TehBigBunny
02.09.2008
vaiski75 kirjoitti 02.09.2008 14:01:
Se profiili meni sitten siinä..
Jos Jollain oli ylimääräisiä autoja lahjoittaa niin täällä olis muutama ylimääräinen tallipaikka vapaana.
Suoritan sitten jossain vaiheessa palautuksia autojen ja maalausten muodossa..
Jos sitä vielä kerran yrittäis ja kolmashan kerta se toden sanoo..
Kunhan saan boksin takasin niin ostan sulta huutokaupasta jotain kovaan ylihintaan niin saat vähän fyrkaa.
Jupe San
02.09.2008
Jos drifting säätöiset autot kinnostaa, niin voin tallistani jotain lahjoittaa.
vaiski75
02.09.2008
Suurkiitos heti tässä vaiheessa Bunnylle..
EvoBobber
02.09.2008
Mullakin olis autoja liikaa tallissa, mutta netti on poikki kolmisen viikkoa... :P
RaabForRehab
02.09.2008
Hyväksy kaveripyyntö livestä niin katson tänään mitä löytyy.
Sen voin sanoa, että jos itteltä profiili joskus katoaa, niin voipi olla jotta jää odottamaan sitä kolmosta ihan suosiolla.. :/
vaiski75
02.09.2008
Evon tallin sisältö alkoi jotenkin kuullostamaan mielenkiintoiselta :)
Meinasin jäädä itsekkin odottelemaan tuota Forza kolmosta, mutta hetken mietittyäni ajattelin kumminkin odotella tämän kakkosen parissa..
Nipsuhuuli
02.09.2008
vaiski75 kirjoitti 02.09.2008 14:35:
Evon tallin sisältö alkoi jotenkin kuullostamaan mielenkiintoiselta :)
Meinasin jäädä itsekkin odottelemaan tuota Forza kolmosta, mutta hetken mietittyäni ajattelin kumminkin odotella tämän kakkosen parissa..
Joutuisit muuten odottamaan noin vuoden, mikä olisi mulle liikaa :D. Voisin itsekin vilkaista autotalliin, jos löytäisin jotain itselleni turhia autoja.
ariko
02.09.2008
Mulla vois kanssa olla muutamia ylimääräisiä kärryjä.
Hookkis
02.09.2008
Mulla meni just parikymmentä ylimääräistä kärryä :D
knoivari
02.09.2008
Täältä löytyy kans autoja ja kun ollaa seuraavan kerran lives nii myyt mulle jonku purkin millillä!!!
TehBigBunny
02.09.2008
knoivari kirjoitti 02.09.2008 19:31:
Täältä löytyy kans autoja ja kun ollaa seuraavan kerran lives nii myyt mulle jonku purkin millillä!!!
Mun kanssa sama niin siinä sulla on pari milziä alkuun.
Ac3Way
02.09.2008
Isot pojat pelaa peliä vähän omilla säännöillä ;) Itellä on käyiny kerran yli millissä rahat. :D
TehBigBunny
20.11.2008
Olisi kyllä todella pårseestå jo profiili tuhoutuisi ja kaikki autot, maalit ja tunet menisi ... taas.
Vois vähän syädä miästä.
Vähän.
TeroKortelainen
20.11.2008
Samaa tuossa eräänä päivänä kelailin, että jos näin kävisi, niin voisi olla aika nihkeätä enää palata Forzan pariin. Mullakin on nyt tallissa muistaakseni 345 autoa, joista kaikissa on ostettuna jotkut maalaukset (siis niissä, mitä voi maalata) ja viritykset tehtynä aina johonkin luokkaan tai muun kriteerin mukaan...
RaabForRehab
20.11.2008
Mulla jäis kyllä koko peli siihen paikkaan..Tai no, ehkäpä tuon sm-sarjan voisi ajaa, uskoisin että uskolliset tallikaverini rakentelisivat tuon kilpurin uskoon. Olisipa ainankin aikaa harjootella kisoja varten :D
TehBigBunny
20.11.2008
Mulla siis meni profiili.
Kaikki savet ja muut on kyllä kovalla mutta kun käynnistää pelin niin se haluaa kovasti että mä valitsen alueen ja aloitusauton.
Jos viitsitte antaa joitain autoja lainaan niin olisi kiva, laittakaa vaikka privalla että mitä tulee niin mä palautan sitten kun olen vähän ajellut. Careerista saa kyllä sitten nopeasti rahaa kun pääsee alkuun. Hyvällä tuurilla nuo tunet voi ainakin ladata sitten autoon ehkä jopa maalit. Epäilyttää kyllä sillä myös replayta/kuvia on tallessa ja ainekaan niitä tämä ei tunnista.
TehBigBunny
20.11.2008
JEEEEEEEEEEEE
Mä onnistuin saamaan toisella kovalla olevan saven skulaamaan :D
Kaekki o tallessa SHIFTYKSYKSYKS
Northg7
20.11.2008
Loiistavaa! Sää siellä säikyttelet :)
ariko
18.03.2009
Onko mitään keinoa siirtää vanhan kovalevyn sisältö uuteen, eli esim. Forza profiili (autot, maalit ym.)
kysyy: näissä asioissa pikkasen yksinkertainen.
Ac3Way
18.03.2009
Onnistuu Miqqesoftan kaapelilla.
Mistä sitä saa? En tiedä. Tuesta?
Mitä se maksaa? En tiedä.