Forum - General Discussion

IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Hookkis

Hookkis 11.02.2009

  • 0
Tappi on malttamaton ;)
Mudinski

Mudinski 12.02.2009 (edit 12.02.2009)

  • 0
No niin... Taas tulee mun boxi, tai paremminkin kovo määrän päähänsä. Vitun vittu saatana... Virhe koodia E68 näyttelee tuossa ja sehän tarkoittaa sitä että kovo "hörpännyt" liikaa virtaa ja hajonnut JO osittain. Tuollainen ilmoitus jos tulee niin kuulemma ei saa tiedostoja takaisin, ei sitten millään :( Mikäs juttu se oli että sen pystyy Recover jotenkin toiselle kovolle ? Eikö sen tavallaan pitäisi jotain tehdä ? Saatanan perse... Edit: Saksa-On-Paska-Maastahan ei tule sitten Falconia kovalevyllä varustettuna ?
kurppak

kurppak 12.02.2009

  • 0
Mudinski kirjoitti 12.02.2009 17:57: No niin... Taas tulee mun boxi, tai paremminkin kovo määrän päähänsä. Vitun vittu saatana... Virhe koodia E68 näyttelee tuossa ja sehän tarkoittaa sitä että kovo "hörpännyt" liikaa virtaa ja hajonnut JO osittain. Tuollainen ilmoitus jos tulee niin kuulemma ei saa tiedostoja takaisin, ei sitten millään :( Mikäs juttu se oli että sen pystyy Recover jotenkin toiselle kovolle ? Eikö sen tavallaan pitäisi jotain tehdä ? Saatanan perse... Edit: Saksa-On-Paska-Maastahan ei tule sitten Falconia kovalevyllä varustettuna ?
Ei välttämättä tule Falcon, niinkuin itselläni kävi ensimmäisen kerran. On käytännössä lähes mahdotonta saada rikkinäiseltä kovalevyltä tavara talteen (boksin ollessa kyseessä) ja uudelle kovalevylle (se vaikein osuus).
Mudinski

Mudinski 12.02.2009

  • 0
Juu siis ei mullekaan tullut Falkkua ekalla kertaa mutta laittaakohan ne sen saman kovalevyn siihen vai uuden ? Jos sattuisin saamaan Falconin ?
kurppak

kurppak 12.02.2009

  • 0
Mudinski kirjoitti 12.02.2009 18:24: Juu siis ei mullekaan tullut Falkkua ekalla kertaa mutta laittaakohan ne sen saman kovalevyn siihen vai uuden ? Jos sattuisin saamaan Falconin ?
Eihän sinne kuulu kovalevyä laittaa mukaan, ei olisi pitänyt skateakaan laittaa...
Mudinski

Mudinski 12.02.2009

  • 0
No vittu kotioko mä sen jätän jos yritä siinä toivossa jos saisin samalla uuden ? Mitä vittua mä rikkinäisellä kovolla teen jos sieltä tulee pelkästään uus boxi ilman kovoa ?
RaabForRehab

RaabForRehab 12.02.2009

  • 0
JUMALAUTA!!!
Mudinski

Mudinski 12.02.2009

  • 0
NIIN SAATANA !!! :D Vituttaa taas vaan kaikki...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 12.02.2009

  • 0
Mudinski kirjoitti 12.02.2009 20:06: NIIN SAATANA !!! :D Vituttaa taas vaan kaikki...
Ketäpä ei vituttaisi jos boksi/boksin osat hajoaa vähän väliä :S
TehBigBunny

TehBigBunny 12.02.2009

  • 0
Nipsuhuuli kirjoitti 12.02.2009 20:07:
Mudinski kirjoitti 12.02.2009 20:06: NIIN SAATANA !!! :D Vituttaa taas vaan kaikki...
Ketäpä ei vituttaisi jos boksi/boksin osat hajoaa vähän väliä :S
Keitsin Piliä.
Mudinski

Mudinski 12.02.2009

  • 0
No, niin... kokeilin äskön käynnistää boxin katsoakseni vähän tilannetta... Pari asiaa huomasin siinä samalla. A ) Kun kovon päältä painaa niin sen liikerata on n.10mm... B ) Toinen tuuletin ei toimi. C ) Boxin sisällä kilisee jonkunlainen metalliosa ( Syynä kovon kärähtämiseen kenties ? ) Ei varmaan ota vastaan tälläistä tapausta Saksa-On-Paska-Maa ? Kun mikään muu takuu ei voimassa kuin RRoD... Mielessä on kyllä pieni muotoinen idea... Kovo lähtee kuitenkin boxin mukana Saksaan jos vain itse boxi edes sinne pääsee...
kurppak

kurppak 13.02.2009

  • 0
Mikään ei kyllä estä sinua laittamasta sitä kovalevyä sinne mukaan. Jos itse boksi on kuitenkin ehjä, voit puhelimen välityksellä ilmoittaa kovalevysi hajonneen.
Mudinski

Mudinski 13.02.2009

  • 0
kurppak kirjoitti 13.02.2009 05:38: Mikään ei kyllä estä sinua laittamasta sitä kovalevyä sinne mukaan. Jos itse boksi on kuitenkin ehjä, voit puhelimen välityksellä ilmoittaa kovalevysi hajonneen.
Mutta kun mikään muu takuu ei ole voimassa kuin RRoD ? Kai sitä vois yrittää... Numeron kun viellä löytäisi jostain... Boxin sivuilla varmaan muutama numero.
Makau

Makau 16.02.2009 (edit 16.02.2009)

  • 0
Olikos se nyt niin, että RRoD takuuta on 3 vuotta? Koska taas ne valot paukahti silmille ja boksi taitaa olla jo yli kaks vuotta vanha.. Valaiskaa minua! E: Sain vastauksen jo LG:stä.
Ac3Way

Ac3Way 16.02.2009

  • 0
Noniin vein tunti sitten boksin Lietoon UPS:lle, kun ei apinat osanneet tulla hakemaan. Toivottavasti on lähetys vielä voimassa, vaikka samapa tuo tuleeko se koskaan takaisin. Ikävä ei ole kuin avatareita! :D
kurppak

kurppak 16.02.2009

  • 0
Makau kirjoitti 16.02.2009 10:24: Olikos se nyt niin, että RRoD takuuta on 3 vuotta? Koska taas ne valot paukahti silmille ja boksi taitaa olla jo yli kaks vuotta vanha.. Valaiskaa minua! E: Sain vastauksen jo LG:stä.
Ja vastaus on...
Makau

Makau 16.02.2009

  • 0
...on.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.02.2009

  • 0
3 wuatta, onneksi. Kyllä se on mainittu jo useasti :)
Ac3Way

Ac3Way 28.02.2009

  • 0
Mjau pau, perjantaina olisi saanut boksin jos olisi vastannut puhelimeen. Enpä sitä olisi eilen pystynyt vastaanottamaan, no maanantaina sitten..
EvoBobber

EvoBobber 14.03.2009

  • 0
Kertokaas fiksut miten toimitaan kun vilkkuu yksi punainen valo ja ruudulla iso e74? Ainakaan piuhojen irrottelut jne ei auta mitään...

Write a post

Sign in to post a post.