- 0
Forum - General Discussion
Forza Horizon
Jaa, insane. Perhanauskis minen pysy edes Vaikea-tasolla sen ekan ämmän perässä. Aina lähtee Bemari käsistä ku pitää työntää kaasu lattiassa, että pärjää edes jotenkin. Jos 50% vaiheilla päästää ohitte, niin sen monsteri-Fjoordia saa enää millään kiinni. (Käänteinen kuminauhako?) Pitää ehkä vaihtaa autoa.
Ps. minun polvet ei kyllä kestä ratilla ajamista. Ajoasento on huono ku ei ole rallipenkkiä eikä mitään. Nyyh. Padi taitaa sittenkin kutsua. Iso pöh.
- 2
Asennettu, pelin mukana tulleet dlc:t ladattu ja season pass ostettuna. Pitäiskö lähtee siis ajamaan..
- 0
*Savulohi murskaantui*
- 3
Voi juku mikä peli, ihan paras!
Paranee vielä huomattavasti, kun pääse tätä oikeasti pelamaan ensi vuonna. Nyt minä vain ajelen omassa päässäni ja laulan serenadia Ressulle. Kiva!
- 0
DiddFIN wrote: Jaa, insane. Perhanauskis minen pysy edes Vaikea-tasolla sen ekan ämmän perässä. Aina lähtee Bemari käsistä ku pitää työntää kaasu lattiassa, että pärjää edes jotenkin. Jos 50% vaiheilla päästää ohitte, niin sen monsteri-Fjoordia saa enää millään kiinni. (Käänteinen kuminauhako?) Pitää ehkä vaihtaa autoa. Ps. minun polvet ei kyllä kestä ratilla ajamista. Ajoasento on huono ku ei ole rallipenkkiä eikä mitään. Nyyh. Padi taitaa sittenkin kutsua. Iso pöh.housut lähti ensimmäisen kisan jälkeen jalasta, niin johan alko pärjätä
- 1
Schimanski76 wrote: *Savulohi murskaantui*:( Mie vaihan kohta kielex Sacsan ja annan tulla Skimmy-aiheisia sfiisauksia. ^ps. Awesome Burnout on parempi ku Burnout.^
- 0
On mahtava peli.On kyllä huvittavat noi suomennetut tekstit.
- 0
Hmm... siis onko soratiet tosiaan tuossa? Nuo muutama hikinen nysäpätkä, vai aukeaako karttaa lisää pelin mittaan?
- 0
Tuli kyllä hyvään saumaan Horizonin julkaisu! Läppäri hajosi pari päivää sitten eikä vielä ole uutta konetta kiikarissa -> Horizonia tulee vapaa-ajalla luultavasti pelattua entistä enemmän! Nyt se on asennuksessa ja kohta pelaamaan!
- 0
Missäs se tarjoaa asennusta muuten?
- 0
:D
- 2
Latetzki wrote: Missäs se tarjoaa asennusta muuten?Ei missään, mutta dashboardin kautta asensin kovalevylle!
- 0
Latetzki wrote: Missäs se tarjoaa asennusta muuten?Katot niitä hinttejä ^heh-heh^ niin siinä se tarjoaa, mutta pitää ihan manuaalisesti tehdä.
- 0
Nipsuhuuli wrote: Ei missään, mutta dashboardin kautta asensin kovalevylle!Arvelinki jälkeenpäin että meinasit sitä. Sekoitin nyt tohon nelosen asennukseen mutta siinähä oli tosiaan toinen levykin.
- 2
Jos nyt sitten kuitenkin koklaan, kun Bond alkaa vasta ysiltä ja rouva vetelee päikkäreitä.
- 3
RaabForRehab wrote: Jos nyt sitten kuitenkin koklaan, kun Bond alkaa vasta ysiltä ja rouva vetelee päikkäreitä.Ei pystynyt pirättelemään pitempään.Pahasti murtui hän.
- 0
En pelaakkaan. Kivasti live herjaa eikä anna päivittää.
- 0
MIKSI TYÖ OOTTA RIKKONA MINUN LIVEN?!??!?!
- 3
Skimmy + iso sfasara = ricci.
Sanovat.
- 0
RaabForRehab wrote: MIKSI TYÖ OOTTA RIKKONA MINUN LIVEN?!??!?!Koska se on meijän työtä!!