- 0
Forum - General Discussion
Apu olisi tarpeellista juuri nyt
Hookkis sinä tämän jälleen aloitit. Avaudu yyveellä jos on tarpeen.
- 0
Aha.. Kuka käski jatkaa?? Toi sun puhelinjuttukin oli lapsellinen kommentti! mekää nyt samalla itteenne.. Perkele..
- 0
Makau kirjoitti 12.09.2008 14:58:tarkoititko hyvällä tuon vai pahalla :Dlarppinen kirjoitti 12.09.2008 14:47: cervelinho ja iipponen ja nipsuhuuli kiitos tästä hauskuudesta kun tulitte kaikki kommentoimaan tämä oli hauskaa kyllä :D kun toi hookkis ei muka usko että oon 17 no oonhan mä jo amiksen tokalla luokalla että silleinKyllä sen muuten huomaa et amiksessa olet.
- 0
larppinen kirjoitti 12.09.2008 09:07: tiedätkö sen modeemi paikan mihin alussa kirjoitat 192.168.1.1 ja kirjaudut sinne admin ja salis 1234 niin siellä lukee NAT valikossa sielt painat siel tulee valikko jossa on none ja SUA ONLY ja joku FULL ja siel SUA ONLY siinä vieres lukee edit detail painoin siitä sinne ilmestyi taulukko jossa ylimpänä luki All ports ja vieressä All ports ja sen vieressä luki IP Address ja noiden alas pystyy kirjoittaa ne numerot ne portit tai jotkut niin mulla ei lue siel mitään niin pitääkö siel lukee mitään kun en päässyt eiliseen kisaan mukaan kun joku laitto kutsun sinne peliin ja yritin päässä sinne mutta se peli ilmoitti mulle että failed to connect to the game jos nyt tajusit mun puheesta mitäänMikä modeemi sulla on?
- 0
Tohon ALKUPER
- 0
prestige 660h-61 zyxel merkkinen vissii
- 0
larppinen kirjoitti 12.09.2008 15:16: prestige 660h-61 zyxel merkkinen vissiiNyt ollaan taas asian ytimessä, mulla oli aikanaan ZYXELin modeemi enkä päässy juuri koskaan peleihin mukaan, vaihdoin sen Telewelliin eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia.
- 0
ariko kirjoitti 12.09.2008 15:26:Mullakin Telewelli toimii loistavasti, vaikkakin joskun se yritti hidastaa mun warettamista...larppinen kirjoitti 12.09.2008 15:16: prestige 660h-61 zyxel merkkinen vissiiNyt ollaan taas asian ytimessä, mulla oli aikanaan ZYXELin modeemi enkä päässy juuri koskaan peleihin mukaan, vaihdoin sen Telewelliin eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia.
- 0
ariko kirjoitti 12.09.2008 15:26:meil on kans zyxel 600... siin on semmonen päivitys tullu joka estää kokonaan / osittain livessä pelaamisen, jos jättää sen lataamatta niin livessä pelaamisessa ei pitäisi olla mitään ogelmii :)larppinen kirjoitti 12.09.2008 15:16: prestige 660h-61 zyxel merkkinen vissiiNyt ollaan taas asian ytimessä, mulla oli aikanaan ZYXELin modeemi enkä päässy juuri koskaan peleihin mukaan, vaihdoin sen Telewelliin eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia.
- 0
Joskus knoivari sano että kun laitat siihen kolmanteen reikään takana sen johdon, niin ei pitäisi palomuurit tai suojat estää pelaamista.?
- 0
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719
- 0
1. Modeemin asetukset pätee kaikkiin "reikiin" portteihin, jollei puhuta ammattitason laitteista.
2. Kaikki modeemit ja reitittimet toimii LIVE-palvelun kanssa, kunhan asetukset on kohdillaan.
3. Idiotismia ei voi soveltaa / yleistää ikävuosien perusteella.
4. Voimasanojen käyttö on todella miehekästä ja saa suurta ihailua nuorempien pelaajien keskuudessa.
Netti on täynnä apuja tuohon Porttien avaamiseen ja Bunny laittoi todella hyvän linkin.
Jos kumminkin ahkerasta tutkimisesta huolimatta ei onnistu, niin minä lupaan auttaa..
- 0
mitä mä tolla jos tuolla ei näy ne että miten saan forza 2 säädöt kunnolla että pystyn liittyy noihin kisoihin mitä täällä järjestetää
- 0
larppinen kirjoitti 12.09.2008 16:16: mitä mä tolla jos tuolla ei näy ne että miten saan forza 2 säädöt kunnolla että pystyn liittyy noihin kisoihin mitä täällä järjestetääEi forzassa ole mitään eri säätöjä. Tuolla ohjeella sun laitteen saa toimimaan Live:ssä ja silloin sä voit pelata. Sun asenne on kyllä varsin perseestä ottaen huomioon minkä verran porukka on sua yrittänyt auttaa ei tämä ole kuitenkaan mikään larppisen henkilökohtainen tuki-foorumi.
- 0
no sori jos pyysin apua kuule en ymmärrä noista jutuista mitään olisi kivaa jos joku snaoisi että mitä laittaa ja mihin niin osaisin laittaa koska en haluu että netti sekoo taas sit menee hermot taas : (
- 0
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
Tuolta löytyy kaikki tarvittava tieto..
- 0
ei löydy prestige 660H-61 zyxel
- 0
larppinen wrote 09/12/2008 @ 17:02: ei löydy prestige 660H-61 zyxelKatso / Kokeile 660**-61 motukoita.. Ei ole ihan mallin päälle, kunhan valikot on sinnepäin..
- 0
tai löytyy 660h-61 mut ei forza 2
- 0
larppinen kirjoitti 12.09.2008 17:10: tai löytyy 660h-61 mut ei forza 2Olen nyt hetken seurannut tätä sivusta ja anteeksi vaan larppinen mutta on vaikea uskoa että olet 17v kun et noin yksinkertaista asiaa ymmärrä. Juurihan bunny sanoi että ei ole mitään pelikohtaisia asetuksia.