IL3
17.08.2009
Schimanski76 wrote 08/17/2009 @ 09:57:
Kiitoksia Ilelle pirsseistä. :)
Voisin lahjoittaa ne tuohon Silokin autolottoon,jos sulle sellainen järjestely sopii?
Joo, käypi hyvin.
Ja Silokki, säkin voit laittaa multa saadut autot(Lähetän sulle jotain kunhan seuraavan kerran boxin taas käynnistän) lottoosi, jos niin tahdot.
Kun näitä autoja teille jaan, niin tietenkin samalla niiden "käyttöoikeus" teille siirtyy, eli olette tietenkin vapaita tekemään niillä mitä tahdotte, toki itse olisin tyytyväisempi, että esim. lahjoitatte(arvotte, kilpailupalkintoina, lahjoituksina, jne.) näitä autoja muille, jos ette itse autosta tykkää, kuin että laitatte AH:seen millin startilla :)
IL3
17.08.2009 (edit 18.08.2009)
Nonnih, taas on päivän autot jaettu.
Jos joku jäi ilman, ilmoittakoon pian, vaihdan kohta levykelkkaan Forzan tilalle Supreme Commanderin.
Nyt lähti myös S-luokan autoja jakoon.
Kurpalle taisi lähteä "Porsse" tai pari ja muistaakseni jotain "sini-oranssia-yli-tuhat-heppaista" ;)
Tapille lähti ainakin se lupaamani AutoArtin upea S2000 sekä AZT D-luokan Honda.
Villeä taisin muistaakseni muistaa jollain spessulla, koska Raybrig-22b oli selkeästi pettymys :D
En tässä nyt kaikkia jaksa (muista) kertoa, mutta laittakaahan taas kuvia jos kolahti ;)
Lisäksi laitoin useita A- ja S-luokan DLC autoja AH:seen (A-luokka 100k ja S-luokka 200k) ilman buyouttia, 24h ja featured.
Suosittelisin noista kurkkimaan ainakin Evo X:t, Audi TT:t ja S5:set ja kenties jokin vikkelä, komia, AG Tuningin U-luokan Ferrarikin taisi joukkoon eksyä ;)
...
Sitten olisi pulman vuoro.
En halua ketään suututtaa tai muuta vastaavaa, mutta olisin valmis luopumaan muutamasta hieman halutummasta vehkeestä.
Niitä en siksi AH:seen laita, mutta toivoisin, että menisivät "hyvään kotiin", joten viestitelkää ja perustelkaa, miksi juuri sinulle tulisi lähettää kyseinen auto.
Näitä autoja on useampi ja voitte anoa, rukoilla, toivoa, marista ja vaatia jokaista, kunhan laitatte hyvät (hyvä ei riitä.. Upeat-) perustelut.
Näitä autoja ovat;
*¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE)*
(AH täynnä kopioita ja muita feikkejä, tämä on alkuperäinen)
*¤Gearboxin MSPEED 2 (JAS) R34 (LE)*
(Musta-keltainen Fujitsubo/JAS)
*¤Garage Setagayan Original Yellow Shark R34 (RARE)*
(Alkuperäiseltä jäseneltä suoraan minulle lähetetty)
*¤Experin Tsukuba Express 1(tai 2, en ole 100% varma) AZ SPEC (LE) *
(#1 valintani kyseiselle radalle A-luokassa!)
*Varattu: kirves
¤Garage Setagayan Original Xanavi Nissan 350Z (RARE)*
(En tiedä mikä tässä viehättää, mutta yltää helposti mun Top3:seen!)
*¤Garage Setagayan "Daisy" R34 (RARE)*
(Alkuperäiseltä jäseneltä, ei metriäkään mittarissa)
*Varattu: Schimanski
¤787 Tuningin Oettinger Audi TT (LE)*
(Sain 787:lta oman, sen jälkeen kun näiden jakaminen oli lopetettu)
*Varattu: Mudinski
¤FBI Tuningin Jennifer Aniston Supra GT (LE)*
(Kilpailusta voitettu palkinto, puhdas, komea LE)
Eiköhän noi riitä nyt tälle päivälle.
Eli ei muuta kun perusteluja plakkariin. :)
Lisäyksenä vielä, että jos aiot laittaa nämä yllämainitut autot (semmoisen voittaessasi) AH:seen tai *myydä* muulla tavoin, voit jo nyt puuhkiä minut kaverilistaltasi..
Show hidden message
tappi
17.08.2009
Kiitos kovasti!:) komeet maalit S2000:ssa niinku jo sanoit:D
Schimanski76
17.08.2009
¤787 Tuningin Oettinger Audi TT (LE) kiinnostaisi minua.
Perustelut:
Audi TT valmistetaan Unkarin Gy
IL3
17.08.2009
Schimanski76 wrote 08/17/2009 @ 16:15:
Perustelut:
zapekk
17.08.2009
Kiitos ile mulle laitoit mitsun.
IL3
17.08.2009
zapekk wrote 08/17/2009 @ 16:45:
Kiitos ile mulle laitoit mitsun.
Oleppa hyvä.
Laitanko jatkossakin autoja sinne päin?
Schimanski76
17.08.2009
IL3 kirjoitti 17.08.2009 16:33:
Schimanski76 wrote 08/17/2009 @ 16:15:
Perustelut:
Olkku
17.08.2009
Täält löytyy yks uus forza harrastaja! Tänää kävin hakee pelin ja nyt hakannu viitisen tuntia :] Tänne saa kanssa laittaa jonkun vehkeen.. Jos vielä löytyy ylimääräisiä :)
kurppak
17.08.2009
Kiitoksia autoista, en ole kyllä vielä käyny kattomassa. :)
Audi TT Oettinger:
VAGinat kiinnostaa ja myöskin Oettingerin laadukkaat ja hyvännäköiset korinosat ja muut palikat on näin meikäläiselle läheisiä asioita. Mutta jos on porsseja, niin mielummin niitä. Jos ois tommosia 18-20 vuotiata naikkosia niin nekin kelpais.
Aika jakorasiakultia, sinäkin Rahikainen. Ja kyllä, olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mainitsin asian, koska se ruokkii egoani.
IL3
17.08.2009
Olkku wrote 08/17/2009 @ 18:09:
Täält löytyy yks uus forza harrastaja! Tänää kävin hakee pelin ja nyt hakannu viitisen tuntia :] Tänne saa kanssa laittaa jonkun vehkeen.. Jos vielä löytyy ylimääräisiä :)
Tervetuloa sekav- siis sekalaiseen porukkaamme.
Laitappa mulle kaverikutsua, niin kurkin josko kerkeäisin jo huomenna jakamaan lisää autoja.
Noita mainitsemiani erikoisempia julkaisuja en uskalla täysin uudelle tuttavuudelle lähettää, mutta jos susta tulee ihan "aktiivinen" FRC:n jäsen, niin enköhän mä jatka touhujani autojen jakamisen suhteen Forza kolmosessakin ;)
IL3
17.08.2009
kirves wrote 08/17/2009 @ 17:52:
¤Garage Setagayan Original Xanavi Nissan 350Z (RARE)
Persustelut:
"eipä se haittaa jos hieman verta tippuu, lakana seinälle, tuli Japanin lippu".
Lettuja kaikille.
Ja näiden kauniiden sanojen säestyksellä tiputan rakkaan Zetani avaimet kirjekuoreen, jonka pyyhin kiinni suupieleeni jääneillä kebabkastikkeen jämillä ja annan sen kirjekyyhkyni Boriksen (itsepäinen, lihava pulu) hoivaan joka toivottavasti toimittaa toivotun toimituksen tuonne Kirvehen tykö.
Aamen.
Mudinski
17.08.2009 (edit 17.08.2009)
¤FBI Tuningin Jennifer Aniston Supra GT (LE))
Niinkuin moni tietää, Mudinski on katsellut vähän sillä silmällä Jenniferiä, kun ei täällä olleelta Jessicalta ( Iipponen PRKL !!! ) oikein lohjennut. Ja vähintään yhtä hulluna Mudinski on vanhaan kunnon Supraan ! Ei mitään 2JZ tai 1JZ moottoria, vaan vanha kunnon 1G-GTE.
Mudinskin uni voisi toteutua... Aniston olisi vain ja ainoastaan Mudinskin yksinoikeus... Kivasti antaisin kyytiä Jen... Supralle ! Supniferille antaisi kyytiä ! Eiku siis Jenniralle... Eiku !
Edit: Jollei joku muista niin tälläinen viesti oli Jessica laitellut.
sly4love kirjoitti perjantai, 29.08.2008 klo 00:48
Hello
My name is Jessica i saw your profile here today and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.
Here is my email address (jessicakarume@yahoo.com)
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address above.
Jessica.
(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life i will like to estabilish a relationship that is bassed on truth with you)
(jessicakarume@yahoo.com)
IL3
17.08.2009
kurppak wrote 08/17/2009 @ 18:45:
Kiitoksia autoista, en ole kyllä vielä käyny kattomassa. :)
Audi TT Oettinger:
VAGinat kiinnostaa ja myöskin Oettingerin laadukkaat ja hyvännäköiset korinosat ja muut palikat on näin meikäläiselle läheisiä asioita. Mutta jos on porsseja, niin mielummin niitä. Jos ois tommosia 18-20 vuotiata naikkosia niin nekin kelpais.
Aika jakorasiakultia, sinäkin Rahikainen. Ja kyllä, olen lukenut Tuntemattoman sotilaan. Mainitsin asian, koska se ruokkii egoani.
Huomaan, toimivat ovat Kurpankin kielen kannakkeet, vaan verkkaisuuttaan vei "Shimi-Setä" voiton Auduaasta Autista.
Ken toista autoa kysyä rohkenis? ;)
Toinen saattoi muutaman "Stuutkaartin vaakunan" toisen helmoihin riesaksi tyrkkiä.
Ja nyt loppu hävettävät proosat :D
IL3
17.08.2009 (edit 17.08.2009)
Mudinski wrote 08/17/2009 @ 20:43:
¤FBI Tuningin Jennifer Aniston Supra GT (LE))
Niinkuin moni tietää, Mudinski on katsellut vähän sillä silmällä Jenniferiä, kun ei täällä olleelta Jessicalta ( Iipponen PRKL !!! ) oikein lohjennut. Ja vähintään yhtä hulluna Mudinski on vanhaan kunnon Supraan ! Ei mitään 2JZ tai 1JZ moottoria, vaan vanha kunnon 1G-GTE.
Mudinskin uni voisi toteutua... Aniston olisi vain ja ainoastaan Mudinskin yksinoikeus... Kivasti antaisin kyytiä Jen... Supralle ! Supniferille antaisi kyytiä ! Eiku siis Jenniralle... Eiku !
Asia selvä.
Mudinskille lähtee Jennifer Supra.
IL3
18.08.2009
On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi.
Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä.
Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta?
Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
villek00
18.08.2009
Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
IL3
18.08.2009
villek00 wrote 08/18/2009 @ 06:55:
Laitetaan :)
Pitänee katsoa jos tänään illemmalla kerkiäis jakaa lisää autoja.
Mites, eikö Villeä kiinnosta mikään noista erikoislistan autoista?
villek00
18.08.2009 (edit 18.08.2009)
IL3 kirjoitti 18.08.2009 07:20:
villek00 wrote 08/18/2009 @ 06:55:
Laitetaan :)
Pitänee katsoa jos tänään illemmalla kerkiäis jakaa lisää autoja.
Mites, eikö Villeä kiinnosta mikään noista erikoislistan autoista?
Ville on liian laiska tutkimaan mikä on hieno, ja mikä ei, joten olen kaikki ruokainen ja ulkoinen epäsäännöllisesti :)
Makau
18.08.2009 (edit 18.08.2009)
IL3 kirjoitti 18.08.2009 06:39:
On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi.
Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä.
Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta?
Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
No kyllähän niitä vastaan voin ottaa :) Oon nyt vaan liian vittuuntunut (kiitos ruotin kokeiden..) keksimään mitään järkevia ja hienoja perusteluita..
Niin ja kiitos myös niist S-luokan autoist, mitä laitoit :) Se Gearboxin R32 meni kyl varmaa uudeks lemppariks S-luokkaa. Kuvia voisin laittaa vaikka viel tänää illemmal, jos vaan muistan :)