Forum - Games and Gaming

Headset

hulluseon

hulluseon 10.04.2011

• 0
Jos joku osaa neuvoa viksua että miten tuota mikkiä saisi pienemmälle? Epäilen että siitä johtuu suurin osa tuosta kohinasta, pihinästä ja kaikuvasta äänestä. Tosin tuossa äskön kun ajelin ulkomaalaisten kanssa niin samalla tavalla kohisee toisellakin GT2 ratin omistajalla. Eli saattaa olla tuo ratti suurin syyllinen loppujen lopuksi.
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2011

• 0
Fanaattiset tai Miccosoftin ratit, kaikki nua on mulla ainakii suhissu ja kaikunna.
joonas6

joonas6 10.04.2011

• 0
miulla on nuo steelseries Spectrum 5XB ja oon ollunna niihin tosi tyytyväinen äänen laatu on tosi hyvä ja tuo micseri on kätevä, saa muuten rattiin kiinni välijohdolla, muuten ei taida oikein ratteihin käydä
hulluseon

hulluseon 10.04.2011

• 0
Eli siis ratin softa aiheuttaa nyt tuon kohinan. Ihan samaa se kyllä teki jo sillä BillGatesin headsetillä. Pitää vielä varuilta kokeilla tietokoneessa että aiheuttaako Turtle kohinaa myös siinä. Epäilen. Takasin aiheeseen. Tuo Zolvin postaama blokki tai mikäpä sen oikea nimi nyt onkaan, on varmasti hankkimisen arvoinen jos omistaa valmiiksi jo kunnon kuulokkeet. Meinaan ainakin meillä on tullut positiivista palautetta kun yöllä pelatessa ei kuulu muuta kuin minun noituminen enää. Boksihan tietty huutaa niin pirusti, mutta sille nyt ei voi mitään. Ja kuulokkeina toimii tällä hetkellä Turtlen X11. Aika miellyttävä. Ei purista päätä sen vanteen lisäksi ja äänet on todella selvät. Kaiken kruunaa tuo säätö namiskuukkeli kun pystyy muiden puheen tai pelin äänet pienentämään tarvittaessa kokonaan pois.
joonas6

joonas6 10.04.2011

• 0
niin onko se sinun ratti langaton kun tuo minun kohta museoon kelpuutettava logitech FX on langallinen, niin minulla ei suhise sen takia, paitsi jos laittaa mikin micseristä mutelle silloin alkaa aivan jumalaton kohina. rattia en vaihda hyvä ratti on prkl vaikka JMM94 paskaksi haukkuu
hulluseon

hulluseon 10.04.2011

• 0
Joensuun Gigantissa olisi uusi myytävänä jos katsoin oikein kaksi viikkoa takaperin. Ja tuo minun ratti on langaton kuten kaikki Fanaattiset ovat.

Write a post

Sign in to post a post.