- 0
Forum - Games and Gaming
Modern Warfare 3
Huomenna ois tarkotus hakata koko päivä. Tänään peli päättyi kahdesti kun rupesi boxi valittamaan ettei lue levyä. Likaiseksi väitti tätä. En uso! Kaunis ja puhtoinen oli levy!!!
For real. Tuleeko kellään mieleen mistä tuo voisi johtua? Levy rikkonainen vai boxi? Mitä mä tehdä?
- 0
RaabForRehab wrote: Huomenna ois tarkotus hakata koko päivä. Tänään peli päättyi kahdesti kun rupesi boxi valittamaan ettei lue levyä. Likaiseksi väitti tätä. En uso! Kaunis ja puhtoinen oli levy!!! For real. Tuleeko kellään mieleen mistä tuo voisi johtua? Levy rikkonainen vai boxi? Mitä mä tehdä?Muut levyt toimivat ? Oletko asentanut kovolle ? Jotain pöpöjä siellä lukupäässä on. ns. puhdistus levy voi auttaa. Ainakin itsellä auttoi...
- 0
Mudinski wrote: Muut levyt toimivat ? Oletko asentanut kovolle ? Jotain pöpöjä siellä lukupäässä on. ns. puhdistus levy voi auttaa. Ainakin itsellä auttoi...Täytyy kokeilla alkuun tuota kovolle asentamista. Puhdistuslevynkin käyttö olisi varmaan paikallaan kun ei koskaan sellaista ole läpi ajanut..
- 0
10h MP:tä takana ja leveli taitaa olla jotain 57 tienoolla... Ärsyttää nyt suuresti tuo snaipperointi.
Tälläinen henkilö, kuten minä ei pelaa koskaan snipulla tälläisissä kentissä, mutta pakko oli testata. Normi TDM statsit 25-6 ja todellakin snipulla... Liian nopeasti ottaa scopen verrattuna esim. SMG... Ja vieläpä tappaa kerrasta... AINA.