IL3n Autotallin siivous.

IL3
/

Eli, kun nyt on tosiaan kovanlaisesti iskenyt motivaation puute maalata tai ylipäätänsä pelata Forza2:sta, olen päättänyt hieman "siistiä" autotalliani.

Aluksi lähettelin kaverilistaltani löytyneille FRC:n jäsenille summamutikassa A-luokan autoja, joten jos semmoinen/semmoisia on talliisi eksynyt, syyttää voi minua.

Mitään vastuuta en tekosistani ota, mutta autot ovat Tuning Garageiden ajokkeja koko Forza 2:sen ajalta. Osa erittäin vanhoja ja osa ihan uusia.

Jotkut olen saanut lahjaksi ja joistain maksanut paljon. Jotkut ovat vieläkin ostettavissa kyseisiltä Garageilta ihan normaaliin hintaan.

Aion jatkaa touhujani aina silloin tällöin ja vaihtaa välillä mahdollisesti pois lähetettävien autojen luokkaa jne.

Eli jos autoja halajat, lähetä vapaasti FR:ää, niin lisäilen teidät listalleni ja yritän muistaa autoja teille lähettää.

Joku voi saada useammankin auton ja joku voi jäädä täysin ilman.

Joitain helmiä säilytän pidempään (lahjoitan mahdollisesti myöhemmin/pidän itselläni/myyn/tai muuta vastaavaa) ja joitain jaan heti.

Autoissa on alkuperäiset säädöt, alkuperäisessä luokassa, alkuperäisten maalien kera. Joitain maaleja olen itse lukittanut, mitään en ilman lukkoja jaa.

Ilmoittakaa tänne jos ette autoja halua vastaanottaa, niin yritän pitää sen mielessä.

Voitte myös vapaasti kertoa mielipiteitänne autoista, joita olette mahdollisesti minulta saaneet.

Spot Performancen autoja en ainakaan tässä vaiheessa jaa ollenkaan, ainoastaan muita tallistani löytyviä autoja.

Joukossa on sekä Grip, Speed että Drift-tuneja ja määrä on tässä samassa järjestyksessä.

Jos herää jotain kysyttävää, kirjoittakaa tähän threadiin vapaasti.

Tänään jaoin tunnettujen ja tuntemattomien pajojen autoja jo muutamille FRC:n jäsenille ja saatan tässä vielä muutaman laittaa ennen kuin boxin sammutan. joukossa on autoja, jotka ovat kaikkien saatavilla, semmoisia joita on vaikea saada, semmoisia, joita ei enään myydä, semmoisia, joita on voinut saada vain vaihdossa/palkinnoksi, ilmaisia autoja(näitä vain muutama) ja semmoisia, jotka ovat maksaneet esim. 10miljoonaa, mutta joita on valmistettu vain hyvin rajallinen määrä ja ne on jaettu vain auton etukäteen varanneille.

Sana on vapaa, kiitos jos jaksoitte lukea.

IL3

IL3
/

tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:22: kiitosta!:)

Eclipse ja 350Z laitoit mulle:) onko ne minkä tekemiä?(en löytäny mitää merkkejä) mite harvinaisia?

Oon nyt laittanut niiin sekalaisessa järjestyksessä näitä autoja, etten edes muista, mitä, kuinka monta ja kenellekkin, joten nappaa vaikka photot ja postaa etusivulle, niin mä yritän raapia mun muistinystyröitäni :D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
IL3
/

tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:29:

IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:28:

tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:22: kiitosta!:)

Eclipse ja 350Z laitoit mulle:) onko ne minkä tekemiä?(en löytäny mitää merkkejä) mite harvinaisia?

Oon nyt laittanut niiin sekalaisessa järjestyksessä näitä autoja, etten edes muista, mitä, kuinka monta ja kenellekkin, joten nappaa vaikka photot ja postaa etusivulle, niin mä yritän raapia mun muistinystyröitäni :D

ok laitan kuvaa, ajattelin vaa että harvinaiset ain kiinnostaa:D

Nyt on tältä päivältä vikat laitettu.

Se kelta-valko-musta VW R32 ja vihreä Pösö (206) on yhdessä MAD Tunerzin "Border Pack". Laitoin sulle molemmat siitä hyvästä että olit eka joka vastasi :) En tiedä myydäänkö niitä enään. Ihan päteviä pikku-rasseja.

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
v7ville
/

En tiedä olenko saanut mitään kun nimeni on listan hännillä :) No kun sm-kisa on lähempänä, katson samalla tilanteen :)

IL3
/

Taispa sinne Villenkin suuntaan jokunen auto lähteä ;)

Lisää tulee sitten joskus :D

Miqqe
/

Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti.

Olenko raskaana?

IL3
/

Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:52: Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti.

Olenko raskaana?

Tais tulla sinnekkin suuntaan jotain? Anteeksi jo etukäteen..

Miqqe
/

IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:53:

Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:52: Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti.

Olenko raskaana?

Itseasiassa en tiedä vielä, mutta lisää saa laittaa :D

Niitä vihreitäkin.

Ei ei, vain punaisia sinulle murmelini.

Tahtoo molempia.

Ei, sekakäyttö kielletty stop 'n go penaltyn uhalla.

Okei.

Kiitos ja anteeksi.

IL3
/

Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:55:

IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:53:

Olenko raskaana?

Itseasiassa en tiedä vielä, mutta lisää saa laittaa :D

Niitä vihreitäkin.

Ei ei, vain punaisia sinulle murmelini.

Tahtoo molempia.

Ei, sekakäyttö kielletty stop 'n go penaltyn uhalla.

Okei.

Kiitos ja anteeksi.

Ole hyvä.

Ps. Ja anteeksi

IL3
/

kirves wrote 08/16/2009 @ 15:23: Vieläkö on roskia jäljellä, kun olet noin ahkerasti siivonnut? :)

Kaipa niitä muutama sata on :) sitten on kasa lukitsemattomia, DLC-autoja, keskeneräisiä projekteja (autoja joissa vain maalit tai säädöt/vähän molempia/jotain siltä väliltä) ja sitten niitä autoja joista vaikea luopua, vaikkei peliä enään edes pelaa :)

Noista jälkimmäisistä otan jossain vaiheessa kuvat ja järkkään jotain kilpailuita ja/tai arvontoja tai vastaavia;)

Muistinkos mä laittaa näin alussa mitään sinne kirveksen suuntaan?

SIL0KKI
/ /

miulle kans jotain, laitan ne tonne autolottoon jos ilelle sopii?

IL3
/

Näin aluksi taisin jakaa jotain parisenkymmentä, myöhemmin sitten lisää.

Laittakaa vapaasti kuvia (mielipiteiden kera!) saamistanne autoista, niin muutkin näkevät mitä on jaettu ja jos joku tahtoo niin voi kysellä mahdollisesti vaihtokauppaa toisilta?

Muistan täten myös itse mitä kukin on saanut ja tiedän laitanko jatkossa samanlaisia vai jotain ihan muuta :)

Mudinski
/

Juu kiitoksia kieseistä täältäkin päin. Muutama A-luokkalainen oli saapunut talliin. Huomenna voisi testailla/ottaa kuvia.

IL3
/

tappileipa wrote 08/16/2009 @ 17:47: jos jotai hondia on nii voisin ostaa:D

Joku Civic lähti jo jollekkin, en muista että kenelle, mutta on tallissa ainakin pari upeaa S2000 Hondaa.

Toinen niistä on Gearboxin Repsol, josta en voi luopua, mutta ehkä mä sen toisen, AutoArtin upean S2000:n voin lähettää. Rahaa en tahdo.

Makau
/ /

IL3 kirjoitti 17.08.2009 05:38:

tappileipa wrote 08/16/2009 @ 17:47: jos jotai hondia on nii voisin ostaa:D

Joku Civic lähti jo jollekkin, en muista että kenelle, mutta on tallissa ainakin pari upeaa S2000 Hondaa.

Toinen niistä on Gearboxin Repsol, josta en voi luopua, mutta ehkä mä sen toisen, AutoArtin upean S2000:n voin lähettää. Rahaa en tahdo.

Mulleppa tais Civicci tulla :)

Kiitoksia!

Schimanski76
/

Kiitoksia Ilelle pirsseistä. :)

Voisin lahjoittaa ne tuohon Silokin autolottoon,jos sulle sellainen järjestely sopii?

IL3
/

Schimanski76 wrote 08/17/2009 @ 09:57: Kiitoksia Ilelle pirsseistä. :)

Voisin lahjoittaa ne tuohon Silokin autolottoon,jos sulle sellainen järjestely sopii?

Joo, käypi hyvin.

Ja Silokki, säkin voit laittaa multa saadut autot(Lähetän sulle jotain kunhan seuraavan kerran boxin taas käynnistän) lottoosi, jos niin tahdot.

Kun näitä autoja teille jaan, niin tietenkin samalla niiden "käyttöoikeus" teille siirtyy, eli olette tietenkin vapaita tekemään niillä mitä tahdotte, toki itse olisin tyytyväisempi, että esim. lahjoitatte(arvotte, kilpailupalkintoina, lahjoituksina, jne.) näitä autoja muille, jos ette itse autosta tykkää, kuin että laitatte AH:seen millin startilla :)

IL3
/ /

Nonnih, taas on päivän autot jaettu. Jos joku jäi ilman, ilmoittakoon pian, vaihdan kohta levykelkkaan Forzan tilalle Supreme Commanderin.

Nyt lähti myös S-luokan autoja jakoon.

Kurpalle taisi lähteä "Porsse" tai pari ja muistaakseni jotain "sini-oranssia-yli-tuhat-heppaista" ;)

Tapille lähti ainakin se lupaamani AutoArtin upea S2000 sekä AZT D-luokan Honda.

Villeä taisin muistaakseni muistaa jollain spessulla, koska Raybrig-22b oli selkeästi pettymys :D

En tässä nyt kaikkia jaksa (muista) kertoa, mutta laittakaahan taas kuvia jos kolahti ;)

Lisäksi laitoin useita A- ja S-luokan DLC autoja AH:seen (A-luokka 100k ja S-luokka 200k) ilman buyouttia, 24h ja featured.

Suosittelisin noista kurkkimaan ainakin Evo X:t, Audi TT:t ja S5:set ja kenties jokin vikkelä, komia, AG Tuningin U-luokan Ferrarikin taisi joukkoon eksyä ;)

...

Sitten olisi pulman vuoro.

En halua ketään suututtaa tai muuta vastaavaa, mutta olisin valmis luopumaan muutamasta hieman halutummasta vehkeestä.

Niitä en siksi AH:seen laita, mutta toivoisin, että menisivät "hyvään kotiin", joten viestitelkää ja perustelkaa, miksi juuri sinulle tulisi lähettää kyseinen auto. Näitä autoja on useampi ja voitte anoa, rukoilla, toivoa, marista ja vaatia jokaista, kunhan laitatte hyvät (hyvä ei riitä.. Upeat-) perustelut.

Näitä autoja ovat;

¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE) (AH täynnä kopioita ja muita feikkejä, tämä on alkuperäinen)

¤Gearboxin MSPEED 2 (JAS) R34 (LE) (Musta-keltainen Fujitsubo/JAS)

¤Garage Setagayan Original Yellow Shark R34 (RARE) (Alkuperäiseltä jäseneltä suoraan minulle lähetetty)

**¤Experin Tsukuba Express 1(tai 2, en ole 100% varma) AZ SPEC (LE) ** (#1 valintani kyseiselle radalle A-luokassa!)

Varattu: kirves ¤Garage Setagayan Original Xanavi Nissan 350Z (RARE) (En tiedä mikä tässä viehättää, mutta yltää helposti mun Top3:seen!)

¤Garage Setagayan "Daisy" R34 (RARE) (Alkuperäiseltä jäseneltä, ei metriäkään mittarissa)

Varattu: Schimanski ¤787 Tuningin Oettinger Audi TT (LE) (Sain 787:lta oman, sen jälkeen kun näiden jakaminen oli lopetettu)

Varattu: Mudinski ¤FBI Tuningin Jennifer Aniston Supra GT (LE) (Kilpailusta voitettu palkinto, puhdas, komea LE)

Eiköhän noi riitä nyt tälle päivälle.

Eli ei muuta kun perusteluja plakkariin. :)

Lisäyksenä vielä, että jos aiot laittaa nämä yllämainitut autot (semmoisen voittaessasi) AH:seen tai myydä muulla tavoin, voit jo nyt puuhkiä minut kaverilistaltasi..

Schimanski76
/

¤787 Tuningin Oettinger Audi TT (LE) kiinnostaisi minua.

Perustelut:

Audi TT valmistetaan Unkarin Gy

IL3
/

[QUOTE]Schimanski76 wrote 08/17/2009 @ 16:15: ¤787 Tuningin Oettinger Audi TT (LE) kiinnostaisi minua.

Perustelut:

Audi TT valmistetaan Unkarin Gy

Kirjaudu sisään vastataksesi.