Forum - General Discussion

Forza Motorsport 3 Hype

Finski fani

Finski fani 04.10.2009

• 0
warcryFIN kirjoitti 04.10.2009 13:55: Itse en ainakaan mitään uutta rataa nähny. Sedona Parkista pelikuvaa ollu jo kuukausia sitten.
=(
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.10.2009

• 0
Northg7 kirjoitti 04.10.2009 13:33: Ja FORZA-HIEKKA
vaiski75

vaiski75 05.10.2009

• 0
Alkaa pienesti riipimään tuo tämän hetkinen autolista. Uusia mielenkiintoisia autoja on vain kourallinen, muut uudet onkin sitten Pizza-autot, Outrunin punaiset ja Amerikan äitin kauppakassit. Miten paljon on uudistettu autoihin asennettavia osia, onko ne kaikki samat kuin FM2.ssa ja pari uutta "jotain jännää" takaspoileria? Mutta hei: Miten hienoa onkaan maalata R3 luokan autosta Drifteri ja sitten ajella kisoja sillä, mutta saattaa olla hankala harrastaa doriftoo 285 leveillä slickseillä. Mä vedän herneen nenään nyt ja varaan kaljarahat tuleviin DLC-paketteihin, sillä sieltähän ne parhaat autot tulee..
warcryFIN

warcryFIN 05.10.2009

• 0
vaiski75 kirjoitti 05.10.2009 17:56: Alkaa pienesti riipimään tuo tämän hetkinen autolista. Uusia mielenkiintoisia autoja on vain kourallinen, muut uudet onkin sitten Pizza-autot, Outrunin punaiset ja Amerikan äitin kauppakassit. Miten paljon on uudistettu autoihin asennettavia osia, onko ne kaikki samat kuin FM2.ssa ja pari uutta "jotain jännää" takaspoileria? Mutta hei: Miten hienoa onkaan maalata R3 luokan autosta Drifteri ja sitten ajella kisoja sillä, mutta saattaa olla hankala harrastaa doriftoo 285 leveillä slickseillä. Mä vedän herneen nenään nyt ja varaan kaljarahat tuleviin DLC-paketteihin, sillä sieltähän ne parhaat autot tulee..
Olen meinannut tukehtua tuohon herneeseen jo pitkän aikaa :)
Eze86

Eze86 05.10.2009

• 0
Onko kellään tietoa pystyykö R-luokan rasseihin vaihtamaan vanteet?
villek00

villek00 05.10.2009

• 0
Eze86 kirjoitti 05.10.2009 18:36: Onko kellään tietoa pystyykö R-luokan rasseihin vaihtamaan vanteet?
Tietääkseni niihin pystyy myös ostamaan viri viri palikoita :)
kurppak

kurppak 05.10.2009

• 0
Kyllä varmasti on autoja säästetty tohon DLC:hen. Mutta jos on tarpeeksi palikkaa noihin nykyisiin, niin kyllä niistäkin jotain mielenkiintoista on saatava aikaan. Tiisselirahat säästetty ja tulevat armeijjan päivärahat.
Northg7

Northg7 05.10.2009 (edit 05.10.2009)

• 0
Olikos ne DLC-carpackit FM2:ssa 400 MS-pisteen hujakoilla? Paljonkohan ne tulee olemaan kolmosessa... Mitä useammin paketteja tulisi, sitä edullisemmaksi voisi niitä luulla. Niin Voisi. Järjetöntä, vaiko viisasta pitää jokaisella hintaa satasia, jos niitä tulee kuin huhuttu on. Ja jos VIPit saavat edullisemmin, kuinkahan edullisemmin.. e: Mistäs mä päähäni oon saanut tuon VIP -alennuksen õ_0
Arsestaja

Arsestaja 05.10.2009

• 0
Karvanopat ja alustavalot.
KnottyEme

KnottyEme 05.10.2009

• 0
Nyt on tilattu Limited Edition Forza 3.
Mudinski

Mudinski 06.10.2009

• 0
Northg7 kirjoitti 05.10.2009 18:48: Olikos ne DLC-carpackit FM2:ssa 400 MS-pisteen hujakoilla? Paljonkohan ne tulee olemaan kolmosessa... Mitä useammin paketteja tulisi, sitä edullisemmaksi voisi niitä luulla. Niin Voisi. Järjetöntä, vaiko viisasta pitää jokaisella hintaa satasia, jos niitä tulee kuin huhuttu on. Ja jos VIPit saavat edullisemmin, kuinkahan edullisemmin.. e: Mistäs mä päähäni oon saanut tuon VIP -alennuksen õ_0
VIP-jäsenillä on tulossa ( ainakin on ollut tulossa ) se etu että ei tarvitse maksaa DLC-tavarasta yhtään mitään. Jollei osta LE-versiota niin pystyisi sitten livestä ostamaan sen VIP-jäsenyyden 2100MS... Tässä toivossa itse elän edelleen.
Mudinski

Mudinski 06.10.2009

• 0
DIISELI PIRSSI PRKL ! Ehkä kenties... Löytyy jo demosta kyseinen auto mutta et pääse ajaan sillä :) Ainakin löytyy kontista TDI teksti ( tai vastaava ( DTI, TD yms... )
KnottyEme

KnottyEme 06.10.2009

• 0
Tuliski kiisseli vehkeitä. Pääsis savuttamaan takana tulevia =)
kaijanen

kaijanen 06.10.2009

• 0
Disselit on ihan syvältä, ei niistä lähe ees ääntä;)
vaiski75

vaiski75 06.10.2009

• 0
Huomenna julkaistaan virallinen autolista..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 06.10.2009

• 0
Mudinski wrote 10/06/2009 @ 06:22: VIP-jäsenillä on tulossa ( ainakin on ollut tulossa ) se etu että ei tarvitse maksaa DLC-tavarasta yhtään mitään. Jollei osta LE-versiota niin pystyisi sitten livestä ostamaan sen VIP-jäsenyyden 2100MS... Tässä toivossa itse elän edelleen.
Itse Turn 10 ihmetteli mistä ihmiset tuon ilmaisen DLC tavaran on saanut päähänsä. Kait tulee olemaan ihan maksullisia nekin VIP:lle. Itse en nähnyt vielä tarvetta ostaa Limitediä VIP:n takia, kun puolet halvemmalla saa pelkän pelin.
IIPPONEN

IIPPONEN 06.10.2009

• 0
Mudinski kirjoitti 06.10.2009 06:22:
Northg7 kirjoitti 05.10.2009 18:48: Olikos ne DLC-carpackit FM2:ssa 400 MS-pisteen hujakoilla? Paljonkohan ne tulee olemaan kolmosessa... Mitä useammin paketteja tulisi, sitä edullisemmaksi voisi niitä luulla. Niin Voisi. Järjetöntä, vaiko viisasta pitää jokaisella hintaa satasia, jos niitä tulee kuin huhuttu on. Ja jos VIPit saavat edullisemmin, kuinkahan edullisemmin.. e: Mistäs mä päähäni oon saanut tuon VIP -alennuksen õ_0
VIP-jäsenillä on tulossa ( ainakin on ollut tulossa ) se etu että ei tarvitse maksaa DLC-tavarasta yhtään mitään. Jollei osta LE-versiota niin pystyisi sitten livestä ostamaan sen VIP-jäsenyyden 2100MS... Tässä toivossa itse elän edelleen.
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
RaabForRehab

RaabForRehab 06.10.2009

• 0
MrD St Jimmy kirjoitti 06.10.2009 16:18: Itse Turn 10 ihmetteli mistä ihmiset tuon ilmaisen DLC tavaran on saanut päähänsä. Kait tulee olemaan ihan maksullisia nekin VIP:lle. Itse en nähnyt vielä tarvetta ostaa Limitediä VIP:n takia, kun puolet halvemmalla saa pelkän pelin.
Eipä tuo LE malli ollut kun muutama euron kalliimpi..Ei ihan puolesta hinnasta puhuta.

Write a post

Sign in to post a post.