- 0
Forum - GrassRuuts
GrassRuuts - Höpötystä
Lainaako Tuomo 7000€, notta saan sen Supran koneen välittömästi..
Torstaina koko summa takaste ja mulle jää vielä rahaa katsastukseen..
Tuo varmaan pitää sitten päivittää molempien pankkitili kohtaan..
Lohes saa luvalla tulla tukistamaan minnuu, jos rahat ei tule heti takasten kuten on sovittu..
Laitan jo keittiöjakkarankin valmiiksi sille..
- 0
Saat vaikka 10000, jos tarvetta, kiirettä ei ole maksaa takaisin.
Ihan miten näet parhaaksi.
Edit: Tämä selvä, 7000€ siiretty ulkomaan tilille, Bahamaan.
- 0
Tuomo33 wrote: Saat vaikka 10000, jos tarvetta, kiirettä ei ole maksaa takaisin. Ihan miten näet parhaaksi.7000€ riittää vallan mainiosti, ei ruveta syömään enempää kuin on tulossa.. Tolla Supran koneella pystyn laittamaan jo hyvin kampoihin vaikkakin vaihteet on vähän hanurista..
- 0
ny vähä riftin' ?
- 0
Harjoitelu päivä jo käynissä, tulee paikalle jos tahtoo.
Näytän samalla kisa pätkän, niin pääsee siihenkin tutustumaan.
- 0
^Tapahtuisko tämä kilvanajo kans samanlaisissa luokissa niinku noviisi cupissa oli? Jos pistät max PI S700 niinku sillon uhkailit nii jouvun antaa huuvvot ja haccaamaan koska Lotus :)
- 0
Ei muuta kun kovaa ajoa odotellessa.
- 6
Samanlaiset luokat, mutta mitään en huutele PI S700 rajotuksesta. Hyvältähän se silti kuulosti ;)
Ja sitten vielä kysymys.
Peukku ylös : Mahd. nopeesti kausi pystyyn.(Heti kun jaksan)
Peukku alas : Vasta Syyskuussa kauden aloitus.
- 0
Tepolle lähti viestiä.
- 0
Nopsaa kysäisen, miten toi raha-asia menee, jos korvaan kikottimeni Sport-osan Race-osalla?
Saanko Sport-osasta jotain rahnaa takaisin ihan automatic vai laitanko torille myyntiin?
Toisaalta, voishan sen osan pitää hallussa jos päätyy myymään koko ajokin niin voipi silloin mainita kaikki palikat jota kippoon onpi hommattu.
- 0
Sun pitää laittaa se tonne "nettivaraosaan" jos haluut siitä kahisevaa, muute se jää pyöriin sun talliin.
Huutelen samalla notta millon rintsi laittaa sen sarjan pystyyn?
- 0
MehuSukka wrote: Sun pitää laittaa se tonne "nettivaraosaan" jos haluut siitä kahisevaa, muute se jää pyöriin sun talliin.Oolrait. Pitänee nettivaraosaa harkita... C-luokkaisesta jää platform ja drivetrain kamaa ylimääräiseksi jos viikonlopun aikana päivittelen kippoa. Tänks.
- 0
Laitoin Tuomolle 7000€ ja näkyy minun tallista tuo tapahtuma..
Tuomolle iso kiitos lainasta!
- 0
No roblemos Vaiski. Jos joku muukin lainaa tarvitsee, niin varmasti onnistuu. Inhimilisissä ,äärissä tietenkin.
Ja kysymys.
Jos ostan lisää talli tilaa, saanko vuokrata auto paikan/paikkoja muille ?
- 0
Minä haluaisin nyt kysäistä nuista moottorin vaihdoista. Kun minä vaihdoin tuohon Volvoon Tuon S60-R koneen niin minä olen ostanut kaikki osat moottoriin sen mukaan mitä ne siinä S60-R on eli B-luokan mukaan, mutta osa ihmisistä sanoo että näin ei tarvitse tehdä, vaan voi ostaa D-luokan hinnoilla osat myäs moottoriin. Muttä jos auto josta moottori on peräisin on isommasta luokasta niin eikäs ne moottorin osat mene sen auton mukaan????
- 0
joonas6 wrote: Minä haluaisin nyt kysäistä nuista moottorin vaihdoista. Kun minä vaihdoin tuohon Volvoon Tuon S60-R koneen niin minä olen ostanut kaikki osat moottoriin sen mukaan mitä ne siinä S60-R on eli B-luokan mukaan, mutta osa ihmisistä sanoo että näin ei tarvitse tehdä, vaan voi ostaa D-luokan hinnoilla osat myäs moottoriin. Muttä jos auto josta moottori on peräisin on isommasta luokasta niin eikäs ne moottorin osat mene sen auton mukaan????Menee niiden D luokan osian hinnoilla.. Tsukka, 15. päivä ajattelin aloittaa kauden..
- 0
Olisko kenelläkään Grassruuts jäsenellä M3 GTR.ää myytäväksi. Keräilisin noita bemareita ja GTR puuttuu. Tai jos on edes tieto, et miten sen saa, niin riittää sekin. :)
- 1
Monestikkohan tästä asiasta on sanottu......
UNICORN AUTOJA EI VOI LÄHETTÄÄ EIKÄ MYYDÄ MUILLE TANA.
Ei mulla muuta
- 1
joonas6 wrote: UNICORN AUTOJA EI VOI LÄHETTÄÄ EIKÄ MYYDÄ MUILLE TANA.Elä huuvva.