- 0
Forum - General Discussion
Apu olisi tarpeellista juuri nyt
haista sä Iipponen vittu! Voin laittaa sulle larppiselta saamia yv:itä niin ymmärrät mistä puhun..
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.09.2008 12:35: haista sä Iipponen vittu! Voin laittaa sulle larppiselta saamia yv:itä niin ymmärrät mistä puhun..lol... hookkikselt palaa käämit :D joo ja laita ihmees :P tylsää kun on niin ois ees jotaa luettavaa :D
- 0
No ku tunnut vajoovan juttujesi kanssa aika alas..
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.09.2008 12:39: No ku tunnut vajoovan juttujesi kanssa aika alas..siis mä vai larppis?
- 0
Sinä Iipponen..
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.09.2008 12:41: Sinä Iipponen..oi ku kivaa :) mäkin rakastan sua niin paljon
- 0
No siitä voiit olla aivan varma! ;D
- 0
Vitut Hookkis oot 16v. Onko tavallista, että 16-vuotiaat vittuilee kaikille, ketkä ei vähänkään miellytä? :P
- 0
Nyt vittu loppu mun käyminen täällä... Mä en vaan saatana jaksa!!!!!!!!!!
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.09.2008 13:08: Nyt vittu loppu mun käyminen täällä... Mä en vaan saatana jaksa!!!!!!!!!!ei millää pahal mut repesin totaallisesti :'D
- 0
huoh
- 0
Nyt alkaa tuntua et otsikko on aika kohdallaan.
- 0
jumankauta jotta te ootte aivan loppu
- 0
Makau kirjoitti 12.09.2008 13:32: Nyt alkaa tuntua et otsikko on aika kohdallaan.Naulan kantaan. Hookkis nuorten kriisipuhelin auttaa akuuttiin ahdistukseen
- 0
cervelinho ja iipponen ja nipsuhuuli kiitos tästä hauskuudesta kun tulitte kaikki kommentoimaan tämä oli hauskaa kyllä :D kun toi hookkis ei muka usko että oon 17 no oonhan mä jo amiksen tokalla luokalla että sillein
- 0
Siis nyt ihan oikeasti! Tää homma menee iha sairaaks!
- 0
Mulla olis sellanen ehdotus. Jos ei ole mitään OIKEAA ASIAA, niin älkää kirjottako mitään. Jos haluaa purkautua, niin kirjoittakaa sinne PPPP-ketjuun.
- 0
larppinen kirjoitti 12.09.2008 14:47: cervelinho ja iipponen ja nipsuhuuli kiitos tästä hauskuudesta kun tulitte kaikki kommentoimaan tämä oli hauskaa kyllä :D kun toi hookkis ei muka usko että oon 17 no oonhan mä jo amiksen tokalla luokalla että silleinKyllä sen muuten huomaa et amiksessa olet.
- 0
Pitäkää nyt vaan huoli omista asioistanne!! Tänään on ollut kyllä katastrofaalinen päivä frc:n foorumilla!!!!