TehBigBunny
30.10.2009
Mie lähetin Danille mailia siitä että ne laittaisi peliä vähän parempaan kuosiin, erityisesti tuan multipleijerin osalta.
Laitoin sen kaikkien FRC:läisten puolesta, jos on jotain sanottavaa siitä niin ottakaa yhteyttä valitustnumeroon [linkki http://www.forzaracingclub.com/fi/Miqqe/]T
Schimanski76
30.10.2009
Onko tosiaan niin ettei Michael Galatia ole tekoälykuskina ollenkaan pelissä?
Molemmat Galati-Audit kivasti kyllä löytyy. :)
Voipi olla adressin paikka tästä julmasta epäkohdasta.
Turn kympille se kivasti lähetetään ja vaaditaan Galatia seuraavaan päivitykseen!
Ja mikä on A.Garcian tilanne? Ei ole tullut vielä vastaan...
Northg7
30.10.2009 (edit 30.10.2009)
Galatin ajo-opetukset ja koko legacy elää hyvin ja vahvana joka tapauksessa hard-asteella ajaessa. Muut kuskit tekevät kunniaa tälle suurmiehelle, vaikkei tämä olekaan läsnämme. Riippukeinussa Hawaijilla kypärä päässä siemailee kookoksesta pillillä drinkkiä kivasti hän.
e: typooo
TehBigBunny
30.10.2009
Mää oon varma että se palkattava kuski on A Garcia.
Schimanski76
30.10.2009
Eilen ajoin jotain pitkää kisaa ja melko lopussa päräytin rengasvalliin kivasti.
Peukalo haki rewind-toimintoa ja sorruin painamaan sitä.
Iski kauheat rewind-morkkikset.
Uni ei meinannut tulla,ajatuksissa toistui sama surullinen näky,missä Ferrari kelaantuu takaisin ruudulla.
Uni tuli lopulta,mutta painajaiset alkoivat.
Michael Galati kuiski korvaani: "Schimmy,sinä likainen rewind-huora,petturi,luopio,häpeä!"
No ei nyt sentäs! :)
Yritän kuitenkin välttää kyseistä toimintoa loppuun asti,mutta nyt kun nuo kisat alkavat olla niin pitkiä,niin välillä joutuupi ehkä kelailemaan.Hermoakin säästyy kivasti. :)
TehBigBunny
30.10.2009
Nyyjorkissa se on mulla edelleen kuumana :(
Lisäksi mä käytän sitä säälimättä jos vikalla sektorilla tulee kämmi eikä ole yhtään puhdasta kierrosta alla.
TehBigBunny
30.10.2009
Ajoin ekan kisan kytkimellä testiksi. Aika hauskaa.
Mitä tapahtuu jos dämizit ei ole päällä, eihän sitä vaihdetta voi rouskuttaa menemään ihan huoletta ?
Schimanski76
30.10.2009
TehBigBunny kirjoitti 30.10.2009 20:35:
Lisäksi mä käytän sitä säälimättä jos vikalla sektorilla tulee kämmi eikä ole yhtään puhdasta kierrosta alla.
Nykin uusissa zikaaneissa tapahtuu kyllä välillä pahoja ajatuskatkoja. :(
Pari kertaa joutunut ottamaan kisan alusta,kun kämmännnyt.
Ja tuosta Toblesta vielä.On se ihan hyvä systeemi,kun tarkemmin ajatellaan.
Hot-läpit kuulukoon sinne omaan osioon.
JANIchargedTT
30.10.2009
Osaako joku selittää mitä leaderboardsien toka vika sarake oikealla meinaa? Kun siinä on ne muut ABS jne. Ite oon luullu että se meinaa rewindin käyttöä, mutta selventäiskö joku?
TehBigBunny
30.10.2009
JANIchargedTT kirjoitti 30.10.2009 21:26:
Osaako joku selittää mitä leaderboardsien toka vika sarake oikealla meinaa? Kun siinä on ne muut ABS jne. Ite oon luullu että se meinaa rewindin käyttöä, mutta selventäiskö joku?
Toiseksi viimeinen meinaa sitä että se aika on ollut jossain vaiheessa top100? ja siitä on replay tallessa. Viimeinen on merkkinä rewindistä tai 'oikaisusta'
JANIchargedTT
30.10.2009
TehBigBunny kirjoitti 30.10.2009 21:28:
JANIchargedTT kirjoitti 30.10.2009 21:26:
Toiseksi viimeinen meinaa sitä että se aika on ollut jossain vaiheessa top100? ja siitä on replay tallessa. Viimeinen on merkkinä rewindistä tai 'oikaisusta'
Okei, kiitoksia selvennyksestä. Nyt ei tarvi ihan läpiä päähänsä puhua
jasamy
30.10.2009
huvittavaa mut äsken potkittiin ulos ilmeisesti sen takia että olin liian nopea(en törmännyt mihinkään koko kisan aikana ja ero toiseen oli 18s niin en keksi muuta syytä)...
Show hidden message
tappi
30.10.2009
jasamy kirjoitti 30.10.2009 21:37:
huvittavaa mut äsken potkittiin ulos ilmeisesti sen takia että olin liian nopea(en törmännyt mihinkään koko kisan aikana ja ero toiseen oli 18s niin en keksi muuta syytä)...
sitähän ne jotkut tekee.. :D
AJfin
30.10.2009 (edit 30.10.2009)
tappileipa kirjoitti 30.10.2009 21:40:
Ja jotkut lopettaa kisan lähes aina kesken jos on viimeinen tai toiseksi viimeinen... :P ?
RaabForRehab
31.10.2009
AJfin kirjoitti 30.10.2009 22:51:
tappileipa kirjoitti 30.10.2009 21:40:
Ja jotkut lopettaa kisan lähes aina kesken jos on viimeinen tai toiseksi viimeinen... :P ?
+1 ja TOUCHE!!! :D
MrD St Jimmy
31.10.2009
Schimanski76 wrote 10/30/2009 @ 20:52:
TehBigBunny kirjoitti 30.10.2009 20:35:
Nykin uusissa zikaaneissa tapahtuu kyllä välillä pahoja ajatuskatkoja. :(
Pari kertaa joutunut ottamaan kisan alusta,kun kämmännnyt.
Ja tuosta Toblesta vielä.On se ihan hyvä systeemi,kun tarkemmin ajatellaan.
Hot-läpit kuulukoon sinne omaan osioon.
Turn 10 saisi valaista sen Nykin ihan uudestaan. Niitä shikaaneja ei oikeasti näe ennen kuin ihan rengasvallissa kiinni. Forzan grafiikka kusee siinä kentässä aikas pahasti.
Kyllähän oikeassa elämässä näkisi semmotteet shikaaniviritelmät satojen metrien päästä.
Draghar
31.10.2009
Vika saattaa olla myös näyttölaitteesi kuvasäädöissä. Itselläni ainakin ko. rata näky niin hyvin kuin sen voi olettaakkin näkyvän.
DiddFIN
31.10.2009 (edit 31.10.2009)
Ainakin mulla se leaderboardsin viimeinen sarake täyttyy välillä vähän turhankin helposti varsinkin ku se loppupään kaveri on aika innokas kiilailemaan. Ihan pikkuhipaisuista nappulat ei kuitenkaan ilmesty. Rewind vaikuttaa myös, itse vältän sitä kuin ruttoa vaikka kuinka kismittäisi jos viimeisellä kierroksella tunaroi.
Niin ja se uusi New York on raivostuttava, vaikka ei se edellinenkään mikään helmi ollut.
Sunsh1ne FI
31.10.2009
FM.netin blogipäivityksessä kehutaan miten hyvin Matchmaking on lähtenyt käyntiin. Mainitaan, että ihmisten suosimia pelimuotoja seurataan kovin tarkkaan ja päivitellään playlisteja sen mukaan. Kuulemma tieteellisin metodein on todettu että tämän hetken suosituinta on circuit-kisa A-luokassa... ihan kiva, käsittääkseni A on matalin luokka jonka matchmaker sallii valita.
Chen edustama virallinen T10:n kanta on se, että älkääs nillittäjät yrittäkö neuvoa meitä kun me tarjotaan ekan mutkan Veyron-viihdettä idiootteina kuolaaville väkijoukoille.
Eipä siinä sitten muuta kuin pistämään niitä kisakutsuja tänne FRC:hen, se on tästä lähtien ainoa tapa ajaa damaget päällä ilman apuja jollakin tietyllä autoluokalla. Ellei käy niin hassusti että T10 lisää matchmaking-systeemiinsä HC-pelimuodon, mutta toisaalta sehän rajoittaisi taviksia "ylimielisen eliitin" ulkopuolelle, joten turha toivo.
TehBigBunny
01.11.2009
Jos vaikka jatkaisi tuota matsmeikkinkin haukkumista.
__30 sek end timer__
Ajoin äsken neljä random kisaa autoksi otin aina omasta tallista jonkun A-luokkalaisen joka ei ollut vielä nähnyt rataa. Kaikissa kisossa kävi niin että vain kolme kaveria ehti maaliin ( 8 äijää lobyssä ) vaikka me kaikki kolme ajettiin selkeästi random autoilla eikä millään skorepoarti vempattimilla.
Mitenköhän tämä tukee sitä tulokkaiden sisäänajoa :| varmaan kivaa jäädä aina radalle.