Forza Motorsport 5

sjamy
/ /

!http://i.imgur.com/MQGpRVZ.jpg!

Sinne tulee yö.

^:)^

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: !http://i.imgur.com/MQGpRVZ.jpg!

Sinne tulee yö.

^:)^

Heh.

HLR Juggernaut
/

Voisin vaikka vähän striimailla... Jos jotakuta kiinnostaa tai joku haluu nähä jotain.

HLR Juggernaut
/

mitä pitäs ajaa? Kappakassia D luokassa vai F1 autoo X luokassa vai jotain siltä väliltä

savulohi
/

Ihan **tun sama, mie lähen kohta rillille jos ei ala tapahtumaan. :D

HLR Juggernaut
/

Ja saa tuolla twitchin puolella puhua... Helpompi seurata eikä tänne tuu "spämmiä"

HLR Juggernaut
/

No ny lähetään vetämään TimeAttack Champianshippiä Twitchissä.

Idea, alle C luokan auto lähtökkohtana, "kaikki sisään" buildi, ja 15 minuuttia aikaa saada hyvä aika Itellä tähtimessä päästä siihen tuttuun turvalliseen keskiluokkaan

savulohi
/

Ei oikeen tuo striimi tehny pelille oikeutta, ei edes se Sebringin vika mutka näyttäny sen pomppusemmalta. Mutta vorssaahan sie näytit ajavan.

HLR Juggernaut
/

Juu mun upload ei oo ihan optimaalinen, ja kun oon niin mitäänsanomaton tekijä twitchissä ni ei tuu kunnon resoluutiolla.

Ja sebringin vika mutka... Juu ei se tunnu kovin epätasaselta noilla mun autoilla kun miltei kaikissa on alustan korkeus välillä 40-70% säätövarasta. eikä kuten FM4 tyylillä 0-15% säätövarasta.

RauhaMees
/

Paljo teil on uppi. Ja näin mielenkiinnosta kysyn onko striimaus vaa napin painamista vai joutuuko säätää asetuksia?

Rusty McSteele
/ /

XBonella on Twitch appi jolla pystyy suoraan striimaamaan Twitchille.

RauhaMees
/

Sen mä tiesin, mutta mietin vaa ett onko siinä säätöjä vai onko se vaa painat nappia ja xbone säätää ite netin mukaa

HLR Juggernaut
/

Xbone säätää iahn ittekseen kaiken, itte ei tarvii muuta tehä ku nimetä striimi ja painaa lähetä. Uppi on 2.5-3 mbps tasoa

PetuK
/ /

Tää lataus-/asennusaika hajottaa... voi jeesuskristusmaarianpoika!!!!

Kauanko muilla latas/asensi? Millä netillä?

Rusty McSteele
/

Pystyy vissin pelaamaan samanaikaisesti kunhan päsee yli tietyn prosenttimäärän.

HLR Juggernaut
/ /

Pystyy pelaamaan jostain 40-50% paikkeilta joskin rata on täynnä ventoja sillon

Kirjaudu sisään vastataksesi.