Forum - General Discussion

IL3n Autotallin siivous.

IL3

IL3 18.08.2009

• 0
Makau wrote 08/18/2009 @ 07:59:
IL3 kirjoitti 18.08.2009 06:39: On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi. Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä. Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta? Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
No kyllähän niitä vastaan voin ottaa :) Oon nyt vaan liian vittuuntunut (kiitos ruotin kokeiden..) keksimään mitään järkevia ja hienoja perusteluita.. Niin ja kiitos myös niist S-luokan autoist, mitä laitoit :) Se Gearboxin R32 meni kyl varmaa uudeks lemppariks S-luokkaa. Kuvia voisin laittaa vaikka viel tänää illemmal, jos vaan muistan :)
Se on Exclusive auto, niitä jaettiin muistaakseni rajoitetun ajan GB:n foorumin kautta.
RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2009

• 0
¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE) Tämän haluaa Raabinen! Saisi vielä harjoitella vanhalla Forzalla Tsukuban kiemuroita jotka ovat lähes joka kisassa jättäneet minut pois pistesijoilta tähän mennessä. Ja olenhan kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä jätkä! :D Ja IL3 taitaa olla jotain pystyssä meidän Apparan reissusta ;)

Show hidden message

IL3

IL3 18.08.2009

• 0
tappileipa wrote 08/18/2009 @ 12:20: mulle harvinaisia ;D niiku ennemmi sanoin(siis jos viittit antaa, en mä niitä oo myymäs/antamas kenellekkää:D) ajais sen aikaa ku FM2:sta pelaa ja poistukoon vaikka 3:n tullessa FM2 Saven mukana..tai sit jos jollekki niistä ymmärtävälle saa antaa ni sitte silleen. :)
Siis antaa saa, mutta ei myydä.
IL3

IL3 18.08.2009

• 0
RaabForRehab wrote 08/18/2009 @ 10:40: ¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE) Tämän haluaa Raabinen! Saisi vielä harjoitella vanhalla Forzalla Tsukuban kiemuroita jotka ovat lähes joka kisassa jättäneet minut pois pistesijoilta tähän mennessä. Ja olenhan kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä jätkä! :D Ja IL3 taitaa olla jotain pystyssä meidän Apparan reissusta ;)
TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on. Jäinkö (Apparalta) velkaa jostain? Sori, on täysin unohtunut :/
RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2009

• 0
IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:30: TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on. Jäinkö (Apparalta) velkaa jostain? Sori, on täysin unohtunut :/
Et oo velkaa! :D Mut kiva reissu oli ja kyydissä ei varmaan ollu valittamista? ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 18.08.2009

• 0
RaabForRehab kirjoitti 18.08.2009 15:27:
IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:30: TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on. Jäinkö (Apparalta) velkaa jostain? Sori, on täysin unohtunut :/
Et oo velkaa! :D Mut kiva reissu oli ja kyydissä ei varmaan ollu valittamista? ;)
__*HALPA TEMPPU !*__
IL3

IL3 18.08.2009

• 0
RaabForRehab wrote 08/18/2009 @ 15:27:
En käsittänyt, tyhmä minä :D Joo, Apparan reissu oli tosi jees ja kyyti ensiluokkainen! Millos seuraava Road Trippi? :)

Show hidden message

RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2009

• 0
IL3 kirjoitti 18.08.2009 16:04: En käsittänyt, tyhmä minä :D Joo, Apparan reissu oli tosi jees ja kyyti ensiluokkainen! Millos seuraava Road Trippi? :)
Varmaan menee enskesälle..On vaan se vaara ettei ihan yhtä ensluokkasta kyytiä löydy sillon. Menee OT:ks..BUYA!!! :D
Schimanski76

Schimanski76 18.08.2009

• 0
Ile,se auto,jota kyselit tuolla Silokin autolotossa FM.netissä oli mun lähettämä Silokille.Jos olisin tiennyt,että haluat sen,niin olisin lähettänyt sulle. Onko se sitten jotenkin harvinainen?
IL3

IL3 18.08.2009 (edit 18.08.2009)

• 0
Schimanski76 wrote 08/18/2009 @ 16:53: Ile,se auto,jota kyselit tuolla Silokin autolotossa FM.netissä oli mun lähettämä Silokille.Jos olisin tiennyt,että haluat sen,niin olisin lähettänyt sulle. Onko se sitten jotenkin harvinainen?
Ei mutta ehkä ainut Suomalainen show auto, jonka ulkomaalaiset on replicoinu forzaan :D Ja todella komeahan se on.
IL3

IL3 19.08.2009

• 0
Työkiireiden takia erikoisautojen luovutus siirtyy mitä luultavammin viikonloppuun. Vielä uusia omistajia vailla: ¤Gearboxin MSPEED 2 ¤Garage Setagayan Daisy ¤Garage Setagayan Yellow Shark Sekä ¤Experi/AZT Tsukuba Express AZ SPEC Ei muuta ku valitset auton ja laitat hyvät perustelut miksi juuri Sinun tulisi auto saada, ties vaikka se sinulle lähtisi ;)
villek00

villek00 19.08.2009

• 0
No laita ile mulle tuo ¤Experi/AZT Tsukuba Express AZ SPEC, koska se kuulostaa jo ihan kuin se olisi tehty mulle :)
AJfin

AJfin 19.08.2009

• 0
¤Garage Setagayan Yellow Shark Eilenkin olin 5h kalastus reissulla eikä tullut mitään. Kokonaisuudessaan kalastus kesä on ollut tosi heikko, joten tuo Yellow Shark voisi olla kelpo saalis.. :P
IL3

IL3 19.08.2009

• 0
..Joten jäljellä vielä; GB:n MSPEED 2 (Vain reilu 50 kappaletta tehty) Ja GS:n "Daisy" (Jos ei tätä tunne, niin fm.netin searchiin vaan "Garage Setagaya Daisy", niin luulisi löytyvän ;)
Makau

Makau 19.08.2009

• 0
IL3 kirjoitti 19.08.2009 08:40: ..Joten jäljellä vielä; GB:n MSPEED 2 (Vain reilu 50 kappaletta tehty) Ja GS:n "Daisy" (Jos ei tätä tunne, niin fm.netin searchiin vaan "Garage Setagaya Daisy", niin luulisi löytyvän ;)
Daisyhän tarkoittaa suomeks kaunokaista, ja kun kesän saalis on ollut enenmmän Daisyn vastakohtaa, olisi hienoa saada edes yksi Daisy näin kesän lopuilla "talliin". ;) Ja onhan mulla synttäritkin pian!
IL3

IL3 19.08.2009

• 0
Makau wrote 08/19/2009 @ 10:34:
IL3 kirjoitti 19.08.2009 08:40: ..Joten jäljellä vielä; GB:n MSPEED 2 (Vain reilu 50 kappaletta tehty) Ja GS:n "Daisy" (Jos ei tätä tunne, niin fm.netin searchiin vaan "Garage Setagaya Daisy", niin luulisi löytyvän ;)
Daisyhän tarkoittaa suomeks kaunokaista, ja kun kesän saalis on ollut enenmmän Daisyn vastakohtaa, olisi hienoa saada edes yksi Daisy näin kesän lopuilla "talliin". ;) Ja onhan mulla synttäritkin pian!
Pitäähän synttärisankarin lahja saada! :D Ja Daisystä sen verran että Toisaalta se on kaunokainen, kun taas Toisaalta ei.. Ymmärrät mitä tarkoitan kun saat auton ;)
IL3

IL3 23.08.2009

• 0
Nyt on taas autoja jaettu. Lähetin myös parit noista "spesiaali-autoista", mutta loput onkin DLC autoja joten ne voin siirtää vasta kun molemmat osapuolet on samaan aikaan livessä. Villelle pahoittelut, ehdin ajatuksissani lahjoittaa ton AZ Specin Raabille, mutta laitoin sulle ton MSPEED 2:sen. Myös muita autoja tuli muutamat läheteltyä ympäriinsä, mukana myös C-luokan autoja, jos vaikka innostuisitte ajamaan. Ja Schimanski, se Huyndai jonka lähetin (se tosi ruma kelta-musta) on NOPEA!!

Show hidden message

Write a post

Sign in to post a post.