- 2
Forum - Games and Gaming
GTA IV nettipeli keskustelut
I'm in perkele!
- 0
Tänää kukaa jaksais pelata IV:ta???
- 1
Riippuen pelimuodosta nii vois änkee mukaan
- 0
Mulle on ihan sama, se mihin tulee eniten porukkaa :)
- 0
E: Jos vaan porukkaa tulee niin tuun muuten väännä Dirt 2:ta
- 0
Painoimpa vahingos replyy ku piti painaa edittiä
- 1
sanoppa kellon aikaa nii vois tulla pelaamaan itselle sopi vaikka modefree
- 0
Tuleeko paljonkin porukkaa? Tää on alle viidellä tyypillä aika saatanan tylsää hommaa...
- 1
ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vain
- 1
Tuomo33 wrote: ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vainLaskuvarjot on vitun jees, mutta jos kaikilta ei BOGT:tä löydy niin vedellään sitten vaikka normiaa... Tai siis mitäs mä nyt tässä huutelen, kun en tule IV:tä pelaamaan kumminkaan jos ei ole yli 4 tyyppiä.
- 1
ehodtuksethan on aina hyväksyttävää (kai?)
- 0
Elikkä mulla ainakin on kaikki lisä osat ja normikin löytyy. Ja voisin vaikka heti tulla pelaan jos vaan tulee paljo muitakin. Ketkä kaikki tulee riippuen määrästä?
- 1
tulon vaa jos joku teköö löbyn
- 0
Toi vois vissiin onnistua partymodella vai ihan freemode ja sitte invitee? Tosin partymodeen ei pääse varmaan ellei ole kaveri? Ellei kikkailla jotai muuta modee?
- 0
I JMM94 I wrote: Toi vois vissiin onnistua partymodella vai ihan freemode ja sitte invitee? Tosin partymodeen ei pääse varmaan ellei ole kaveri? Ellei kikkailla jotai muuta modee?Khyll party modeen pääse vaikka kaveri ei olisikaan.
- 0
Aliboz wrote: Khyll party modeen pääse vaikka kaveri ei olisikaan.Ok. No sitä vois kokeilla. Vai?
- 1
I JMM94 I wrote: Ok. No sitä vois kokeilla. Vai?Laita inviä vaan, mie täältä horjun sinne sitten.
- 0
Joo invasin partyyn Tuomo33:kin o. Sitte jos lisää vielä tulis :)
- 0
Toimiikohan Nokia kuulokkeet boxis??
Vähä kyllä mun osalta kökköö ku ei oo mikkiä