- 0
Forum - General Discussion
Forza Motorsport 6
Jos vaikka ens viikon keksiviikkona alkasi jossain 17.30 paikkeilla ajelemaan Panin rintsille ja JANIlle kaveruudet ni invailen sitte ens viikolla. Jos muitakin näkee ni paan kutsua niillekkin. (petu nikde joonas ja tappi nyt ekana mielessä... tapita tosin tais goldi olla lobbu?
- 0
Koitan ehtiä, pääsen ehkä 17 aikaan töistä ja syöpöttelen vähän.
- 0
Kyllä hän tuo olis ihan hyvä. Aika kavis ihan hyvin kun työt loppuu aina 15
- 0
Vois tulla itekki jos mahtuupi messiin.
- 0
Mulle onnistuu tuo aika vain max yhtenä viikkona / kk. Silloin kun lapset ovat äidillään..
- 0
Hjarmillista, mutta kuten sanottu jos parempia ajankohtia ehdotellaan ni niitä ehdotuksia myös kuunnellaan.
- 0
Mä tuolla huutelin jo itselleni sopivan ajankohdan.
- 0
Mulle sopisi tuo ehdotettu keskiviikon aika.
- 0
Otetaan tällä viikolla tuo ajankohta ja ens viikolle sitte lykätään tunnilla tunti/puoltoista. Sillon et kerkee ihan alkuun, ja JANIcharged saattaa haluta lähtee kesken mutta lienee paras kompromissi?
- 0
Näillä mennään
- 0
Aattelin että tänään vois liikkuu pääasiallisesti CBAS luokissa Mennään välillä sen verran lujaa että pikkuluokista tykkäävät ei inhoo hommaa, ja ne jotka tykkää mennä hillitöntä vauhtia ei ketuunnu mateluun.
Sitte ku tiedetään vähän paremmin että kuka tykkää mistäkin luokista ni sovitetaan heimumaan sillai että välillä niitä isompia, ja välillä niitä pienempiä. Ja toi väli on vermaan semmonen että suurin piirtein kaikilta löytyy auto noihin luokkiin. Ja jos ei löydy ni mulla pitäs olla sharefrontissa jotain kaikkiin edellä mainittuihin.
- 0
Olisko myös erikseen FWD, RWD, AWD ja ns. "vapaa vetotapa" rajoitteet?
- 0
Ajaa sillä millä mielii mun mielestä, en rupee rajottamaan...
Mut sen sanon että takaveto civic on yhtä hieno juttu ku varapyöräveto ferrari =P
- 0
Kutsuja lähti mutta eipä kukaan näyttäny olevan paikalla... Toisaalta mää oon puolisen tuntia etuajassa... Muistan omat aikataulunu niin hiton hyvin. Hups... Paan puolen tunnin päästä uuestaan.
- 0
Heitti sitten kokonaan livestä ulos ja enää ei pääse edes kirjautuu.
- 0
Joo mullaki teknisii ongelmii kaikki kaverit offline eikä yhdistä partyyn.
- 0
perjantaina vois kattoo uusiks jos on noita suomalaisii pelaamassa.
- 0
Oli osanottajamäärä niin heikko, että tää ei taida toistua. ellei kyse ollut kaikilla tekniset onkelmat.
Suurimman osan 3 henkee, ja yhen kisan ajan peräti neljä.
- 0
kyllä on noita lobbyja jossa viikonloppusin pyörii sen 5 henkilöä jo valmiiksi, mukaan vaan.
- 0
Tulin just töistä, vähän venys taas.
Eli ei näköjään sovi viikolla, tai en tiedä etukäteen :(