Kiitos ile mulle laitoit mitsun.
IL3n Autotallin siivous.
zapekk wrote 08/17/2009 @ 16:45: Kiitos ile mulle laitoit mitsun.
Oleppa hyvä. Laitanko jatkossakin autoja sinne päin?
[LAINAUS]IL3 kirjoitti 17.08.2009 16:33: [QUOTE]Schimanski76 wrote 08/17/2009 @ 16:15: ¤787 Tuningin Oettinger Audi TT (LE) kiinnostaisi minua.
Perustelut:
Audi TT valmistetaan Unkarin Gy
Täält löytyy yks uus forza harrastaja! Tänää kävin hakee pelin ja nyt hakannu viitisen tuntia :] Tänne saa kanssa laittaa jonkun vehkeen.. Jos vielä löytyy ylimääräisiä :)
Kiitoksia autoista, en ole kyllä vielä käyny kattomassa. :)
Audi TT Oettinger:
VAGinat kiinnostaa ja myöskin Oettingerin laadukkaat ja hyvännäköiset korinosat ja muut palikat on näin meikäläiselle läheisiä asioita. Mutta jos on porsseja, niin mielummin niitä. Jos ois tommosia 18-20 vuotiata naikkosia niin nekin kelpais.
Aika jakorasiakultia, sinäkin Rahikainen. Ja kyllä, olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mainitsin asian, koska se ruokkii egoani.
Olkku wrote 08/17/2009 @ 18:09: Täält löytyy yks uus forza harrastaja! Tänää kävin hakee pelin ja nyt hakannu viitisen tuntia :] Tänne saa kanssa laittaa jonkun vehkeen.. Jos vielä löytyy ylimääräisiä :)
Tervetuloa sekav- siis sekalaiseen porukkaamme.
Laitappa mulle kaverikutsua, niin kurkin josko kerkeäisin jo huomenna jakamaan lisää autoja.
Noita mainitsemiani erikoisempia julkaisuja en uskalla täysin uudelle tuttavuudelle lähettää, mutta jos susta tulee ihan "aktiivinen" FRC:n jäsen, niin enköhän mä jatka touhujani autojen jakamisen suhteen Forza kolmosessakin ;)
kirves wrote 08/17/2009 @ 17:52: ¤Garage Setagayan Original Xanavi Nissan 350Z (RARE)
Persustelut:
"eipä se haittaa jos hieman verta tippuu, lakana seinälle, tuli Japanin lippu".
Lettuja kaikille.
Ja näiden kauniiden sanojen säestyksellä tiputan rakkaan Zetani avaimet kirjekuoreen, jonka pyyhin kiinni suupieleeni jääneillä kebabkastikkeen jämillä ja annan sen kirjekyyhkyni Boriksen (itsepäinen, lihava pulu) hoivaan joka toivottavasti toimittaa toivotun toimituksen tuonne Kirvehen tykö.
Aamen.
¤FBI Tuningin Jennifer Aniston Supra GT (LE))
Niinkuin moni tietää, Mudinski on katsellut vähän sillä silmällä Jenniferiä, kun ei täällä olleelta Jessicalta ( Iipponen PRKL !!! ) oikein lohjennut. Ja vähintään yhtä hulluna Mudinski on vanhaan kunnon Supraan ! Ei mitään 2JZ tai 1JZ moottoria, vaan vanha kunnon 1G-GTE.
Mudinskin uni voisi toteutua... Aniston olisi vain ja ainoastaan Mudinskin yksinoikeus... Kivasti antaisin kyytiä Jen... Supralle ! Supniferille antaisi kyytiä ! Eiku siis Jenniralle... Eiku !
Edit: Jollei joku muista niin tälläinen viesti oli Jessica laitellut.
sly4love kirjoitti perjantai, 29.08.2008 klo 00:48
Hello My name is Jessica i saw your profile here today and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am. Here is my email address ([email protected]) I believe we can move from here! I am waiting for your mail to my email address above. Jessica. (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life i will like to estabilish a relationship that is bassed on truth with you) ([email protected])
kurppak wrote 08/17/2009 @ 18:45: Kiitoksia autoista, en ole kyllä vielä käyny kattomassa. :)
Audi TT Oettinger:
VAGinat kiinnostaa ja myöskin Oettingerin laadukkaat ja hyvännäköiset korinosat ja muut palikat on näin meikäläiselle läheisiä asioita. Mutta jos on porsseja, niin mielummin niitä. Jos ois tommosia 18-20 vuotiata naikkosia niin nekin kelpais.
Aika jakorasiakultia, sinäkin Rahikainen. Ja kyllä, olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mainitsin asian, koska se ruokkii egoani.
Huomaan, toimivat ovat Kurpankin kielen kannakkeet, vaan verkkaisuuttaan vei "Shimi-Setä" voiton Auduaasta Autista.
Ken toista autoa kysyä rohkenis? ;)
Toinen saattoi muutaman "Stuutkaartin vaakunan" toisen helmoihin riesaksi tyrkkiä.
Ja nyt loppu hävettävät proosat :D
Mudinski wrote 08/17/2009 @ 20:43:
¤FBI Tuningin Jennifer Aniston Supra GT (LE))
Niinkuin moni tietää, Mudinski on katsellut vähän sillä silmällä Jenniferiä, kun ei täällä olleelta Jessicalta ( Iipponen PRKL !!! ) oikein lohjennut. Ja vähintään yhtä hulluna Mudinski on vanhaan kunnon Supraan ! Ei mitään 2JZ tai 1JZ moottoria, vaan vanha kunnon 1G-GTE.
Mudinskin uni voisi toteutua... Aniston olisi vain ja ainoastaan Mudinskin yksinoikeus... Kivasti antaisin kyytiä Jen... Supralle ! Supniferille antaisi kyytiä ! Eiku siis Jenniralle... Eiku !
Asia selvä. Mudinskille lähtee Jennifer Supra.
On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi.
Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä.
Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta?
Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
villek00 wrote 08/18/2009 @ 06:55: Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
Laitetaan :) Pitänee katsoa jos tänään illemmalla kerkiäis jakaa lisää autoja.
Mites, eikö Villeä kiinnosta mikään noista erikoislistan autoista?
IL3 kirjoitti 18.08.2009 07:20:
villek00 wrote 08/18/2009 @ 06:55: Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
Laitetaan :) Pitänee katsoa jos tänään illemmalla kerkiäis jakaa lisää autoja.
Mites, eikö Villeä kiinnosta mikään noista erikoislistan autoista?
Ville on liian laiska tutkimaan mikä on hieno, ja mikä ei, joten olen kaikki ruokainen ja ulkoinen epäsäännöllisesti :)
IL3 kirjoitti 18.08.2009 06:39: On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi.
Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä.
No kyllähän niitä vastaan voin ottaa :) Oon nyt vaan liian vittuuntunut (kiitos ruotin kokeiden..) keksimään mitään järkevia ja hienoja perusteluita..
Niin ja kiitos myös niist S-luokan autoist, mitä laitoit :) Se Gearboxin R32 meni kyl varmaa uudeks lemppariks S-luokkaa. Kuvia voisin laittaa vaikka viel tänää illemmal, jos vaan muistan :)
Makau wrote 08/18/2009 @ 07:59:
IL3 kirjoitti 18.08.2009 06:39:
On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi.
No kyllähän niitä vastaan voin ottaa :) Oon nyt vaan liian vittuuntunut (kiitos ruotin kokeiden..) keksimään mitään järkevia ja hienoja perusteluita..
Niin ja kiitos myös niist S-luokan autoist, mitä laitoit :) Se Gearboxin R32 meni kyl varmaa uudeks lemppariks S-luokkaa. Kuvia voisin laittaa vaikka viel tänää illemmal, jos vaan muistan :)
Se on Exclusive auto, niitä jaettiin muistaakseni rajoitetun ajan GB:n foorumin kautta.
¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE)
Tämän haluaa Raabinen! Saisi vielä harjoitella vanhalla Forzalla Tsukuban kiemuroita jotka ovat lähes joka kisassa jättäneet minut pois pistesijoilta tähän mennessä. Ja olenhan kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä jätkä! :D Ja IL3 taitaa olla jotain pystyssä meidän Apparan reissusta ;)
mulle harvinaisia ;D niiku ennemmi sanoin(siis jos viittit antaa, en mä niitä oo myymäs/antamas kenellekkää:D) ajais sen aikaa ku FM2:sta pelaa ja poistukoon vaikka 3:n tullessa FM2 Saven mukana..tai sit jos jollekki niistä ymmärtävälle saa antaa ni sitte silleen. :)
tappileipa wrote 08/18/2009 @ 12:20: mulle harvinaisia ;D niiku ennemmi sanoin(siis jos viittit antaa, en mä niitä oo myymäs/antamas kenellekkää:D) ajais sen aikaa ku FM2:sta pelaa ja poistukoon vaikka 3:n tullessa FM2 Saven mukana..tai sit jos jollekki niistä ymmärtävälle saa antaa ni sitte silleen. :)
Siis antaa saa, mutta ei myydä.
RaabForRehab wrote 08/18/2009 @ 10:40: ¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE)
Tämän haluaa Raabinen! Saisi vielä harjoitella vanhalla Forzalla Tsukuban kiemuroita jotka ovat lähes joka kisassa jättäneet minut pois pistesijoilta tähän mennessä. Ja olenhan kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä jätkä! :D Ja IL3 taitaa olla jotain pystyssä meidän Apparan reissusta ;)
TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on.
Jäinkö (Apparalta) velkaa jostain? Sori, on täysin unohtunut :/
IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:30: TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on.
Et oo velkaa! :D Mut kiva reissu oli ja kyydissä ei varmaan ollu valittamista? ;)
RaabForRehab kirjoitti 18.08.2009 15:27:
IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:30: TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on.
Et oo velkaa! :D Mut kiva reissu oli ja kyydissä ei varmaan ollu valittamista? ;)
HALPA TEMPPU !
RaabForRehab wrote 08/18/2009 @ 15:27:
IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:30:
TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on.
En käsittänyt, tyhmä minä :D
Joo, Apparan reissu oli tosi jees ja kyyti ensiluokkainen! Millos seuraava Road Trippi? :)
IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:26:
tappileipa wrote 08/18/2009 @ 12:20: mulle harvinaisia ;D niiku ennemmi sanoin(siis jos viittit antaa, en mä niitä oo myymäs/antamas kenellekkää:D) ajais sen aikaa ku FM2:sta pelaa ja poistukoon vaikka 3:n tullessa FM2 Saven mukana..tai sit jos jollekki niistä ymmärtävälle saa antaa ni sitte silleen. :)
Siis antaa saa, mutta ei myydä.
joo ei! tiedän että sellanen on typerää, enkä tekisi niin.
IL3 kirjoitti 18.08.2009 16:04:
En käsittänyt, tyhmä minä :D
Joo, Apparan reissu oli tosi jees ja kyyti ensiluokkainen! Millos seuraava Road Trippi? :)
Varmaan menee enskesälle..On vaan se vaara ettei ihan yhtä ensluokkasta kyytiä löydy sillon. Menee OT:ks..BUYA!!! :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.