jimmykojootti
13.02.2012
denied:( Huomen uusiks. Mut mitkä ne powergaming ja se joku toinen gaming oli?
Mace
13.02.2012
Juuh, ne ku tietää nii ei mitää onkelmaa..
jimmykojootti
14.02.2012 (edit 14.02.2012)
No ei sitten vilttu tehä ei... Enään en jaksa ruveta rustaan vilttu.
jimmykojootti
16.02.2012
No nyt pääsin! ei tarvinnu ku 5 kertaa yrittää... Tulisko joku helppiin nyt?
Mace
16.02.2012 (edit 16.02.2012)
Voisin täs aikani kuluks vaikka tulla. 5 minuutin sisälllä...
Millä nimellä meet siellä?
jimmykojootti
16.02.2012
Macela94 wrote:
Voisin täs aikani kuluks vaikka tulla. 5 minuutin sisälllä...
Millä nimellä meet siellä?
Jimmy_Kojootti meen mutta SA rupees laittaan virheraporttia niin asennan sen eka uusiks
Mace
16.02.2012 (edit 16.02.2012)
Juup.
Pottae
07.03.2012
!http://i.minus.com/iKTGXEKFH12IR.jpg!
Clikkade full..
Paras repeeminen ikinä. Idlasin Valhallan servulla ja pidin Ghettoblasteria päällä. Yhtäkkiä paikalle saapuu kuvan nahka-asuisteinen herra. Hän haukkuu minun musiikkia homoksi ja käski laittaa kappaleen nro. 1. Sitten alkoi tapahtumaan.
RauhaMees
07.03.2012
Hitto mun täytyy tänää lähtee kiertää se hemmetin tulli ku se tulli täti ei ymmärrä suomee ja mun characteri ei osaa puhua enkkuu. No ei tuu ainekaa maksettuu tullia :)
Se matka minkä joutuu kiertää on kyllä aika pitkä tolla romulla ajaa. Menee tasasella Max. 60 ja ylämäessä 20...
KKNGS
07.03.2012
Ihan kiva kun alotin taxiuran ja alko aika hyvin:
Akka otti poikaystävänsä kotiin ja vein ne paikkaan, sanoin että 100 dollaria, nii se vaan sano että KEEP THEM AND DON'T SAY A WORD! ja anto 1000$
Mace
07.03.2012 (edit 07.03.2012)
Tältä päivältä pari olematonta screenia...
Minä sinisellä, kingis ja pytzi farmarilla edes, potta taikka rayha kauempana :D Alas ei kaikki päässy ^turvallisesti^
!http://i.minus.com/ibrdO58j9iRUmI.png!
Satunnaista:
Potta takissa, Kojootti ja Kingis auton vieres, Löydätkö Räyhän?
!http://i.minus.com/ik1gNh4x5CYpB.png!
Porukalla ajelees. Eräät eivät tajunneet laittaa ovia kiinni.. ^mitää ovibugia ole olemassakaan..^
!http://i.minus.com/ik4w2eKmcnKiX.png!
KKNGS
08.03.2012
Pottae wrote:
***tässä on tää kuva tuolta ylyhäältä***
Clikkade full..
Paras repeeminen ikinä. Idlasin Valhallan servulla ja pidin Ghettoblasteria päällä. Yhtäkkiä paikalle saapuu kuvan nahka-asuisteinen herra. Hän haukkuu minun musiikkia homoksi ja käski laittaa kappaleen nro. 1. Sitten alkoi tapahtumaan.
Your' hurtin my pride...weeteeäf, eio
Zolvi
08.03.2012
Pitääkö olla alkuperäinen San Andreas, että saa tän toimimaan? Vois pistää tilaukseen ja asennella kans koneelle.
Mace
08.03.2012
Juuh, vaatii originaalin San Andreaksen, MTA:n ja kärsivällisyyttä :D
Pottae
08.03.2012
Niin, enhän mä eilen katottanut kun kaksi kertaa ..tai kolme, mutta sitä vuorelta alas ajoa ei lasketa!
RauhaMees
08.03.2012
Juu eilen kippasin oman auton ku se lähti valumaan sitä vuorta alaspäin. Sieltä tänään lähden ajelee kotia kohti rikkinäisellä autolla.
Macela!
Voitko korjata mun auton? :)
Zolvi
08.03.2012
Macela94 wrote:
Juuh, vaatii originaalin San Andreaksen, MTA:n ja kärsivällisyyttä :D
No laitan pelin tilaukseen ja toivottavasti tää ei vaadi yhtä paljon kärsivällisyyttä kuin Street legal racing. =)
jacob
08.03.2012
Ei todellakaa vaadi yhtä paljon kärsivällisyyttä ku street legal racing. Ainoa missä vaatii kärsivällisyyttä on toi "hakemuksen" teko tonne valhallan sivuille. :)
Zolvi
08.03.2012 (edit 08.03.2012)
jacob wrote:
Ei todellakaa vaadi yhtä paljon kärsivällisyyttä ku street legal racing. Ainoa missä vaatii kärsivällisyyttä on toi "hakemuksen" teko tonne valhallan sivuille. :)
Näköjään on pieniä kivoja kysymyksiä. Hetken joutuu aina miettimään, että mitä mihinkin vastaa. Saa nähdä riittääkö vuorokausi. =D
// Sain vastaukset lähetettyä, saa nähdä meneekö ne läpi.
//// Eipä se menny läpi, pitää vissiin tehdä uusiks joku päivä kun jaksaa.
Pytzi
08.03.2012
jos jacob tai zolvi haluu skypes jutella ja pelailla niin laittakaa nimiä vaikka pm:llä jos ette yleisesti halua laittaa, niin lisään frc:n skype keskusteluun