- 0
Forum - General Discussion
Ilmaisia autoja.
Autotalliin on noita autoja kertynyt niin voisin lahjoitella niitä vähemmäksi.
Halukkaat voi postata tähän ketjuun auton nimen niin auto lähtee postiin...
Mielellään annan autot niitä "tarvitseville"
A-luokka
-Impreza STI wrx: Spotin Sqoox2 (no aero)
-Subaru 22b: KillerBee-*Toimitettu Bunnylle*
-Mitsubishi evo9: Spotin mortar, pinkki versio-*Toimitettu Miqelle*
-Mercedes C32 AMG: SkunkWerxin "Salzgitter"-*Toimitettu Arsestajalle
*
-Renault 5: Spotin Turbo terror (2?)
-Acura VIS integra: RELA Tuningin tekemä
-" Volvo S60R: PBTurbon ":http://www.forzaracingclub.com/en/photos/7693
-Ford Focus ST: Rapid fit maalaukset, en muista minkä pajan. mutta on mennyt 1.24.xx lagunalla (etuveto)
-Subaru 22B: mudinski motorsportin tekemä-*Toimitettu Runqulle*
-"Mitsu Evox- Pro-tent: ":http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/7096/?user_id=123 TurboTunersin auto
B-luokka
-" VW Corrado:Madtunerzin tekemä ":http://www.forzaracingclub.com/en/photos/7586 - *Toimitettu Tapille*
- 0
AJfin kirjoitti 20.08.2009 13:48: -Mitsubishi evo8: Spotin mortar, pinkki versioMenet antamaan palkintoautosi pois :( Mudinski ei ikinä luovu siitä :)
- 0
Hei, saisinko tuon pinkin Mortarin, itselläni ei tällä hetkellä sellaista ole ja se menisi eräälle eilen Forzan osteneelle kaverilleni!
- 0
mulle killerbee
- 0
djrunkkari kirjoitti 20.08.2009 14:09: mulle killerbeeMulle mulle mulle ...
- 0
tappileipa kirjoitti 20.08.2009 14:24: turbo terror mulle!eipä kun mulle
- 0
Miqelle lähtee Mortar.. KillerBee hmm... Bunny saa...Turboterror lähtee Runqulle ku ei saanu Killerbeetä ja tapilla näkyy olevan jo muutenkin noita autoja aivan liikaa.. :P
Päivitän tota listaa kunhan käyn kattoon mitäs sieltä tallista löytyykään..
- 0
AJfin kirjoitti 20.08.2009 15:20: Miqelle lähtee Mortar.. KillerBee hmm... Bunny saa...Turboterror lähtee Runqulle ku ei saanu Killerbeetä ja tapilla näkyy olevan jo muutenkin noita autoja aivan liikaa.. :P Päivitän tota listaa kunhan käyn kattoon mitäs sieltä tallista löytyykään..minä ja mun suuri suu jäin taas ilman jälkiruokaa. ei mulla ole tota autopakettia :D:D:D
- 0
Jospa tohon listaan tulis jotain mikä sullekkin kelpaa.. :)
e.lista päivitetty
- 0
AJfin kirjoitti 20.08.2009 16:26: Jospa tohon listaan tulis jotain mikä sullekkin kelpaa.. :) e.lista päivitettylähetä mulle kaks mudinskia
- 0
Mulle mersu amg.
- 0
Mortar on Evo 9GT.
Turbo Terror 1 on B700
Ja Turbo Terror 2 on A850.
Ja Pro-Tent Evo X on TurboTunersin auto (Ja kun TurboTuners ja Poor Boys Tuning yhdistyi back in the days PBTurboksi, ni se taitaa olla tavallaan nykyään PBTurbon julkaisu koska vieläkin saatavilla).
E: Ps. Multakin löytyy ylimääräinen Killer-Bee, joten laittakaas halukkaat infoa "IL3:n autotallin siivous" aiheeseen.
- 0
Corrado lähtee Tapille ja Mersu Rabitille (arsestajalle)...
Niin ja Mudinski motorsportin 22b lähtee Runqulle
- 0
Varmaan väärä foorumi toteamiseen, mutta IL3:lta esimerkkiviesti, jossa on kyl tärkeää kirjoittaa 'oikein'. Jos tuon saman olisi kirjoittanut ilman pisteitä, isoja kirjaimia, välilyöntejä yms. en olisi ottanut mitään tolkkua, kenen auto, mitä häh :)
Kiitos IL3:lle :)
- 0
Voisin ottaa talliini lisänä noi:
Acura VIS integra: RELA Tuningin tekemä
VW Corrado:Madtunerzin tekemä
- 0
Öö.. Et oo yhtään kattonnu koska tähän ketjuun on viimeksi kirjoitettu?
- 0
Oho :)...... En kyl enää tarvii on talli sen verran meinaan talli täynnä ja peli väärä :)
- 0
^Thihihihh^
Tämä on myös aika huvittava, lähinnä 3 ekaa viestiä. :D