Forum - General Discussion

Forza Horizon

hulluseon

hulluseon 17.10.2012

• 1
savulohi wrote: Joo just mietin samaa. Vähäx ennen oli siistii ku osti pelin ni sit kans sai sen pelin.
Tätäpä just. Aikoinaan ostin Call of Dutyn ja sitten ostin vielä lisärin United Offensive. Ja tämä lisäri piti sisällään kokonaan uuden kampanjan yksinpeliin ja uusia ominaisuuksia, karttoja, aseita yms moninpeliin. Oikeastaan ainoa ostettu lisäosa josta on saanut hupia koko rahan edestä, ennen Bäfä kolmosta, vaikka rankka rahastuksen maku tuossakin alkaa olla.
zapekk

zapekk 17.10.2012

• 0
Rahastustahan tuo... Sitten, kun rahaa tulee, niin season pass täytynee ostaa... Säästää edes hieman.
zapekk

zapekk 17.10.2012 (edit 17.10.2012)

• 0
"15 viteota Horisonttia":http://www.youtube.com/watch?v=hxfCjzAFa_4&list=PLEj-tjp2w5s3-lM2nqI16EEWjJRRV19am&feature=plcp Jos ei halua spoilaantua elä katso.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.10.2012

• 2
Ajelinpa demoa taas tänään.. chillailin maantiella kuunnellen hyvää poppia auringonlaskun kääntyessä yöhön... onhan siinä fiilistä jumankekka. Mut toi tosiaa et dlc:tä pukkaa jo ny, naurettavaa rahastusta...
EvoBobber

EvoBobber 18.10.2012

• 0
Ei pirskatti, peli ei ole edes ulkona ja jo pukkaa DLC:tä :D Taidan ihan siitä syystä jättää ostamatta että mulle yritetään myydä peliä pienissä paloissa hintaan 200€... demosta aloin jo tykkäämään muutaman testikerran jälkeen
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2012

• 2
Pelit on nykyää ku subwayn leivät. Ostat pelin niin saat sämpylän. Sitten teille tarjotaan lisukkeita joista valitsette ne lisukkeet jotka haluatte. Loppu hinta tulee sitte sen mukaan minkälainen se teidän paketti on. Mä taidan mennä iha perus pelillä eli otan vain sämpylän. En tiedä mistä ton subwayn otin, ku en ole pitkään aikaan siellä käynytkään.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2012

• 0
Subbarin patongit kyl maistuu.... Eihän noit DLC:itä tosiaan ole pakko ostaa, mut on se silti jotenki vähän läppä et tosiaa tarjotaan dlc:tä jo ennen ku peli o julkastu. (miksei pelin ostohinta sit ois vaikka parikybää halvempi, veikkaisin että vois tehdä silti enemmän voittoo)
Latetzki

Latetzki 18.10.2012

• 0
Eikä ne näe paljoa paskaakaan vaivaa jos ne vaan lisää valmiiks T10:n tekemiä autoja tähän. Kuten nuo kaikki muutkin.
zapekk

zapekk 18.10.2012

• 0
DarkWarjo wrote: (miksei pelin ostohinta sit ois vaikka parikybää halvempi, veikkaisin että vois tehdä silti enemmän voittoo)
Tästä tulu mieleen eräs Crossi peli MX vs ATV alive. Heti kauppoihin tultuaan hintaa oli 20e koska siihen oli heti paljon DLC:tä...
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 18.10.2012

• 0
Sunsh1ne FI wrote: Jos noita ei lopullisessakaan listassa ole, niin eipä hätää, eiköhän 131, EK9, eskortit ja datsunit saada piakkoin "classic motorsports"-DLC-paketissa. Nykyään nimittäin se pelkkä 60:n euron ottaminen pelistä on täysin vanhanaikaista, ja teiltä halutaan 15-20e lisää DLC:n kautta. DLC:n syyksi jaaritellaan jotain "työlästä avoimeen maailmaan siirtämistä", mutta esitän 98% varmana faktana että Forza4:n autot siirtyy aika pienellä hommalla Horizoniin.
En haluaisi sanoa "mitäs minä sanoin", mutta... näi se homma nykyään toimii.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2012

• 0
Sunsh1ne FI wrote: En haluaisi sanoa "mitäs minä sanoin", mutta... näi se homma nykyään toimii.
Aivan. Olet ytimessä. *Näin se toimii nykyään.* Sen kanssa pitää vaan elää.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2012 (edit 18.10.2012)

• 0
true. ja siis kyllä mulle on collectors edition varattu, kyl tän pelin ostan ja taas luultavasti suurimman osan dlc:istäkin...eikä tosiaan pelit ole ainoa asia mistä nykyään osataan rahastaa. That's how the world rolls..
Mace

Mace 18.10.2012

• 2
Vieläkin oon sitä mieltä että jos ostaa "limited collectors editioneita" yms.. nii pitäs kyllä jo olla koko peli saatavilla..
Latetzki

Latetzki 18.10.2012

• 0
Macela94 wrote: Vieläkin oon sitä mieltä että jos ostaa "limited collectors editioneita" yms.. nii pitäs kyllä jo olla koko peli saatavilla..
Sen virheen tein jo toisen kerran kun ostin sellasen mutta tuskinpa pääsee enää niin käymään.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 18.10.2012

• 1
Mielestäni aihetta itkuun on vasta sitten kun voidaan sanoa, että se 60e peli ei sisällä tarpeeksi sisältöä että sen voisi katsoa antavan rahalle vastinetta. Ei varmaan Horizonin kohdalla ainakaan sellaisesta voi puhua, ja fm.netissä nähty "shoulda been part of the game" on täysin subjektiivista valitusta. DLC:iden kanssa jokainen saa itse valita mitkä lisäpalikat peliinsä haluaa, jos mitään. Esim rallipaketti ei varmasti kiinnosta läheskään kaikkia. Täysin laskelmoidut vedot kuten suosituimpien autojen tarkoituksellinen jättäminen ekaan DLC:hen (esim R35 GT-R forzassa) ovat sitten asia erikseen. Toisaalta, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Niin kauan kuin DLC myy, sitä tehdään.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2012

• 0
joo, totuutta toki tossakin mitä sunsh1ne sano. Ite en kyl oo missää vaiheessa olettanu et "collectors editionit" sisältäs kaikkee dlc:tä jne.
Ac3Way

Ac3Way 18.10.2012

• 0
TehBigBunny wrote: Aivan. Olet ytimessä. *Näin se toimii nykyään.* Sen kanssa pitää vaan elää.
Ei se pakko ole elää. Elämä päättyi, because DLC.
FINBULLET

FINBULLET 18.10.2012

• 0
Pöliseekö tässä hiekkatiellä ajaessa?Syntyykö kunnon pölypilvi taakse?
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2012

• 0
FINBULLET wrote: Pöliseekö tässä hiekkatiellä ajaessa?Syntyykö kunnon pölypilvi taakse?
demosta päätellen ei kyl pahemmin pölise.. vähän..
Mudinski

Mudinski 18.10.2012 (edit 18.10.2012)

• 0
http://www.pez2k.net/horizon/ Onko tuossa listassa kaikki pelin autot ? Sotaitku ?

Write a post

Sign in to post a post.