- 0
Forum - GrassRuuts
GrassRuuts - Palkkapäivä !!!
Rahhoo kiitti.
- 0
Räyhikselle manii manii.
- 0
joonas6
- 0
Mulle kans!
- 0
Taasko torstai ?
- 0
TT107, kyl te tiiätte.
- 0
pytzi
- 0
ainii tää
kinkkis
- 0
pöö
- 0
Morjens.
- 3
On tää jotenkin ankee ketju.. Alunperin idea oli kai kirjata gamertaginsa tänne, nykyään voi pistää näköjään mitä vaan :/
Noh, ei voi mitään.. ehkä..
Ps. *en* halua tästä tarinasta grass-roots credittejä.
- 2
villek00 wrote: On tää jotenkin ankee ketju.. Alunperin idea oli kai kirjata gamertaginsa tänne, nykyään voi pistää näköjään mitä vaan :/ Noh, ei voi mitään.. ehkä.. Ps. *en* halua tästä tarinasta grass-roots credittejä.Kenties pakkomielle päästä pätemään? ;)
- 2
Pointti on varmaankin se, että kun kaikki tietää notta torstai on tilipäivä niin onhan tää ankea ja turhakin ketju. Lisäävät palkkansa tililleen ja sillä sipuli, tai jos on pidettävä kirjaa jotenkin niin miten esim. joku Google Docs-taulukko jossa nimilista ja merkkaavat sinne vaikka tilipäivänä raksin ruutuun nimensä perään?
^Asioita voi tehdä monella tavalla.^
- 0
Menee tää ny jotenki mutta se omien tietojen varastoiminen täällä on aika hanurista kun saa ettiä haluaamansa kauan. Siihen pitäis olla joku Google Docs pikemminkin.
- 5
Lopetetaan sitten tämän topicin käyttäminen ja jokainen lisää sitten torstaina palkkansa suoraan.
- 0
Olenko
- 0
Latetzki wrote: Menee tää ny jotenki mutta se omien tietojen varastoiminen täällä on aika hanurista kun saa ettiä haluaamansa kauan. Siihen pitäis olla joku Google Docs pikemminkin.kerroppas jokaselle että alkaa tekemään google docsiin oman tallin tiedot, mulla ainakin pankkitiedot sielä.
- 0
KingPlayer10 wrote: kerroppas jokaselle että alkaa tekemään google docsiin oman tallin tiedot, mulla ainakin pankkitiedot sielä.Eipä ole minun homma millään lailla.
- 0
TTJK107
- 6
Niin älkää tänne enää laittako niitä gamertageja. Loppunee se peppukipeys sitten.