- 0
Forum - Games and Gaming
Red dead redemption
Mitäs muuta siinä paketissa tulee, kun se pokeri?
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mitäs muuta siinä paketissa tulee, kun se pokeri?http://lmgtfy.com/?q=red+dead+redemption+liars+and+cheats+pack&l=1
- 0
Nyt on ms pisteitä ja flunssa eli RDR all day long.
- 0
Perskules, pitää melkein itsekkin joku päivä hommata tuo päkki. Ensin pitää kuitenkin hommata liveaikaa lisää kun pari päivää sitten loppui.
- 0
Uudet hideoutit on ihan jees, hunting groundsit on käytännössä hideoutteja eläimillä, hevoskisat on hauskoja, pokeri ja liars dice pieksee jos osaa pelata, uudet hahmot on hienoja ja explosive rifle pieksee kuitenkaan olematta ylivoimainen. Strongholdeihin en ole pahemmin tutustunut, mutta vaikuttaa mahtavuudelta oikealla porukalla. Suosittelen.
- 0
Oisko tänä iltana mitään pokeri meininkiä?
- 0
vois melekee tulla jos sais väkee kasaan. 6 mahtuu pöytään ja mie vien sit rahat!
- 0
IL3 wrote: Missäs cowboyt Ali ja Warjo pelaa nettipokeria?Ei näköjään kukaan sulle vastannu, me pelattiin Armadillossa :D eli siis RDR:n sisällä. Mut ite pelaan oikeeta nettipokkaa sit tuolla pkr.com softalla.
- 0
Pokeria? Ite oon nyt täällä, mutta ketää muita ei oo. Tosin illalla ollaan minä ja pökäle, jos pökäle tulee liveen.. Sitten voi Warjo ja Alibozikin tulla?
- 0
Minä voin tulla kynittäväksi. Viekä kaikki, viekää housut, viekää tuhkatkin pesästä!
- 0
Housut pidetään jalassa ja kaverin Aromipesää ei sorkita !
- 0
TehBigBunny wrote: Housut pidetään jalassa ja kaverin Aromipesää ei sorkita !"Tässä satanen ja housut, pitäkää niistä huoli parhain!"
- 0
Peliin oli tullut joku ilmainen lisäosa. Latasin sen, mutta en kokeillut.
- 1
Hmm... Tossa jo rupesin miettimään että missä hitossa mie oon pelannut pokeria Warjon kanssa, mutta tässähän se oli! Meinasi unohtua tyystin tuo pakki...
- 0
Hunting & Trading hahmopaketti esittelee kaksi uutta hahmoa ja haasteita niiden avaamiseksi Red Dead Redemptionin yksinpelissä. Osta aseita ja ammuksia puoleen hintaan Savvy Merchant-hahmossa. Kerää kaksin verroin nahkoja ja kätköjä metsästämällä Expert Hunter -hahmossa. Tämä paketti sisältää yhteensopivuutta parantavia ominaisuuksia, joiden avulla kaikki online-pelaajat, jotka ovat lunastaneet minkä tahansa lisäpaketin, voivat nähdä uudet moninpelihahmot.
- 3
Olin äskön metäl ja meinas taju lähteä kun tällänen tuli vastaan
!http://i7.aijaa.com/b/00324/7086947.jpg!
- 4
:(
Joulu ja pääsiäinen yhressä.
Ammuttunna !
- 0
Pelaako tätä viä joku :DD aattelin ens viikolla pistää GOTY version pelistä tilaukseen
- 1
Joku viikko taakkepäin pelailin vähän mutta sitten laitoin pelin frendille.
// Tämä on hyvä peli.
- 1
djrunkkari wrote: Pelaako tätä viä joku :DD aattelin ens viikolla pistää GOTY version pelistä tilaukseenHemmetin hyvä peli.Miulla ei enää ole,laitoin kiertoon. Pelaamatta vielä se Undead Nightmare.Pitää hommata joskus.