jazgaman
16.09.2013
jazgaman wrote:
"Rockstar warns: don't install GTA5 Xbox 360 play disc":http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-16-rockstar-warns-dont-install-gta5-xbox-360-play-disc
updatea tuossa yllä olevassa linkissä. Eli vaikuttas sille että tuo USB:lle asennus toimisi kovolle asentamisen sijasta.
DarkWarjo
16.09.2013
Macela wrote:
Joo se vaikuttaa kyllä että mikä konsoli ja koska ostettukin.
Muutama vertailtava peli mun boxin ulinan kannalta:
Forza 2: Todella hiljanen
Forza 3: Kova meteli
Forza 4: Melko hiljanen
GTA IV: Ei helvetti tätä kestä
GTA IV EFLC: Menettelee
GTA V: Dunno yet
Ja kaikki siis asentamattomina, asennettuina IV silti kovaäänisin koska silloin tuulettimet huutaa halleluujaa.
Okei, no voi olla ettei oo sattunu äänekkäitä pelejä sit.. ja oha toi musta boxi hiljasempiki ku wanhus oli.
GTA IV:kin sopivasti digitaalinen ni ei oo sitä pelates levy huudellu.
ja Juggerille, mä en tosiaa ihan tikkurilaan tule :D
sjamy
16.09.2013
Mun boksissa taas se tuuletin lerpattaa siihen tahtiin ettei siinä levyasemaa pahemmin huomaa.. -,- Volat täysillä niin ei haittaa, naapureilla tosin saattaa olla jotain sanomista. :D
Nyt katellu noita videoita ja lukenu nuo arvostelut... sellanen tunne että pakko ilmattautua sairaaksi. :D No ei sentään, ehkä.
Schimanski76
16.09.2013
jazgaman wrote:
updatea tuossa yllä olevassa linkissä. Eli vaikuttas sille että tuo USB:lle asennus toimisi kovolle asentamisen sijasta.
Tämä hyvä.
Eli pitää huomenna käydä GTA-kaupassa ja sen jälkeen USB-tikkukaupassa.8 kikanen tikkuko riittää?
jimmykojootti
16.09.2013
Kuustöistä pitää vissiin olla
Schimanski76
16.09.2013
jimmykojootti wrote:
Kuustöistä pitää vissiin olla
Mie olin jostain lukevinaan notta tuo play-disc on 7.7GB tai 7.8GB.
Suotanpi kyllä muistaa väärin.
jimmykojootti
16.09.2013
Boksi mun mielestä käyttää osan siitä muistitikun koosta, jonka takia 8GB ei riitä
villek00
16.09.2013
Eli pitänee ehkä ostaa myös "tälläinen":http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kiintolevyt/SANCRUFIT16GB/sandisk-cruzer-fit-16-gb-usb-muisti ?
Schimanski76
16.09.2013
villek00 wrote:
Eli pitänee ehkä ostaa myös "tälläinen":http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kiintolevyt/SANCRUFIT16GB/sandisk-cruzer-fit-16-gb-usb-muisti ?
Joo.Onkos noilla tikuilla paljon eroa esimerkiksi nopeuden suhteen?Käykö siis mikä vaan 16GB-tikku vai pitääkö siinä olla jotain parempia ominaisuuksia,jos tuollaisen pelikäyttöön hommaa?
jimmykojootti
16.09.2013
Ei taida olla mitään väliä kuhan on 16GB ja mahtuu boksin pienestä etukannen USB-portista sisää :D
Schimanski76
16.09.2013
jimmykojootti wrote:
Ei taida olla mitään väliä kuhan on 16GB ja mahtuu boksin pienestä etukannen USB-portista sisää :D
Hyvä kun mainitsit.Pitääkin ottaa pienempi tikku taskuun niin voi vertailla kokoa kaupassa.Tuo on ikävän pieni rako mihin se pitää tunkea.
jimmykojootti
16.09.2013
Jep, tuli ite kans huomattua ku pari vk sitte koitin aika jumbon kokosta tikkua laittaa, ei menny sisään eestä eikä takkaa, prkl..
HLR Juggernaut
16.09.2013
Tää lähtee suunnistaa tikkurilaan... Jos samaan aikaan satutaan liikkeeseen ni mustat kuteen ja hervoton parta, Saa tulla jutustelemaan.
joonas6
16.09.2013
Ei jessus että on lössiä yöllä cittarilla
Nipsuhuuli
17.09.2013
Jengiä ihan vitusti tikkurilan vpd:n jonossa, voi olla ettei löydy hlr:ää täältä :D
villek00
17.09.2013
Hajotkaa kaikki GTA V:een, mulla on käynnissä New Super Luigi U! :D
Ac3Way
17.09.2013
Kävin tänään päivällä varaamassa, kun vein vanhoja pelejä vaihdossa. Äsken kävin Gtan hakemassa ja olin 50 ensimmäisen joukossa niin sain t-paidan. Lisäksi tarttui mukaan järjettömän iso juliste, tarra, energiajuoma ja alennuskuponki Viihdepysäkkiin. Oli vielä Blimbin lataus koodikin pelin mukana. Joskus kaikki vain sujuu niin kätevästi :)
Huomenna haastattelu julkaisugraafikko koulutukseen, nyt ei parane pelata. Hyviä hetkiä teille Los Santosiin ja ampukaa kaikkea mikä liikkuu!
HLR Juggernaut
17.09.2013 (edit 17.09.2013)
Nipsuhuuli wrote:
Jengiä ihan vitusti tikkurilan vpd:n jonossa, voi olla ettei löydy hlr:ää täältä :D
Olihan tota ihan kiitettävästi, Parhaimmassa vaiheessa oli siinä ja siinä, että jono mahtu sisään.
Mutta yks ennustus piti kutinsa, Mulla oli se mahtavin parta paikalla olleista.
Ny tuo tuota toista diskiä tallentaa ja sitte lähetään vissiin Trevorilla ihan harrastamaan offroadia.
Nipsuhuuli
17.09.2013
HLR Juggernaut wrote:
Olihan tota ihan kiitettävästi, Parhaimmassa vaiheessa oli siinä ja siinä, että jono mahtu sisään.
Mutta yks ennustus piti kutinsa, Mulla oli se mahtavin parta paikalla olleista.
Ny tuo tuota toista diskiä tallentaa ja sitte lähetään vissiin Trevorilla ihan harrastamaan offroadia.
Mä tein sen virheen, että menin jonoon vasta tasalta. Pelin sain käteen vasta klo 1.15. Jono näytti niin pahalta, että luulin että menisi 2-3 tuntia ainakin. :D
Kohta nukkumaan (3h yöunet takana) ja aamulla sitten heti pelaamaan!
HLR Juggernaut
17.09.2013
Olin sit jonnin verran sun edellä jonossa