Forum - Games and Gaming

Trials HD Ennätykset

kurppak

kurppak 04.07.2010

• 0
Latetzki wrote: Oiskohan sulla suunnitteluvirhe tossa Luola kentässä. Toisessa checkpointissa tulee heti "Crash!".
Kyllä se ainakin ennen on toiminut. :O
Latetzki

Latetzki 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 0
No nyt on tarjolla uus rata, mäkihyppyä. Reilu päivä meni sen tekemisessä. Kokeilkaas ja antakaa palautetta.
Mudinski

Mudinski 05.07.2010

• 0
Latetzki wrote: Koittakaas ny joku...
148 faults ja lähes 19min... Pohjat kenties ?
teemu1337

teemu1337 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 0
kirves wrote: Kokeilin noin vartin ajan ja paras tulos 166,14m. En ole varma oliko oikea taktiikka, kokeilin muutamalla erilaisella. Lopuksi päädyin siihen, että paras alamäenasento on normaali seisonta, vähän ennen kaarta nojaan taakse ja keulalla eteen. Sitten liitoon ja tutusti oikea tatti koiliseen, tai ehkä ei ihan koiliseen vaan vielä siitä snadisti itään. Tällä nyt sitten tähän lopputulemaan pääsin, mutta platinat on kaukana - joita muista mäkimontuista on tullut kannettua.
Mää hyppään sut suohon ;) e/ 180,31m ~15 hypyn jälkeen. Platinumiin matkaa vielä 30m :S Vähän jäi häiritsemään, että pystyykö niistä hyppyrinnokan jälkeisistä räjähdyksistä hyötymään mitään?
Finski fani

Finski fani 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 0
Määkin tein jutsiinsa radan. Koittakkee. Mun ensimmäinen tekele, joten on virheitä, eikä se mikään kaunis ole... =)
kurppak

kurppak 07.07.2010

• 0
Isossa lentomäessä tuli pikkasen hypättyä.
RaabForRehab

RaabForRehab 07.07.2010

• 1
Kaikki Extreme-radat plätinym..viimeinkin :D
Schimanski76

Schimanski76 09.07.2010

• 0
Laitoin Latelle kaveripyyntöä,niin pääsisi koklaamaan uusia ratoja.Joko Teemu laittoi uutta rataa kehiin?
teemu1337

teemu1337 09.07.2010

• 0
Schimanski76 wrote: Laitoin Latelle kaveripyyntöä,niin pääsisi koklaamaan uusia ratoja.Joko Teemu laittoi uutta rataa kehiin?
Juu eilen illalla pukkasin kehiin random track-nimisen radan.
Schimanski76

Schimanski76 09.07.2010

• 2
teemu1337 wrote: Juu eilen illalla pukkasin kehiin random track-nimisen radan.
Joo,mie kävin goglaas,oli hjyva. :) Vähille on jäänyt tämä peli viime aikoina,jotain uutta kaipaisi tämä peli.
teemu1337

teemu1337 09.07.2010

• 0
Schimanski76 wrote: Vähille on jäänyt tämä peli viime aikoina,jotain uutta kaipaisi tämä peli.
Asia on juurikin näin.
Mudinski

Mudinski 09.07.2010

• 2
Schimanski76 wrote: Vähille on jäänyt tämä peli viime aikoina,jotain uutta kaipaisi tämä peli.
Tehkää ratoja ! :D
Mudinski

Mudinski 09.07.2010

• 0
kirves wrote: Mulla jäi kesken, kun en päässyt noin 30-40 yrityksen jälkeen sen yhden puulaatikon päälle. Sen jonka jälkeen tulee ne räjähteet. Siihen jäi. Mä en taida oikein hallita tuota paikaltaan hyppäämistä kunnolla?
Sama ongelma Rahikaisella.
teemu1337

teemu1337 09.07.2010 (edit 09.07.2010)

• 0
kirves wrote: Mulla jäi kesken, kun en päässyt noin 30-40 yrityksen jälkeen sen yhden puulaatikon päälle. Sen jonka jälkeen tulee ne räjähteet. Siihen jäi. Mä en taida oikein hallita tuota paikaltaan hyppäämistä kunnolla?
Se on kyllä kieltämättä radan vaikein kohta. Ei oikeen iteltäkään suju sen laatikon päälle menemimen ihan ongelmitta. Kyllä se aina sen 5-15 yritystä ottaa, mutta kyllä se on täysin mahdollinen. Mietin aluksi sen madaltamista hieman, mutta ajattelin että kaikki saa sen muuten 0 faultilla läpi. e/ Laitanko semmosen version kehiin, missä sitä laatikkoa on madallettu parikymmentä senttiä?
Mudinski

Mudinski 09.07.2010

• 0
teemu1337 wrote: Se on kyllä kieltämättä radan vaikein kohta. Ei oikeen iteltäkään suju sen laatikon päälle menemimen ihan ongelmitta. Kyllä se aina sen 5-15 yritystä ottaa, mutta kyllä se on täysin mahdollinen. Mietin aluksi sen madaltamista hieman, mutta ajattelin että kaikki saa sen muuten 0 faultilla läpi.
Millähän tyylillä siitä sitten pitäisi mennä yli ? Itse keulin siihen ja yritin vasemmalla tatilla sitten äijää ohjata eteenpäin kyykkyyn... Ei onnistunut ?
teemu1337

teemu1337 09.07.2010

• 0
Mudinski wrote: Millähän tyylillä siitä sitten pitäisi mennä yli ? Itse keulin siihen ja yritin vasemmalla tatilla sitten äijää ohjata eteenpäin kyykkyyn... Ei onnistunut ?
Pirun hankala selittää :S Siis jotakuinkin niin, että pysähtyy vähän ennen sitä laatikkoa ja peruuttaa sen verran (vähän) että saa semmosen kunnon bunny hopin tehtyä. Ihan samalla periaatteella kun niiden radan alussa olevien laatikoiden päälle.
teemu1337

teemu1337 09.07.2010

• 0
kirves wrote: Kai siinä pitäs ottaa ihan kevyt vauhti -> tikulla eteen, taakse, eteen, taakse ja kaasua niin vitusti. Paitsi mulla loppui aina tila ja lähellä oli, ei vaan mennyt. Vai pomppaisiko päälle jo yhdellä eteen, taakse notkautuksella? En saa siihen ilmaa silleen riittävästi.
Kyllä siihen riittää se eteen --> taakse ---> eteen-liike. Takarengas vaan pitää saada tarpeeksi korkealle.
teemu1337

teemu1337 09.07.2010

• 0
kirves wrote: Mulle on vaan ihan liian vaikea. Luokittelisin extreme-kentäksi, eli juuri sellaisiksi joita en pääse never läpi. Nyt yli 100 yritystä ja olen siellä heiluvilla kivillä...aina vituiksi ja yhden kerran kun meni yli, niin POMMIIII :-) Yhden extreme-kentän olen päässyt läpi oikeassa pelissä.
Voisin tässä illan aikana laittaa siitä semmosen käyttäjäystävällisemmän version jakoon. Eli madaltaa vähän niitä laatikkoja ja värkätä jotain siihen kiville.
Mudinski

Mudinski 09.07.2010

• 0
kirves wrote: Se voi vaan olla, että toisille menee oikeasti tuo muutamalla virheellä. Mä oon sellanen pelaaja, että painan sitä B:tä heti jos menee vituiksi, vaikka ei edes olisi tarvetta. Ei jaksa odotella, kun on vain tarkoituksena päästä läpi ja usein nopein tapa on palata heti checkpointille.
+1
Schimanski76

Schimanski76 10.07.2010

• 0
Teemu on perkele

Write a post

Sign in to post a post.