Tuomo33
19.09.2010 (edit 19.09.2010)
Okei. Ltasin sen demon ja pelasin puolisen tuntia padillä sekä ratilla, molemmilla autoilla sekä vaikkeus asteilla. Ei siinä mitään mutta omasta mielestäni tuo ohjaus on täyttä *Schaicea!*
Kun vähän enemmän kääntää nii kääntyy liikaa ja toisin pän. Voisi näin "amatöörinä" todeta että taas yksi sellanen peli jossa ei olla oltu täysin mukana ja aikaakaan ei olla paljoa käytetty.
superiorjerde
19.09.2010
perkule mulla lähtee aina livestä ku pelaan sitä demoo :o
djrunkkari
19.09.2010
superiorjerde wrote:
perkule mulla lähtee aina livestä ku pelaan sitä demoo :o
Mulla sama homma.
Aika tökerö ajotuntuma padilla (pelasin kaikki avut pois ja vaikein vaikeusaste) ratilla varmaan pelistä sais enemmän irti. On tämä nyt parempi kun firman edellinen tuotos jos jotain positiivista haluaa hakea :DD
DarkWarjo
19.09.2010
djrunkkari wrote:
Mulla sama homma.
Aika tökerö ajotuntuma padilla (pelasin kaikki avut pois ja vaikein vaikeusaste) ratilla varmaan pelistä sais enemmän irti. On tämä nyt parempi kun firman edellinen tuotos jos jotain positiivista haluaa hakea :DD
Liekö livestä lentäminen part of the deal. mä lensin kans pois.
Mut ottakaa tosiaan ton ajotuntuman haukkumises tosiaan mieleen se et soratiellä se pito ja tuntuma ei ole oikeastikkaan sitä mitä asfaltilla, tos demos ois pitäny olla myös asfalttipätkä, ois kertonu vähä enemmän tuntumasta.
IIPPONEN
19.09.2010
Tämän pelin "suomi" on häpäisy meidän tuntemalle ralli suomelle... jopa forzassa on paremmat ojat :(
Show hidden message
tappi
19.09.2010
IIPPONEN wrote:
Race Pro?
Oli nii huono peli ettei monee vuoteen oo mikään uus peli ollu. parikertaa pelasin ja myin pois.
Pure Black40
19.09.2010
Ite en kyllä yhtään tiedä Jormanian teitä, mutta onko totta, että koko EK:n teitten sivuilla on ne ihme muhkut?
hulluseon
19.09.2010
Yritin vielä toisenkin kerran ja en oikein vakuuttunut vieläkään. Ihan sama että miten noita koppeja säädit, ei oikein vaikuttanut mitenkään. Ja tosiaan ihan sama olisi pelata vaikka CilinColin ykköstä, sekin on realistisempi.
villek00
19.09.2010
Itte koitin eilen päivällä -> ei aukee, koitin alkuillasta -> ei aukee ja koitin vielä pienessä humalassa loppuillasta -> ei aukee senkää vertaa.. En osta siis..
Finski fani
19.09.2010
villek00 wrote:
Itte koitin eilen päivällä -> ei aukee, koitin alkuillasta -> ei aukee ja koitin vielä pienessä humalassa loppuillasta -> ei aukee senkää vertaa.. En osta siis..
Jos ei humalassa aukee, niin ei aukee millonkaan...
Draghar
19.09.2010 (edit 19.09.2010)
Kyllä se ajotuntuma ihan kohtuulliselta vaikutti (ratilla ajoin), ainakin paremmalta kuin mitä videoiden perusteella kuvittelisi. Olisi ollut vielä mielenkiintoista päästää jollain takapotkulla sitä ek:ta, olisi itselläkin ollut enemmän vertailu kohtaa ns. realistisuuteen. Nelivedolla itse leikkinyt oikeastaan vain talvella, ja kyllähän sekin hiukan tuohon tapaan käyttäytyy.
Lisäksi täytyy muistaa, että esimerkiksi Forza 3:sen demo oli ajotuntumaltaan täysin eri tasoa kuin valmis versio. Joten vielä on toivoa, että ajomallinnus paranisi. Rataympäristöihin olisi kyllä pitänyt hiukan panostaa...
Kyllä tuo luultavasti itselläni ainakin ostoskoriin päätyy, on se kuitenkin genrensä ainoita edes varteenotettavia nykyaikaisia vaihtoehtoja. RBR:ssä ei toimi rattivaihteet xboxilla, se on perseestä.
edit. Ja humalassakin vähän koitin illalla..
El PiNk DeViL
19.09.2010
Mä säädin Fordin ihan kokeeks Jordanian pätkälle ihan niin takavedoks, miten saa. Sitten se meni jo ihan hyvin.
Zolvi
19.09.2010
Kokeilin kans demoa pari kertaa. Mitä oon itse nelivedolla ajellut siviili/kilpa-autolla. Niin samalainen ajotapa tässä. Eli kun monet on sanonut et autot puskee ja ei käänny tarpeeksi hyvin. Mutkiin pitää ajaa veto päällä ja jarrulla sidotaan. Auto kääntyy omasta mielestä ihan hyvin.Demoissa on monesti huono ajotuntuma ku vertaa koko versioon. Itseäkin ärsyttää suuresti ojien puuttuminen ja muut pikkuseikat. Ostoslistalle menee pakostakin kun muuta ei tarjolla ole. Dirt 3 luultavasti jatkaa samaa rataa mihin ekoissa on totuttu, vaikka lupaavat lisää rallia. Eli wrc:tä parempaa rallipeliä saa odottaa varmasti ja pitkään.
Tuomo33
19.09.2010
Okei mä perun suurimman osan aikasimmista sanoistani.
Tuli nyt testattua uuvestaan ja huomasinkinn että auton säätöjä voi vaihtaa, no siitähän se testaus sitten lähti. Kun muutteli auton asetukseía niin ohjattavuus oli paljon parempi ja hallinta myöskin.
Saattaakin sitten olla että tämä hankitaan persaukisena pelihyllyyn
Ac3Way
20.09.2010
Kivasti tulee pari minuuttia turpaan joka kerta, se metsä kutsuu niin usein. =D
Manuaalivaihteilla ihan siistiä, mutta en osaa padilla yhtään ajaa. Joten eipä oikeastaan ole käryä minkälainen ajotuntuma pelissä on. Ainakin auto tuntui olevan vähän kiikkerä, vaikka yritti ajaa niin kuin RBR:ää. Ettei vaan kaasu pohjassa ja jarrulla hallitaan, ihme venkuroita tuli silti välillä keskellä mutkaa. Ihan kivalta vaikutti, vaikka en tiellä pysynytkään. Kyllä se aina kaikenmaailman Dirtit ja Gridit voittaa. Uutta RBR haastajaa en tästä odotanutkaan.
Olisi kyllä kiva testata peliä ratilla. Pitänee odotella PC-demon ilmestymistä ja käydä kokeilla veljellä G25:sen kanssa niin tietääpi vähän enempi.
Anetaan nyt demon perusteella ***/5
kurppak
24.09.2010
Täytyy sanoa, että ajotuntumaltaan yllättävän hyvä. Grafiikat toki aivan ala-arvoset.
Ac3Way
14.10.2010
Melko hyvin SimRacingTonightin pojat mielestäni arvostelivat pelin, kokopeliä en toki ole pelannut.
"Arvostelu":http://www.youtube.com/watch?v=Yx3mFqpE2k8&feature=sub
Useat ihmiset olivat pettyneitä xboxin demoon, mutta kun pääsivät kokeilemaan PS3:lla ja G25:lla niin olivat mielipiteet muuttuneet. Kehuja on paljon saanut rallipelifanien keskuudessa ja ovat olleet pääosin tyytyväisiä puitteista huolimatta.
Finski fani
14.10.2010
Ac3Way wrote:
Melko hyvin SimRacingTonightin pojat mielestäni arvostelivat pelin, kokopeliä en toki ole pelannut.
"Arvostelu":http://www.youtube.com/watch?v=Yx3mFqpE2k8&feature=sub
Useat ihmiset olivat pettyneitä xboxin demoon, mutta kun pääsivät kokeilemaan PS3:lla ja G25:lla niin olivat mielipiteet muuttuneet. Kehuja on paljon saanut rallipelifanien keskuudessa ja ovat olleet pääosin tyytyväisiä puitteista huolimatta.
Ei pysty seuraamaan. Nainen häirihhee liikaa keskittymistä... Ja muutenkin pitäs harjotella matikkaa...