TehBigBunny
10.06.2010
Skimanski pelontti miun hepan poijjes !
Ny mie jouvvun ratsastammaan aasilla :/
Aliboz
10.06.2010
Bunny mehtällä:
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/bunnyvswolf.jpg!
Schimanski76
10.06.2010
Nuo multiplayerin master hunter-challenget loppuu jo witostasoon. :( Yksinpelissähän ne oli kybään asti.
Schimanski76
10.06.2010
TehBigBunny wrote:
Skimanski pelontti miun hepan poijjes !
Ny mie jouvvun ratsastammaan aasilla :/
Mitä se jänö **taas** horisee?
Miun viiksiäkö se polle säikähti?
Aliboz
11.06.2010
Vitun Brumas, kaksi vuorokautta mettässä etin ja tapoin puumia... Ei se vaan tullut näkyviin...
FINBULLET
11.06.2010
Meet sinne Nekoti Rockin luokse niin sen pitäis tulla.Mä menin sinne niin se oli jo hirvien kimpussa.
Aliboz
11.06.2010
Indiana Hopo wrote:
Meet sinne Nekoti Rockin luokse niin sen pitäis tulla.Mä menin sinne niin se oli jo hirvien kimpussa.
Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(
Schimanski76
11.06.2010
Aliboz wrote:
Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(
Puhukko sää ny yksinpelin Brumasista vai multipleijerin?
Ac3Way
11.06.2010 (edit 11.06.2010)
Pistetiin Diddin kanssa karhuja ja susia matalaksi, paljain nyrkein! Nalle ei paljoa enää murissut, kun otetiin rautavuoret esiin. Ulisi ja juoksi mutkitellen karkuun Seriffi ja Pikku-Hiawatha perässä. Susi ajettiin kanjonissa umpikujaan, mutta peijanaviekoon livahti otus palikoista.
Toinen hauska tilanne villisika ajeli Pikku-Hiawathan maihin, villisika jatkoi matkaansa puuta päin ja kuoli! :D
Hyvä settiä oli taas. Sienimaa ilman sieniä!
Schimanski76
11.06.2010
Aliboz wrote:
Multi
Siinä pitää vaan lasettaa otsoa naamaan tarpeeksi eli iso nippu lihaa syntyy.Tietty määrä kun on kaadettu,niin vasta silloin iso herra saapuu areenalle.Ei se Pääperkele muuten tule esiin ,vaikka miten kyttäisi puskissa.Sama homma puumatehtävässä.Ja jos haluaa helpommalla selvitä,niin vankkurit alle ja lasettaa niistä elukkaa nippuun.Vankkureihin ne ei osaa hyökätä.
FINBULLET
11.06.2010
Nyt tuli hyvä neuvo Schimmyltä.Täytyy käyttää vankkureita.Kiitos vinkistä.
Schimanski76
11.06.2010
Indiana Hopo wrote:
Nyt tuli hyvä neuvo Schimmyltä.Täytyy käyttää vankkureita.Kiitos vinkistä.
Silokki minua noin opasti.Ehdin tosin ennen sitä menettää hermot puumien kanssa lopullisesti,joten se vinkki ei minua paljon auttanut.(lähti henki noin 200 kertaa ennen kuin sain tehtävän läpi)
El PiNk DeViL
11.06.2010
Huomenna pitäs tulla jo :P
Finski fani
12.06.2010
Soo soo ei saa pinkki pelata...
Schimanski76
12.06.2010
TehBigBunny wrote:
Päevitys tul
Jaatul vai?mitä se päivitti?
TehBigBunny