Forum - General Discussion

Forza Horizon

DiddFIN

DiddFIN 26.10.2012 (edit 26.10.2012)

• 0
Jaa, insane. Perhanauskis minen pysy edes Vaikea-tasolla sen ekan ämmän perässä. Aina lähtee Bemari käsistä ku pitää työntää kaasu lattiassa, että pärjää edes jotenkin. Jos 50% vaiheilla päästää ohitte, niin sen monsteri-Fjoordia saa enää millään kiinni. (Käänteinen kuminauhako?) Pitää ehkä vaihtaa autoa. Ps. minun polvet ei kyllä kestä ratilla ajamista. Ajoasento on huono ku ei ole rallipenkkiä eikä mitään. Nyyh. Padi taitaa sittenkin kutsua. Iso pöh.
Rintala

Rintala 26.10.2012

• 2
Asennettu, pelin mukana tulleet dlc:t ladattu ja season pass ostettuna. Pitäiskö lähtee siis ajamaan..
Schimanski76

Schimanski76 26.10.2012

• 0
*Savulohi murskaantui*
Ac3Way

Ac3Way 26.10.2012

• 3
Voi juku mikä peli, ihan paras! Paranee vielä huomattavasti, kun pääse tätä oikeasti pelamaan ensi vuonna. Nyt minä vain ajelen omassa päässäni ja laulan serenadia Ressulle. Kiva!
joonas6

joonas6 26.10.2012

• 0
DiddFIN wrote: Jaa, insane. Perhanauskis minen pysy edes Vaikea-tasolla sen ekan ämmän perässä. Aina lähtee Bemari käsistä ku pitää työntää kaasu lattiassa, että pärjää edes jotenkin. Jos 50% vaiheilla päästää ohitte, niin sen monsteri-Fjoordia saa enää millään kiinni. (Käänteinen kuminauhako?) Pitää ehkä vaihtaa autoa. Ps. minun polvet ei kyllä kestä ratilla ajamista. Ajoasento on huono ku ei ole rallipenkkiä eikä mitään. Nyyh. Padi taitaa sittenkin kutsua. Iso pöh.
housut lähti ensimmäisen kisan jälkeen jalasta, niin johan alko pärjätä
savulohi

savulohi 26.10.2012

• 1
Schimanski76 wrote: *Savulohi murskaantui*
:( Mie vaihan kohta kielex Sacsan ja annan tulla Skimmy-aiheisia sfiisauksia. ^ps. Awesome Burnout on parempi ku Burnout.^
FINBULLET

FINBULLET 26.10.2012

• 0
On mahtava peli.On kyllä huvittavat noi suomennetut tekstit.
savulohi

savulohi 26.10.2012

• 0
Hmm... siis onko soratiet tosiaan tuossa? Nuo muutama hikinen nysäpätkä, vai aukeaako karttaa lisää pelin mittaan?
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 26.10.2012

• 0
Tuli kyllä hyvään saumaan Horizonin julkaisu! Läppäri hajosi pari päivää sitten eikä vielä ole uutta konetta kiikarissa -> Horizonia tulee vapaa-ajalla luultavasti pelattua entistä enemmän! Nyt se on asennuksessa ja kohta pelaamaan!
Latetzki

Latetzki 26.10.2012

• 0
Missäs se tarjoaa asennusta muuten?
djrunkkari

djrunkkari 26.10.2012

• 0
:D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 26.10.2012

• 2
Latetzki wrote: Missäs se tarjoaa asennusta muuten?
Ei missään, mutta dashboardin kautta asensin kovalevylle!
KKNGS

KKNGS 26.10.2012

• 0
Latetzki wrote: Missäs se tarjoaa asennusta muuten?
Katot niitä hinttejä ^heh-heh^ niin siinä se tarjoaa, mutta pitää ihan manuaalisesti tehdä.
Latetzki

Latetzki 26.10.2012 (edit 26.10.2012)

• 0
Nipsuhuuli wrote: Ei missään, mutta dashboardin kautta asensin kovalevylle!
Arvelinki jälkeenpäin että meinasit sitä. Sekoitin nyt tohon nelosen asennukseen mutta siinähä oli tosiaan toinen levykin.
RaabForRehab

RaabForRehab 26.10.2012

• 2
Jos nyt sitten kuitenkin koklaan, kun Bond alkaa vasta ysiltä ja rouva vetelee päikkäreitä.
Schimanski76

Schimanski76 26.10.2012

• 3
RaabForRehab wrote: Jos nyt sitten kuitenkin koklaan, kun Bond alkaa vasta ysiltä ja rouva vetelee päikkäreitä.
Ei pystynyt pirättelemään pitempään.Pahasti murtui hän.
RaabForRehab

RaabForRehab 26.10.2012

• 0
En pelaakkaan. Kivasti live herjaa eikä anna päivittää.
RaabForRehab

RaabForRehab 26.10.2012

• 0
MIKSI TYÖ OOTTA RIKKONA MINUN LIVEN?!??!?!
TehBigBunny

TehBigBunny 26.10.2012

• 3
Skimmy + iso sfasara = ricci. Sanovat.
TTJK107

TTJK107 26.10.2012

• 0
RaabForRehab wrote: MIKSI TYÖ OOTTA RIKKONA MINUN LIVEN?!??!?!
Koska se on meijän työtä!!

Write a post

Sign in to post a post.