Forum - Games and Gaming

GTA IV - Pelailut inna di Live

Show hidden message

Eeegac

Eeegac 14.10.2009

• 0
fuck this shit
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.12.2009

• 0
Viime aikoina on käynyt mielessä, että jos saataisin aikaiseksi kunnon GTA-mätöt jonain iltana. Vaikkapa niin, että meitä olisi täydet 16 henkilöä pelaamassa. Eikös kuulostaisi hyvältä? Voitaisiin pelata esim. Cops 'n' Crooksia ja GTA Raceja. Jos idea kerää kannatusta niin voisin pistää ilmoituksen tuonne muiden kisojen joukkoon.
Jusbazon

Jusbazon 27.12.2009

• 0
Mä voisin ainaki olla mukana !
Latetzki

Latetzki 30.03.2010 (edit 30.03.2010)

• 2
Kiinnostaisko ketään olla piilosta? Ihan hauskaa se on ollu. *Säännöt:* - Jokaisella pelaajalla pitää olla headset. - Vähintään 2 etsijää - Piilossa olevia ainoastaan 1 - Piiloon menevät pysyvät piilossa samassa paikassa. Jos taas heidät löydetään, he saa lähteä karkuun ja etsiä uutta piiloa. Vinkkejä tulee antaa. - Aseiden käyttö sallittua vain silloin kun etsijä löytää piilossa olevan. - Jos pakeneva pelaaja ajaa autolla karkuun, ammut hänen autoa etkä pelaajaa. - Piiloon menijän yli ei saa ajaa. - Kun menette piiloon, miettikää huolella onko se liian vaikea löydettäväksi. Vinkkejä pitää antaa oli piilo sitten minkälainen hyvänsä. - Etsijöiden pitää olla samalla saarella kuin piiloon meneväkin. Kerro saaren vaihdosta jos niin teet. - Piiloon menijä vaihtuu aina kun piilossa olija on tapettu tai hän on luovuttanut. Tai sitten jos pelaajaa ei saada kiinni 30 min sisällä. - Kun olet pelissä kyykyssä, et näy muille pelaajille. *Asetukset:* - Moodina Freemode - Auto-Aim off - Poliisit pois - Jalankulkijat ja liikenne täysille - Location Liberty City - Blips Near - Gamertag display Off - Respawn time 5 sec
villek00

villek00 30.03.2010

• 0
Mukana! Jo tänä iltana?
DarkWarjo

DarkWarjo 30.03.2010

• 0
Hyvältähän noi kuullostaa, joskus vois messii tulla, tosin itellä ei oo ku toi "episodes" niin en voi ilmeisesti perusversion nettipeleihinkään osallistua, ainoastaan TLAD ja TBOGT peleihin. :|
FINBULLET

FINBULLET 30.03.2010

• 1
Ja niihin missä ajetaan skylinella.
Latetzki

• 0
Minä pelaisin vaikka heti. Käypi minulle käy mikä vain noista kolmesta. Tappileipa on mielellään myös mukana mutta hänellä on tietääkseni vain TLAD ja IV.
villek00

villek00 30.03.2010

• 0
Mullakin on vaan TLAD ja normi.. Mutta illalla tuun pelaan :D
Latetzki

Latetzki 30.03.2010

• 0
villek00 wrote: Mullakin on vaan TLAD ja normi.. Mutta illalla tuun pelaan :D
Tai on silläkin TBOGT mutta kuulemma on huonompi joten ei asenna sitä.
DarkWarjo

DarkWarjo 30.03.2010 (edit 30.03.2010)

• 0
TBOGT on parempi, laskuWarjot owns! ;)
FINBULLET

FINBULLET 30.03.2010

• 0
DarklaskuWarjo
Latetzki

Latetzki 30.03.2010

• 0
Tää topic ei sitten näköjään ponnahda ekalle sivulle?
villek00

villek00 30.03.2010

• 0
Latetzki wrote: Tää topic ei sitten näköjään ponnahda ekalle sivulle?
juu ei :( teen kohta meille uuden topicin :)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.03.2010

• 1
Miten niin ei ponnahda etusivulle? Vai onko tässä selainkohtaisia eroja (mulla Mozilla)? Näkyy tää etusivulla, olen sitten kirjautuneena tai en...
Mudinski

Mudinski 30.03.2010

• 0
TeroKortelainen wrote: Miten niin ei ponnahda etusivulle? Vai onko tässä selainkohtaisia eroja (mulla Mozilla)? Näkyy tää etusivulla, olen sitten kirjautuneena tai en...
Niin... Late selitti väärin... Late meinasi tuota kun menee selaan "Off-topic" osiota niin siellä ei ponnahda "etusivulle"... U know ?
Latetzki

• 0
TeroKortelainen wrote: Miten niin ei ponnahda etusivulle? Vai onko tässä selainkohtaisia eroja (mulla Mozilla)? Näkyy tää etusivulla, olen sitten kirjautuneena tai en...
Kyllä tais olla niin että hän ymmärsi väärin :P Eka sivu ei tarkoita etusivua. Ois nimittäin ihan jees jos ne pomppais sieltä jos tulee uusi postaus.

Show hidden message

TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.03.2010

• 0
Oops! Katos perkule, eipä tule ikuna mentyä tuolta Off-topic-valikon kautta... Tulee niin tiheästi kurkittua tälle sivustolle, ettei kaiketi hirveän usein missaa "ajankohtaisia" ketjuja :|

Write a post

Sign in to post a post.