- 0
Forum - Games and Gaming
Dirt 3
Kun joku kyllästyy tähän peliin, voin ostaa sen pois halvalla :D
- 3
Täyttä nannaa!! Kuulostaa, näyttää ja tuntuu hyvältä. Vähän niin kuin Megan Fox.
Pistetään pari mahtavaa videota, jotka kertovat loppujen lopuksi hyvinkin paljon koko pelistä kaiken olennaisen.
"DiRT 3 Crush":http://www.youtube.com/watch?v=xViXEI0e5Q0&feature=feedlik
"DiRT 3 Exclusive 5 Decades of Cars Trailer":http://www.youtube.com/watch?v=HjgtV-9bOTc&feature=feedlik
- 0
Ihan pieni kysymys.
Saako sellaisen kuvakulman ajoon,missä näkyy vähän konepeltiä?Silviisiin siis,kuten vorssassa saa.
- 1
Schimanski76 wrote: Ihan pieni kysymys. Saako sellaisen kuvakulman ajoon,missä näkyy vähän konepeltiä?Silviisiin siis,kuten vorssassa saa.Saa..
- 0
Oisko tällä hetkellä ketään pelaamassa dirt:iä, voitas pistää jonkin sortin kisailua pystyyn...
- 0
Just kokeilen Gymkhanaa ekaa kertaa. Voisihan sitä tulla ajelee, jos saadaan porukkaa.
- 0
Pitäs vaan saaha muutama enemmän 4 kuskia vähintään, nii vois ottaa kisaa... vaikka nyt rupee kyllä pikku humalatila tekemään tulojaan, mutta eihän se estä rallin ajoa :)
- 0
On tuolla ainakin Pure ja Hartsa pelaamassa DiRT 3:sta.
- 0
mä voisin tulla kans
- 0
Missä tässä pelissä oikein on ne liiterit?!!? Kun yhden RX-kierroksen jälkeen ylänurkkaan ilmestyi tällänen 'WR', niin olis aika hauska nähdä tilastot jostain?
// No löysinpä ne, ja todellisuudessa olin sijalla 16000 ja jotain... Anteeksi häiriö.
- 0
Itse ihmettelin eilen samaa. Aina välillä tuli kierrosajan viereen 'WR', joten taitaa vaan bugittaa.
- 0
Tämäkin pitäisi hommata. Sitten peliä pystyy toki.
- 0
Tuli tämä tilattua.. Kaippa se tulee joskus ensi viikon aikana... Toivotaan että on hyvä ajaa ratilla.
- 0
ja nyt taas vähän kyselen tyhmyyttäni
voiko replayta tallentaa laittamatta tonne tubeen
ja voiko replaytä katsellessa vaihtaa autoa mitä katsoo
ja eikö todellakaan eses ralleihin saaa nuotteja minimapin siasta
tuntuu et toi kartturi sanoo aina easy left/right
- 0
Itse käytän muija kartturia ja complex nuotitusta, toimii mielestäni ihan hyvin.
Replayssa ei voi vaihtaa toiseen autoon ja ilmeisesti replayta ei pysty tallentamaan kovalevylle, mikä on harmi.
- 0
Ac3Way wrote: Itse käytän muija kartturia ja complex nuotitusta, toimii mielestäni ihan hyvin. Replayssa ei voi vaihtaa toiseen autoon ja ilmeisesti replayta ei pysty tallentamaan kovalevylle, mikä on harmi.ookke mutta mistäs ton kartturin ja nuotikusen voi vaihtaa?
- 0
Pytzi wrote: ookke mutta mistäs ton kartturin ja nuotikusen voi vaihtaa?Options ja Racing Style muistaakseni.
- 3
Mie hommasin tämän tänään.Pitää kokeilla huomenna tai maanantaina.Viikolla voisi jotain Live-hommaa kokeilla FRC:n porukan kanssa? Monta sinne kisoihin mahtuu?
- 1
Mie hankin myös tämän tänään. Olen halukas dirttailemaan koska vaan
- 2
Saan hankittua tämän sunnuntaina. Koko porukalla vaan ajeleen, tulee hauskaa.