- 0
Forum - Games and Gaming
Viimeisin peli-ostos?
Itse käytän "BlahDVD":http://www.blahdvd.com/index_x360.htm?link=dropdownmenu. Se ei enää ole niin halpa kuin Zavi tai Hut, mutta on luotettava ja nopea. Eivät ole vielä koskaa laittaneet käytettyä peliä kenellekään, toisin kuin nuo kaksi halvempaa liikettä. Ja on siellä esim. Mass Effect 2 ollut jo tammikuusta alle 20 €. Muitakin halpoja hintoja löytyy.
Viimeksi olen käyttänyt vain Verkkokaupan Ahvenamaan suoratoimitusta. Red Dead Redemption ja Fifa 11 sieltä ostettu halvalla.
- 0
Tulipas eilen ostettua SBK09 heräteostoksena Honkkarin alelaarista, vajaa parikymppiä makso. Sen verran kerkesin sitä kokeilemaan, et ihan kivalta tuntuu ajaa, aika haastavaa kun on kaikki realismiasetukset päällä/täysillä paitsi mutkissa opastavat suuntanuolet jätin vielä päälle kun on outoja ratoja. Uusin MotoGP oli ainakin demon perusteella hirveetä kuraa, mut tää SBK on kyl mun mielestä hyvä.
Miinuksina mainittakoon, että oman kuskin luominen puuttuu ja luokkia on vaan toi SuperBike luokka, kilpakumppanit on MotoGP:tä seurailleelle hiukan outoja nimiä.
- 0
COD Black ops. (59,90€ boxille)
Single player pelattu veteraanil läpi ja onlines levu 25 tai 26. hyvä peli, netissä välillä vikaa mut se ei pilaa tunnelmaa. se että tuli siitä dead ops arcaden löytämisestä video oli hyvä asia. en ois ite älynnyt.
- 0
Tilasin Amazon.co.uksta GTA: chinatown wars (psp) ja 8 gb muistikortin.
- 0
Tilasin discshopista 3kk liveaikaa.
- 0
Rayha300 wrote: COD Black ops. (59,90€ boxille) Single player pelattu veteraanil läpi ja onlines levu 25 tai 26. hyvä peli, netissä välillä vikaa mut se ei pilaa tunnelmaa. se että tuli siitä dead ops arcaden löytämisestä video oli hyvä asia. en ois ite älynnyt.http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=45843 Siinä on Black Ops Xboxille 43e ja toimitus postilaatikkoon ilmaiseksi, ja tuolta ilman toimituskuluja 40e http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Black-Ops-Xbox/dp/B0036ORNUM/ref=sr_1_2?s=videogames&ie=UTF8&qid=1290366433&sr=1-2
- 0
Kaverilta musta mikki ja ohjain 15€, väliin laitoin ohjaimen, jossa LB ja RB paskana.
- 0
Miten noita pädejä saa rikki... mulla on se pädi kun tuli boksin mukana, vähän ennen kun FM2 tuli.
- 0
toimiiks toi amazonilt tilattu live suomessa?
kattelin vaa et 12kk anttilassa 69e ja amazonilla 34e huhhuh,,,
- 0
Niinpä, mullakin sentään juniori käyttää tota alkuperäistä langatonta ohjainta välillä stressileluna ja silti siinä ei ole toistaiseksi mitään vikaa...
- 0
FIN xxDrifterxx wrote: toimiiks toi amazonilt tilattu live suomessa? kattelin vaa et 12kk anttilassa 69e ja amazonilla 34e huhhuh,,,Live-kortit toimii.
- 0
No mutta se oli pudonnu suoraan RB ja LB edellä maahan n. 1,5m korkeudesta.
- 0
Missä sä olit sen kanssa kiipeilemässä?
- 0
El PiNk DeViL wrote: No mutta se oli pudonnu suoraan RB ja LB edellä maahan n. 1,5m korkeudesta.Näkisitpä, minkälaisia kaaria toi pikkujäbä saa aikaiseksi, kun sille päälle sattuu :) Onpahan ainakin kerran mennyt yhden kerrosvälin rappuja pomppien alakertaan. Ohjain, ei jäbä, onneksi...
- 0
Kyllä ne hajuaa kun vähän viskoo ja hakkaa tuolin käsinojaan
Terveisin, Vihainen MW2:sen pelaaja Tukholmasta.
- 0
Pure Black40 wrote: Live-kortit toimii.Tähän tais sit loppua mun ostokset Prismasta, Citymarketista ja Anttilasta.. Xboxille Blur 14e, NFS Shift 14e, PGR4 10e, Forza 3 17e, DiRT2 15e, Alan Wake 14e ja GTA IV 19e Ja PS3:selle Gran Turismo 5 on 37e
- 3
TehBigBunny wrote: Miten noita pädejä saa rikki... mulla on se pädi kun tuli boksin mukana, vähän ennen kun FM2 tuli.Pelaat kaverin kans 50€ matsin NHL:ää ja häviät 2.jatkoajalla matsin "tuuri" maalille niin sanon että pädi lähtee kohtuu vihasesti entisen pesäpalloilijan kädestä kohti laminaattia..
- 0
FIN xxDrifterxx wrote: Tähän tais sit loppua mun ostokset Prismasta, Citymarketista ja Anttilasta.. Xboxille Blur 14e, NFS Shift 14e, PGR4 10e, Forza 3 17e, DiRT2 15e, Alan Wake 14e ja GTA IV 19e Ja PS3:selle Gran Turismo 5 on 37ePelit joissa lukee PAL on yhteensopivia suomiboksin kanssa.
- 0
eiks ne ookkaa kaikki?
- 0
Ehhehei ei.