ajamaan niin pitkälle metikköön, että PERNiin boxille vai, koska PClle koko peliä on maailman vaikeinta löytää
- 0
Tdu on myös pc:lle, mutta tuleeko joku? IHAN OIKEESTI!
- 0
ANTAKEE ARMOA JA TULKAA TDU:HUN!
- 0
Ajattelin ajella TDU:ssa saaren ympäri ilman kolarointia yms...
No, musiikit koneelta päälle ja Oahun teille cruisaileen ratilla. 30 minuuttia meni ilman ongelmia, 230km/h tuli rikottua uudenkarhealla Jaguarilla. Jatkoin ajelua rauhallisemmin kun mutkaiset tiet koittivat, ihailin jalopuisia listoja ja mittarin kehyksiä ja korviini kantautui upea V8-moottorin murina. Ajeltuani jonkin aikaa tuli Maseratin GranSport ohitse, jatkoi ohitustaan vielä edessäni menevän sinisen maasturin ohitse. Heitin kolmosen pesään ja lähdin vetään Maseratin perään ohittaen tätä edessä menevään maasturia, yllättäen kun olin päässyt vastaantulevien kaistalle, pamahti punainen SUV suoraan Jaguarini nokkaan ja ajelut olivat siinä... no nautein nämä 31 minuuttia ilta-auringossa ajellen.
- 0
Päätimpä resmiä TDU:ta PC:lla, muuten kaikki meni kuin piti, mutta peli ei tue Logitechin DriveFX -rattia. Noh, eipähä tartte pelailla totakaa sitte.
- 1
Pienitylsä 50sek time lapse -kikkailu TDU:sta..
Olisin tehny saaren ympäri ajon, sitte siittä time lapse, muttaku ei kerran tukenu rattia niin ei sitte.
"Tässä":http://www.youtube.com/watch?v=TxFqBkG6nAk&feature=youtu.be tämä sutasu sitte jossa en aja.
- 0
Macela94 wrote: Pienitylsä 50sek time lapse -kikkailu TDU:sta.. Olisin tehny saaren ympäri ajon, sitte siittä time lapse, muttaku ei kerran tukenu rattia niin ei sitte. "Tässä":http://www.youtube.com/watch?v=TxFqBkG6nAk&feature=youtu.be tämä sutasu sitte jossa en aja.Hyvejä on nämä videot, kivasti! Milläs sä kaappailet?
- 0
Tänks, Frapsilla kuvailin, sitten CyberLink PowerDirectorilla tein loput tarvittavat.
// Tänään ruisailin Horizonin innoittamana TDU:ssa Alfa Romeo GT:lla, ratilla. Yllättävänkin mukavaa oli. Pesee kyllä kakkosella lattiaa ajettavuuden osalta.