- 0
Forum - Games and Gaming
Modern Warfare 2
Taisi mennä toisinpäin;)
- 0
Pieni MW2 testinki..
"Här!":http://www.youtube.com/watch?v=INi-Jvbwqwc
- 0
Nonnih, ketkäs iskeytyy taistelutantereelle tässä tunnin sisällä?
- 0
Määä voisin tulla !
- 0
Jusbazon wrote: Määä voisin tulla !Hyvä, nyt meitä on jo siis kaksi :) Tuliskos muitakin?
- 0
Voin tulla pelimuodosta riippuen.
- 0
Mä tästä kipasen kaupassa, enitään puoltuntia menee. Lisään sut kaveriks ja eiku pelaamaan. Uskon et Kaijanenki on mukana.
- 0
Mäkin voin tulla jos saan ottaa kaverini mukaan. Se on helari mutta niin olen vähän minäkin. Haittaako?
- 0
Jusbazon wrote: Mä tästä kipasen kaupassa, enitään puoltuntia menee. Lisään sut kaveriks ja eiku pelaamaan. Uskon et Kaijanenki on mukana.Eikö viimekertanen riittäny, häh!;D Joo ihan vaan Jusbazonin nöyryyttämisen ilosta voin tulla. Jos saan ton broidin häädettyä tosta
- 0
IL3 tuutko jo?
- 0
Vien pyykit kuivaushuoneeseen ja ilmaannun MW2:seen.
Noin 10minsaa, ok?
- 0
Joo
- 0
Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen MW2:een. Olen omistanut sen reilut 5 viikkoa, ja aina vaan tekee mieli pelata sitä. Olen myös kehittynyt huomattavasti, kun vertaa COD4:ään ja muutamaan ensimmäiseen pelipäivään MW2:ssa. Kill/Death ratio oli muutaman ensimmäisen päivän jälkeen 0.42 ja olen onnistunut hilaamaan sen jo 0.89:iin. Lähinnä pelaan vaan HC TDM:ää, joten muissa pelimuodoissa en ole aivan yhtä vahva ja esim HQ:ssa usein suorastaan surkea.
Paras killstreak on 18 ja sen hankkimisessa oli apuna Predator Missile, Harrier ja Chopper Gunner. Tänään onnistuin hankkimaan yhdessä matsissa 13 tappoa ja 0 kuolemaa. o/ Silloin tällöin tulee edelleen alisuorittamisiakin, mutta nekin ovat vähentyneet kivasti.
- 0
Pitikö täällä ilmoittautua päivystäjälle takas lomilta?? täh??
- 0
Kyä nyt jotain partyä pystyyn tms.. Piä hajjoo täsä ny kivasti jos ei jotain meininkiä saa aikaseks..
- 0
Mie tuun ! Kyl varmaan muitaki saadaan mukaan.
- 0
Ostin tänään karttapaketin. Hinta oli suolaiset 1200 MS-pistettä, mutta se oli sen arvoista!
- 0
Itsekkin ostin mapit julkaisupäivänä. Sain kaupanpäälle yhden viikon liveaikaa. Jee. Itse mappeja en ole vielä päässyt testaamaan.
- 0
Hei vieläks te pelaatte tätä, any1? Lisäkkää mut frendiks jos pelaatte. Muuten sama GT ku ennen mut pieni i vaan etee, eli iMakau :)
- 0
Tässä pari päivää oon tehny jonkunlaista mw2 -videota.. Intro on kutakuinkin jo valmis, vielä pitäisi kuvata lisää gameplayta. Intro testiä siis "tässä":http://www.youtube.com/watch?v=vVhlsmKWE94 . :S