- 0
Forum - Games and Gaming
WRC 2010 rallisimu
Toimii taas helvetin hyvin quote...
Eli siinä on kans kasattu modeja yhteen?
- 0
dcftinti wrote: Itse mukana rallin sm sarjassa onlinen puolellaKun saan pelin viriteltyä koneelle ja uuden ratin nii taidan liittyä seuraan. =)
- 0
itekkin vois hommata jos jostain sais hankittua tehokkaan pöytä koneen kun ei viitti hirveästi pelailla tällä sylikoneella.
- 0
On ksattu. Paljon uusia autoja ja kasa pätkiä. kaikki pätkät saa kumpaakin suuntaan ja mille alustalle haluaa..
- 0
dcftinti wrote: On ksattu. Paljon uusia autoja ja kasa pätkiä. kaikki pätkät saa kumpaakin suuntaan ja mille alustalle haluaa..Eivät ainakaan näytä olevan samassa paketissa kuten RSRBR
- 0
http://www.youtube.com/watch#!v=M1JIa3e5uSo&feature=related Näyttää ainaki ajamisen osalta aika hyvältä.
- 0
tuli testattuu demo boxil ja kohtuullisen hyvä se on vaikka suomen radois ei ookkaa noit ojii.
- 0
Demo oli aivan paska:(
- 0
greizer wrote: Demo oli aivan paska:(NOOOoooOoOOooooo... =,(
- 0
Ei ollut mitenkään kovin sykähdyttävä, ei ajettavuudeltaan eikä grafiikoiltaan..
- 0
RaabForRehab wrote: Ei ollut mitenkään kovin sykähdyttävä, ei ajettavuudeltaan eikä grafiikoiltaan..Mä oon jo kuvien ja videoiden perusteella jättäny toiveet nurkkaan. Ei oo noi ralli pelit ihan täysin sydäntä lähellä joten jos ei ole vähintää RBR:n tasoista niin suosiolla skippaan.
- 0
Tää jää multa ostamatta.Varmaan sitten kun on alelaarissa niin vois ostaa.
- 2
Tunnoton oli ohjaus ainakin pädillä.Kokeiliko kukaan ratilla?
Alkaa vaan hiljalleen olemaan aika vittuuntunut fiilis,kun sitä kunnon rallipeliä ei näytä ikinä tulevan.Noista graffoista en juurikaan jaksa välittää,mutta ei tuossa saanut oikein perstuntumaa autoon.Jos rattimiehet kokeilee,niin antakaa sitten palautetta.
- 0
Schimanski76 wrote: Tunnoton oli ohjaus ainakin pädillä.Kokeiliko kukaan ratilla? Alkaa vaan hiljalleen olemaan aika vittuuntunut fiilis,kun sitä kunnon rallipeliä ei näytä ikinä tulevan.Noista graffoista en juurikaan jaksa välittää,mutta ei tuossa saanut oikein perstuntumaa autoon.Jos rattimiehet kokeilee,niin antakaa sitten palautetta.Jos ei ole niillä graffoilla väliä niin pelaa sitä Richard burnssiä :)
- 0
Mun mielestä ohjaus on ihan paska, ja nuo pätkät on vähän tylsän leveitä. Ei jukojärvi oikeesti noin levee oo!
- 0
En syö, enkä edes juo. KIKKARE ON TÄMÄ EI NIIN KIVA!
- 0
Ei vakuuttanut.
- 0
Turn tenni vois tehdä rallipelin.
- 3
LORD HOPO wrote: Turn tenni vois tehdä rallipelin.TAI... ..sit vaan lisätä seuraavaan Forzaan ralli-autot ja erityyppisiä erikoiskokeita.
- 0
Ei se demo nyt niin kauhee ollut...
Suoraan otin sen professional tason ja yllätys suuri täältä luetun perusteella.
Ihan Ok. parempi ainakin entä kumpikaan Colin mcrae Dirt