Forum - Games and Gaming

Gran turismo 5

hulluseon

hulluseon 25.11.2010

  • 0
Silvia pikselöityny?
DarkWarjo

DarkWarjo 25.11.2010 (edit 25.11.2010)

  • 0
hulluseon wrote: Silvia pikselöityny?
Kuten tuos kuvien alle editoin: ikävästi foorumi pienentäessään sai sahalaidat aikaan, käy kattoo galleriasta full size kuva ;) (AINII! selvis myös miksi se pikselöity noin pahasti, se o WiDEscreen kuva! :D ) Hopo, no en vitus antanu Clarksonille mun kyllee, kävin vaa testaa niiden testiradan ja taisin saada porttikiellon :D
Latetzki

Latetzki 25.11.2010

  • 1
hulluseon wrote: Silvia pikselöityny?
Hiiren oikeata vaan ja näytä kuva. Jos ei näy sellasta niin sitten ota kunnon selain käyttöön :P
hulluseon

hulluseon 25.11.2010

  • 0
No nyt näyttää paremmalta. Epäilin että Walomees on kuvannu jossain GT2:ssa
Olenko

Olenko 25.11.2010

  • 0
Kovasti tekis mieli päästä GeeTeetä kokeilemaan ja pleikkarin osto on kyllä käyny muutamaan kertaan mielessä, mut ei anna lompakko myöten...jos vaikka joulupukki tois :)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 25.11.2010 (edit 25.11.2010)

  • 1
Taitaa olla eka peli, missä takapotkuautolla on oikeasti hieno vetää soralla! Riku-rallinkaan modausversiot ei vaan mun mielestä tuntuneet lähellekään oikealta... Myös Kartinki-Keijo kävi testaamassa tulevan kauden kalustoa:
RaabForRehab

RaabForRehab 26.11.2010

  • 1
Eihän tuo nyt niin pahaa ole tuo grafiikka. En tajuu miten niistä parista kuvasta pari sivua aiemmin oli saatu niin kauheet. Tosi hyvän näköstä!
Ac3Way

Ac3Way 26.11.2010

  • 2
On eräs alue, jonka hiomiseen Gran Turismo 5:n kehitysajasta on aivan selvästi kulunut suuri osa - eikä syyttä. Auton ajotuntuma etenkin ratilla on aivan taivaallinen, parasta mitä konsolipeleissä on kuunaan nähty, eikä moni PC-simulaatiokaan tätä peittoa. Driving Force GT -ratillakin saa loistavan tuntuman ohjaukseen, kalliimmista ohjaimista puhumattakaan (valitettavasti Logitech G27:t olivat joka paikasta loppu, eikä sitä saatu testattua kunnolla). Peliohjaimellakin voi pelata, mutta ainakin vakioasetus, eli kaasu X-näppäimessä, tekee ajamisesta hankalaa, kun poljin on joko päällä tai pois. Apuja saa säädettyä tueksi joustavasti, joten kenenkään kuljettajaura ei varmasti kaadu ratin puutteeseenkaan.
Mahtaakohan pitää paikkaansa? Ajotuntuma parasta? Onkohan parempi kuin Forza? Hyvä jos on, mutta vaikea uskoa. "V2 GT 5 arvostelu":http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/583/Gran-Turismo-5/
DarkWarjo

DarkWarjo 26.11.2010

  • 0
kirves wrote: Joo. Varsinkin se yksi lumiralli-Citikka kuvatus oli puhelimella katsottuna ihan kuin oikeasta otettu. Tekisi melkein mieli antaa Sonylle vielä mahdollisuus vakuuttaa mut. Vaimo tykkäis varmasti Signstarista, boksille on Lips - surkea - ja mulle ois sitten tää GT5. Sellanen fakta on, että BD-soitin kelpaa myös, vaikkakin omistan jo. Harmi ettei Sony ole voinut apinoida boksin ohjainta, sillä niiden oma ei ole jee.
Kyllähän tuo on kivan näkönen, jopa noi standardiautot menee kunhan ei kato läheltä :D Tuos ohjainhommelis oon kyl samaa mieltä, ei toimi tämmöses ajopelis lähellekkää nii kivasti tuo kapula ku boxilla. Nyt ku tosiaan itekkin toipunut tuosta pettymyksestä et kysees ei olekkaan Jumalpeli, niin huomaa että kyllä tuossa silti vallan hyvä autopeli on käsissä. Toi B-specin oppiminen ja sille kisan aikana ohjeiden antaminen voittaa kyl Forzan hire a driver shitin mennen tullen... miksei sitä tehty kuten FM1?
DarkWarjo

DarkWarjo 26.11.2010 (edit 26.11.2010)

  • 0
Ac3Way wrote: Mahtaakohan pitää paikkaansa? Ajotuntuma parasta? Onkohan parempi kuin Forza? Hyvä jos on, mutta vaikea uskoa. "V2 GT 5 arvostelu":http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/583/Gran-Turismo-5/
EI, ei missään tapauksessa :D ajoin Top Gearin radalla vakiolla lotus elisellä ja tuntu ku ois ajanu jään päällä, ilmeisesti koitti esittää et on kevyt ja "tehokas" auto... oli kyl oikeasti ihan hervoton peli olevinaan.. Mut onneksi suurin osa autoista käyttäytyy suht realistisesti... FM3 on kyl paljon realistisempi mun mielestä.
FINBULLET

FINBULLET 26.11.2010

  • 0
Nämä on näitä mielipide asioita.Tässä on taas semmonen peli joka herättää mielipiteitä ja ollaan joko puolesta tai vastaan.Mun mielestä tää on onnistunut peli.Ehkä kaikkiin autoihin vois saada laittaa vanteet.En ole kyllä keksinyt tästä mitään huonoa.
Pure Black40

Pure Black40 26.11.2010

  • 0
Mä olen ylpeä Microsoftin orja.
Eeegac

Eeegac 26.11.2010

  • 0
"QL: GT5 //GiantBomb//":http://www.giantbomb.com/quick-look-gran-turismo-5/17-3535/
FINBULLET

FINBULLET 26.11.2010

  • 2
Gran Turismo 5 savut.Autona uusi sedan Impreza.
Ac3Way

Ac3Way 26.11.2010

  • 0
LORD HOPO wrote: Gran Turismo 5 savut.Autona uusi sedan Impreza.
L O L !
Zolvi

Zolvi 26.11.2010

  • 0
Saa sen boxin ohjaimen toimimaan Cross battlen avulla. Suomesta ei kannata etsiä liian suolasen hinnan takia. Ulkomailta jossakin oli pakettina toi laite + boxin langallinen ohjan jonka se vaatii. Omasta mielestä ratilla tätä peliä pitää pelata. Mitä peliin muuten tulee. Kauhistuin lukiessani muiden juttuja pelistä. Mietiin et tässäkö se monen vuoden odotus oli. Sain pelin koneeseen ja pääsin pelaamaan. Nii hymy oli korvissa asti. Ajo tuntuma ihan eri kun Proluguessa ja standard autojen grafiikka ihan sopivaa. Tausta puita ja kukkia en ole paljo ehtinyt katteleen kun vauhtia on tarpeeks, eli ne ei haittaa. Autojen virittelyä jännitin kans turhaan. Kaikkiin vanhoihin autoihin olen saanut ostaa osia sen mitä tarvii. Vähä harmittaa vannevalikoima ja niiden asennus mahdollisuus standard autoihin. Myös koriosien puuttuminen ja yksinkertainen maalaus harmittaa. Mut ne kaikki unohtuu ku paiskii raivokkaasti autoa vaikka Tsukuballa ja polttaa takarenkaita oikeen urakalla. Eli sanokoon muut mitä tykkää, mut minä pidän tästä pelistä. Ostan sen Forza 4:kin sitten kun se tulee ja heitän kinecktin seinään jos sellasta joku kauppaa. AAMEN!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 26.11.2010

  • 0
Eihän Forza 4 kuitenkaan vaadi Kinecktiä? Tekis kyllä mieli ostaa toi peli ja pleikka, mutta pelistä on täällä niin monenlaista kommenttia etten sitten tiiä..
Nikde

Nikde 26.11.2010 (edit 26.11.2010)

  • 1
Warjo, se TopGear Event2 Lotus oli varustettu kovilla comfort renkailla, siksi liukas, mutta täytyy myöntää että vähän yliampuvan liukasta oli... En sitte tiiä onko tässä pelissä kova rengas jo muovia kumin sijaan :D Ainiin, tänään tuli boxi huollosta, pääsee ajamaan oikeeta autopeliä tän keräilypelin sijaan. AI:sta ei oo kyllä mitään vastusta ollu toistaseks.
Latetzki

Latetzki 26.11.2010 (edit 26.11.2010)

  • 0
vaiski75

vaiski75 26.11.2010

  • 0
Zombie AI.

Write a post

Sign in to post a post.