- 0
Forum - General Discussion
:: BBT - Virallinen kuvasto ::
Aha, mä luulin että oli jo luvattu homma.. Nooh, eihän se oo multa mitään pois.
- 0
jospas nyt lopetetaan tää spämmäily jo!
ja Hra Diidyfin (ylläpitäjä) voitkos poistaa tästä ketjusta kaikki nää turhat viestit kun näät tän? Kiitos
- 0
Voi luoja mitkä jätkä..
- 0
Eikös Hoogelilla ja Jupella ollu joku oma lafka viritteillä? Ei sovi Hookkis ottaa palkoja sieraimiin jos joku on sanonu että ok, mutta kyllähän tossa täytyy kunnioittaa koko tiimin mielipidettä..
- 0
niin stna:d
- 0
perusta kilpailija sit jos siis tuntuu et haluut maalaa ja virittää! :)
- 0
Olisi mukavaa jos tiimin auton/autoja ostaneet voisivat antaa palautetta BBT:n tekeleistä..?
- 0
AJfin kirjoitti 28.01.2009 14:19: Olisi mukavaa jos tiimin auton/autoja ostaneet voisivat antaa palautetta BBT:n tekeleistä..?Olisi mukavaa jos BBT:llä olisi niitä tekeleitä. :D
- 0
Onhan niillä tuo yksi jo. Ja lisää kuulemma viikonlopun aikana.
- 0
Kierrosaikoja:
Suzuka West: 1:16.684
Laguna Seca: 1:24.927
Nämä ihan muutaman kierroksen kokeilulla, pientä parannusta vois saaha jos oikeen tahkois.
Auto tuntuu hyvin tasapainoselta, mutta casteria lisää syherömmille radoille.
Maalaus on muuten mun mielestä tosi jees, mutta takaosan siniset viivat loppuu hieman "kesken", kun eivät jatku takapuskuriin ja takakontin takareunaan.
Kyllä ihan rahan arvonen laite on! Ei kaduta :)
- 0
En vetänyt palkoja :D Miksi kilpailla kun vois tulla teille...
- 0
hookkis112 kirjoitti 28.01.2009 18:28: En vetänyt palkoja :D Miksi kilpailla kun vois tulla teille...eipä sitä nyt noin vain tulla...
- 0
greizer lähetti viestin että sille käy:D Ei minusta olisi kuin hyötyä..
- 0
Oikea vanhan koulukunnan mieshuora tuo meijän hookkis
- 0
Jep, harrastinpa muuten puhelinseksiä joukon kanssa..
- 0
Ja tapaavatpa huomenna jälleen kerran :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 28.01.2009 19:34: greizer lähetti viestin että sille käy:D Ei minusta olisi kuin hyötyä..koskas se lähetti?
- 0
Itsehän olen mieshuora, en suosi suomalaista ja Cervekin on manolo.
- 0
Ensinnäkin.
Hookkis, sinun kohtalo päätetään sitten kun boxis on tullut takaisin jotta tiedetään onko meillä vielä tarvetta ottaa lisää tiimiläisiä.
Ainakaan aluksi meidän ei kannata "kasvattaa" tiimiä liian isoksi ettei tule listoille ns."turhia" jäseniä koska tarkoitus olisi että kaikille jäsenille olisi töitä.
Ja toiseksi voidaanko palata tässä treadissa alkup. asiaan niin tätä viitsii muutkin vielä lukea.
E. Minulla ei ole yksin valtuuksia ottaa ketään tiimiin..
- 0
Aika lässytystä joo... Puolin ja toisin.
Mutta, mutta... Asiaan. VilleKoo puhui jossain välissä jopa kahden auton ilmestymisestä viikonloppuna. Onko tulossa vehkeitä markkinoille ?