Forum - Games and Gaming

Multi Theft Auto Valhalla

jimmykojootti

jimmykojootti 13.02.2012

• 0
denied:( Huomen uusiks. Mut mitkä ne powergaming ja se joku toinen gaming oli?
Mace

Mace 13.02.2012

• 0
Juuh, ne ku tietää nii ei mitää onkelmaa..
jimmykojootti

jimmykojootti 14.02.2012 (edit 14.02.2012)

• 0
No ei sitten vilttu tehä ei... Enään en jaksa ruveta rustaan vilttu.
jimmykojootti

jimmykojootti 16.02.2012

• 0
No nyt pääsin! ei tarvinnu ku 5 kertaa yrittää... Tulisko joku helppiin nyt?
Mace

Mace 16.02.2012 (edit 16.02.2012)

• 0
Voisin täs aikani kuluks vaikka tulla. 5 minuutin sisälllä... Millä nimellä meet siellä?
jimmykojootti

jimmykojootti 16.02.2012

• 0
Macela94 wrote: Voisin täs aikani kuluks vaikka tulla. 5 minuutin sisälllä... Millä nimellä meet siellä?
Jimmy_Kojootti meen mutta SA rupees laittaan virheraporttia niin asennan sen eka uusiks
Mace

Mace 16.02.2012 (edit 16.02.2012)

• 0
Juup.
Pottae

Pottae 07.03.2012

• 1
!http://i.minus.com/iKTGXEKFH12IR.jpg! Clikkade full.. Paras repeeminen ikinä. Idlasin Valhallan servulla ja pidin Ghettoblasteria päällä. Yhtäkkiä paikalle saapuu kuvan nahka-asuisteinen herra. Hän haukkuu minun musiikkia homoksi ja käski laittaa kappaleen nro. 1. Sitten alkoi tapahtumaan.
RauhaMees

RauhaMees 07.03.2012

• 0
Hitto mun täytyy tänää lähtee kiertää se hemmetin tulli ku se tulli täti ei ymmärrä suomee ja mun characteri ei osaa puhua enkkuu. No ei tuu ainekaa maksettuu tullia :) Se matka minkä joutuu kiertää on kyllä aika pitkä tolla romulla ajaa. Menee tasasella Max. 60 ja ylämäessä 20...
KKNGS

KKNGS 07.03.2012

• 0
Ihan kiva kun alotin taxiuran ja alko aika hyvin: Akka otti poikaystävänsä kotiin ja vein ne paikkaan, sanoin että 100 dollaria, nii se vaan sano että KEEP THEM AND DON'T SAY A WORD! ja anto 1000$
Mace

Mace 07.03.2012 (edit 07.03.2012)

• 0
Tältä päivältä pari olematonta screenia... Minä sinisellä, kingis ja pytzi farmarilla edes, potta taikka rayha kauempana :D Alas ei kaikki päässy ^turvallisesti^ !http://i.minus.com/ibrdO58j9iRUmI.png! Satunnaista: Potta takissa, Kojootti ja Kingis auton vieres, Löydätkö Räyhän? !http://i.minus.com/ik1gNh4x5CYpB.png! Porukalla ajelees. Eräät eivät tajunneet laittaa ovia kiinni.. ^mitää ovibugia ole olemassakaan..^ !http://i.minus.com/ik4w2eKmcnKiX.png!
KKNGS

KKNGS 08.03.2012

• 0
Pottae wrote: ***tässä on tää kuva tuolta ylyhäältä*** Clikkade full.. Paras repeeminen ikinä. Idlasin Valhallan servulla ja pidin Ghettoblasteria päällä. Yhtäkkiä paikalle saapuu kuvan nahka-asuisteinen herra. Hän haukkuu minun musiikkia homoksi ja käski laittaa kappaleen nro. 1. Sitten alkoi tapahtumaan.
Your' hurtin my pride...weeteeäf, eio
Zolvi

Zolvi 08.03.2012

• 0
Pitääkö olla alkuperäinen San Andreas, että saa tän toimimaan? Vois pistää tilaukseen ja asennella kans koneelle.
Mace

Mace 08.03.2012

• 0
Juuh, vaatii originaalin San Andreaksen, MTA:n ja kärsivällisyyttä :D
Pottae

Pottae 08.03.2012

• 0
Niin, enhän mä eilen katottanut kun kaksi kertaa ..tai kolme, mutta sitä vuorelta alas ajoa ei lasketa!
RauhaMees

RauhaMees 08.03.2012

• 0
Juu eilen kippasin oman auton ku se lähti valumaan sitä vuorta alaspäin. Sieltä tänään lähden ajelee kotia kohti rikkinäisellä autolla. Macela! Voitko korjata mun auton? :)
Zolvi

Zolvi 08.03.2012

• 0
Macela94 wrote: Juuh, vaatii originaalin San Andreaksen, MTA:n ja kärsivällisyyttä :D
No laitan pelin tilaukseen ja toivottavasti tää ei vaadi yhtä paljon kärsivällisyyttä kuin Street legal racing. =)
jacob

jacob 08.03.2012

• 0
Ei todellakaa vaadi yhtä paljon kärsivällisyyttä ku street legal racing. Ainoa missä vaatii kärsivällisyyttä on toi "hakemuksen" teko tonne valhallan sivuille. :)
Zolvi

Zolvi 08.03.2012 (edit 08.03.2012)

• 0
jacob wrote: Ei todellakaa vaadi yhtä paljon kärsivällisyyttä ku street legal racing. Ainoa missä vaatii kärsivällisyyttä on toi "hakemuksen" teko tonne valhallan sivuille. :)
Näköjään on pieniä kivoja kysymyksiä. Hetken joutuu aina miettimään, että mitä mihinkin vastaa. Saa nähdä riittääkö vuorokausi. =D // Sain vastaukset lähetettyä, saa nähdä meneekö ne läpi. //// Eipä se menny läpi, pitää vissiin tehdä uusiks joku päivä kun jaksaa.
Pytzi

Pytzi 08.03.2012

• 0
jos jacob tai zolvi haluu skypes jutella ja pelailla niin laittakaa nimiä vaikka pm:llä jos ette yleisesti halua laittaa, niin lisään frc:n skype keskusteluun

Write a post

Sign in to post a post.