- 4
Forum - Games and Gaming
Red dead redemption
Skimanski pelontti miun hepan poijjes !
Ny mie jouvvun ratsastammaan aasilla :/
- 6
Bunny mehtällä:
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/bunnyvswolf.jpg!
- 0
Nuo multiplayerin master hunter-challenget loppuu jo witostasoon. :( Yksinpelissähän ne oli kybään asti.
- 0
TehBigBunny wrote: Skimanski pelontti miun hepan poijjes ! Ny mie jouvvun ratsastammaan aasilla :/Mitä se jänö **taas** horisee? Miun viiksiäkö se polle säikähti?
- 0
Vitun Brumas, kaksi vuorokautta mettässä etin ja tapoin puumia... Ei se vaan tullut näkyviin...
- 0
Meet sinne Nekoti Rockin luokse niin sen pitäis tulla.Mä menin sinne niin se oli jo hirvien kimpussa.
- 0
Indiana Hopo wrote: Meet sinne Nekoti Rockin luokse niin sen pitäis tulla.Mä menin sinne niin se oli jo hirvien kimpussa.Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(
- 0
Aliboz wrote: Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(Puhukko sää ny yksinpelin Brumasista vai multipleijerin?
- 0
Aliboz wrote: Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(Aaaa.Oke oke.
- 0
Schimanski76 wrote: Puhukko sää ny yksinpelin Brumasista vai multipleijerin?Multi
- 2
Pistetiin Diddin kanssa karhuja ja susia matalaksi, paljain nyrkein! Nalle ei paljoa enää murissut, kun otetiin rautavuoret esiin. Ulisi ja juoksi mutkitellen karkuun Seriffi ja Pikku-Hiawatha perässä. Susi ajettiin kanjonissa umpikujaan, mutta peijanaviekoon livahti otus palikoista.
Toinen hauska tilanne villisika ajeli Pikku-Hiawathan maihin, villisika jatkoi matkaansa puuta päin ja kuoli! :D
Hyvä settiä oli taas. Sienimaa ilman sieniä!
- 1
Aliboz wrote: MultiSiinä pitää vaan lasettaa otsoa naamaan tarpeeksi eli iso nippu lihaa syntyy.Tietty määrä kun on kaadettu,niin vasta silloin iso herra saapuu areenalle.Ei se Pääperkele muuten tule esiin ,vaikka miten kyttäisi puskissa.Sama homma puumatehtävässä.Ja jos haluaa helpommalla selvitä,niin vankkurit alle ja lasettaa niistä elukkaa nippuun.Vankkureihin ne ei osaa hyökätä.
- 0
Nyt tuli hyvä neuvo Schimmyltä.Täytyy käyttää vankkureita.Kiitos vinkistä.
- 0
Indiana Hopo wrote: Nyt tuli hyvä neuvo Schimmyltä.Täytyy käyttää vankkureita.Kiitos vinkistä.Silokki minua noin opasti.Ehdin tosin ennen sitä menettää hermot puumien kanssa lopullisesti,joten se vinkki ei minua paljon auttanut.(lähti henki noin 200 kertaa ennen kuin sain tehtävän läpi)
- 0
Huomenna pitäs tulla jo :P
- 0
Kerrassaan mahtava peli!
- 3
Soo soo ei saa pinkki pelata...
- 0
Päevitys tul
- 0
TehBigBunny wrote: Päevitys tulJaatul vai?mitä se päivitti?
- 0
"TÄSÄ":http://bit.ly/aSGkb2