IL3n Autotallin siivous.

Schimanski76
/

Ile,se auto,jota kyselit tuolla Silokin autolotossa FM.netissä oli mun lähettämä Silokille.Jos olisin tiennyt,että haluat sen,niin olisin lähettänyt sulle. Onko se sitten jotenkin harvinainen?

IL3
/ /

Schimanski76 wrote 08/18/2009 @ 16:53: Ile,se auto,jota kyselit tuolla Silokin autolotossa FM.netissä oli mun lähettämä Silokille.Jos olisin tiennyt,että haluat sen,niin olisin lähettänyt sulle. Onko se sitten jotenkin harvinainen?

Ei mutta ehkä ainut Suomalainen show auto, jonka ulkomaalaiset on replicoinu forzaan :D

Ja todella komeahan se on.

IL3
/

Työkiireiden takia erikoisautojen luovutus siirtyy mitä luultavammin viikonloppuun.

Vielä uusia omistajia vailla:

¤Gearboxin MSPEED 2

¤Garage Setagayan Daisy

¤Garage Setagayan Yellow Shark

Sekä

¤Experi/AZT Tsukuba Express AZ SPEC

Ei muuta ku valitset auton ja laitat hyvät perustelut miksi juuri Sinun tulisi auto saada, ties vaikka se sinulle lähtisi ;)

v7ville
/

No laita ile mulle tuo ¤Experi/AZT Tsukuba Express AZ SPEC, koska se kuulostaa jo ihan kuin se olisi tehty mulle :)

AJfin
/

¤Garage Setagayan Yellow Shark Eilenkin olin 5h kalastus reissulla eikä tullut mitään. Kokonaisuudessaan kalastus kesä on ollut tosi heikko, joten tuo Yellow Shark voisi olla kelpo saalis.. :P

IL3
/

..Joten jäljellä vielä;

GB:n MSPEED 2 (Vain reilu 50 kappaletta tehty) Ja GS:n "Daisy" (Jos ei tätä tunne, niin fm.netin searchiin vaan "Garage Setagaya Daisy", niin luulisi löytyvän ;)

Makau
/

IL3 kirjoitti 19.08.2009 08:40: ..Joten jäljellä vielä;

GB:n MSPEED 2 (Vain reilu 50 kappaletta tehty) Ja GS:n "Daisy" (Jos ei tätä tunne, niin fm.netin searchiin vaan "Garage Setagaya Daisy", niin luulisi löytyvän ;)

Daisyhän tarkoittaa suomeks kaunokaista, ja kun kesän saalis on ollut enenmmän Daisyn vastakohtaa, olisi hienoa saada edes yksi Daisy näin kesän lopuilla "talliin". ;) Ja onhan mulla synttäritkin pian!

IL3
/

Makau wrote 08/19/2009 @ 10:34:

IL3 kirjoitti 19.08.2009 08:40:

..Joten jäljellä vielä;

Daisyhän tarkoittaa suomeks kaunokaista, ja kun kesän saalis on ollut enenmmän Daisyn vastakohtaa, olisi hienoa saada edes yksi Daisy näin kesän lopuilla "talliin". ;) Ja onhan mulla synttäritkin pian!

Pitäähän synttärisankarin lahja saada! :D

Ja Daisystä sen verran että Toisaalta se on kaunokainen, kun taas Toisaalta ei.. Ymmärrät mitä tarkoitan kun saat auton ;)

IL3
/

Nyt on taas autoja jaettu.

Lähetin myös parit noista "spesiaali-autoista", mutta loput onkin DLC autoja joten ne voin siirtää vasta kun molemmat osapuolet on samaan aikaan livessä.

Villelle pahoittelut, ehdin ajatuksissani lahjoittaa ton AZ Specin Raabille, mutta laitoin sulle ton MSPEED 2:sen.

Myös muita autoja tuli muutamat läheteltyä ympäriinsä, mukana myös C-luokan autoja, jos vaikka innostuisitte ajamaan.

Ja Schimanski, se Huyndai jonka lähetin (se tosi ruma kelta-musta) on NOPEA!!

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
IL3
/

tappileipa wrote 08/23/2009 @ 19:29:

IL3 kirjoitti 23.08.2009 17:49:

Nyt on taas autoja jaettu.

Lähetin myös parit noista "spesiaali-autoista", mutta loput onkin DLC autoja joten ne voin siirtää vasta kun molemmat osapuolet on samaan aikaan livessä.

Villelle pahoittelut, ehdin ajatuksissani lahjoittaa ton AZ Specin Raabille, mutta laitoin sulle ton MSPEED 2:sen.

Myös muita autoja tuli muutamat läheteltyä ympäriinsä, mukana myös C-luokan autoja, jos vaikka innostuisitte ajamaan.

Ja Schimanski, se Huyndai jonka lähetin (se tosi ruma kelta-musta) on NOPEA!!

mikseiköhän mun tosiruma keltamusta hyundai oo nopee xD

??

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Schimanski76
/

No pitääpä käydä tesoomassa Hyundai,kun seuraavaksi Forzan poksiin työnnän. :) Kiitokset ile !

IL3
/

Eip mitiih. Vähiin käy ennenkuin loppuu :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.