Mudinski
28.10.2009
Finski fani kirjoitti 28.10.2009 22:09:
Mudinski kirjoitti 28.10.2009 21:59:
Storefront is now better !
Better how?
No vittu saa hinnaksi enemmän kuin 10K
Miqqe
28.10.2009
Mudinski kirjoitti 28.10.2009 22:11:
Finski fani kirjoitti 28.10.2009 22:09:
Mudinski kirjoitti 28.10.2009 21:59:
Storefront is now better !
Better how?
No vittu saa hinnaksi enemmän kuin 10K
Paljos ne autot sit maksaa?
PetuK
28.10.2009 (edit 28.10.2009)
knoivari kirjoitti 28.10.2009 21:02:
Lähinnä tässä on se ongelma että jos esim. ajaa SM kisassa nopeimman kerroksen ja pikkasen lipee pihalle ja sen takia kierros hylätää niin jää mulla kyllä hyvin nopeesti kisat siihen.
Tuossa on kyllä selkeä ongelmakohta. Itse aika samoilla linjoilla...
TehBigBunny
28.10.2009
PetuK kirjoitti 28.10.2009 22:47:
knoivari kirjoitti 28.10.2009 21:02:
Lähinnä tässä on se ongelma että jos esim. ajaa SM kisassa nopeimman kerroksen ja pikkasen lipee pihalle ja sen takia kierros hylätää niin jää mulla kyllä hyvin nopeesti kisat siihen.
Tuossa on kyllä selkeä ongelmakohta. Itse aika samoilla linjoilla...
Ratkaisu on selkeä, syö kala, eikun siis.
Ei pisteitä nopeimmasta kierroksesta. Aika-ajot on sitten eri juttu lobbyt kun toimii miten ne toimii + pena systeemi.
Rellu-testissä tuntui kyllä että ihan pienestä se ei sitä kierrosta hylännyt, mä olin ainut jolla putosi molemmat nopeat pois.
Schimanski76
28.10.2009
Tykkäsin kovasti siitä FM2 The End-kisan systeemistä:
Test Drivessä ajaa vaikka miljoona kierrosta ja lähettää parhaan ajan mänizmentille.
Jäähän siinä toki osa sitä aika-ajojen jännitystä pois,oma kilpailuhan sekin on.
Jotenkin vaan pelkään,että tuo Toble tulee sekoittamaan pakkaa liikaa ellei sen suhteen löydy hyvää ratkaisua.
TehBigBunny
29.10.2009
Schimanski76 kirjoitti 28.10.2009 23:17:
Test Drivessä ajaa vaikka miljoona kierrosta ja lähettää parhaan ajan mänizmentille.
Jäähän siinä toki osa sitä aika-ajojen jännitystä pois,oma kilpailuhan sekin on.
Jotenkin vaan pelkään,että tuo Toble tulee sekoittamaan pakkaa liikaa ellei sen suhteen löydy hyvää ratkaisua.
Kauan sitten sen toisen pelin aikana mie vähn ehrottelin tätä systeemiä mutta päätettiin jatkaa vanhalla aika-ajolla.
ETCC:ssä tätä on käytetty muutaman kauden ajan ja musta se on toiminut hyvin ne ketkä kisaavat kärkisijoista voi ajaa varmasti puhtaan kiekan ja sitten jos ei aika-ajot kiinnosta haluaa vain kisailla kavereiden kanssa voi ilmoittaa että 'viimeinen lobby'.
TehBigBunny
29.10.2009
Aamupalaksi kaksi random-lobbyä FM2:ssa en tainnut käydä sellaisessa ainekaan vuoteen. Ei mikään täysi katastrofi mutta ei tuollainen kaikki-avut-päällä-yhdellä-luokalla ajelu oikein ole mun juttu.
Amalfi A-luokalla herätti kyllä aika kivasti, kolme AWD:tä veti viisi kierrosta 25m toisistaan jos ottas vähän kaffea, sedatiiviksi.
kaijanen
29.10.2009
TehBigBunny kirjoitti 29.10.2009 06:06:
Kauan sitten sen toisen pelin aikana mie vähn ehrottelin tätä systeemiä mutta päätettiin jatkaa vanhalla aika-ajolla.
ETCC:ssä tätä on käytetty muutaman kauden ajan ja musta se on toiminut hyvin ne ketkä kisaavat kärkisijoista voi ajaa varmasti puhtaan kiekan ja sitten jos ei aika-ajot kiinnosta haluaa vain kisailla kavereiden kanssa voi ilmoittaa että 'viimeinen lobby'.
No ei tollanen ainakaan mua hirveesti sytytä että Test Drivessä ne ajettais. Onhan tää nykynen kolmio aika perseestä mutta se on sama kaikille, kyllähän noi "pommipaikat" oppii kustakin radasta tuntemaan.
Aika-ajo lobbyyn sopivasti porukkaa sopivin välimatkoin ja selkeet säännöt miten toimia jos vaikkaa ajaa pihalle.
Kyllähän se tuo sitä kihelmöintiä aika-ajoon, kun katsotaan kuka pystyy leipomaan sen ajan sillon kun se pitää tehdä. Varsinkin jos nyt tulee kunnolla porukkaa niin jännittävistä aika-ajoista tulee jännääkin jännempiä:D
AJfin
29.10.2009
kaijanen kirjoitti 29.10.2009 19:05:
TehBigBunny kirjoitti 29.10.2009 06:06:
No ei tollanen ainakaan mua hirveesti sytytä että Test Drivessä ne ajettais. Onhan tää nykynen kolmio aika perseestä mutta se on sama kaikille, kyllähän noi "pommipaikat" oppii kustakin radasta tuntemaan.
Aika-ajo lobbyyn sopivasti porukkaa sopivin välimatkoin ja selkeet säännöt miten toimia jos vaikkaa ajaa pihalle.
Kyllähän se tuo sitä kihelmöintiä aika-ajoon, kun katsotaan kuka pystyy leipomaan sen ajan sillon kun se pitää tehdä. Varsinkin jos nyt tulee kunnolla porukkaa niin jännittävistä aika-ajoista tulee jännääkin jännempiä:D
Kannatan Kaijasta.
Test drive aika-ajo on perseestä
Finski fani
29.10.2009
forza lce teema nyt ladattavissa:
www.xbox.com/forza3lcetheme
Northg7
29.10.2009
Kiitos tiedosta Finski.
Onko muilla alkanut tökkimään pelikuva maaliin tulon jälkeen, kun peli tallentaa ghosteja ja tuloksia?
Myös auton rullatessa gridiin, paikoin on lähtöruudun graffat myös buganneet/välkkyneet. Samaa huomasin eräällä ovaalilla auton varjosta.
Nyt ei ole jännää, vaan häiritsevää :(
JANIchargedTT
29.10.2009
Mukava ajaa Le Mansia, heti kun kierros alkaa niin on tobleronet valmiina.
Schimanski76
30.10.2009
Northg7 kirjoitti 29.10.2009 22:51:
Kiitos tiedosta Finski.
Onko muilla alkanut tökkimään pelikuva maaliin tulon jälkeen, kun peli tallentaa ghosteja ja tuloksia?
Myös auton rullatessa gridiin, paikoin on lähtöruudun graffat myös buganneet/välkkyneet. Samaa huomasin eräällä ovaalilla auton varjosta.
Joo,tökkii välillä pahasti,kun maaliin tulee.Se ei sinänsä häiritse.
Mutta tämä häiritsee! :
Sama ongelma kuin demossakin.Joskus tulee ihan hirvittäviä tökkimisiä silloin,kun joku kaveri kirjautuu liveen.Partyssä vielä pahempi,jos joku tulee/lähtee partystä.
Pakko painaa aina suosiolla pauselle ja jatkaa ajoa vähän ajan kuluttua.Missään muussa pelissä vastaavaa ei tapahdu.
Tätä siis tapahtuu ihan tuossa normaalissa pelimuodossa,multiplayeriä en ole vielä edes kokeillut.
Kai se pitää repiä tuo tietsikan nettipiuha reitittimestä irti ihan suosiolla,kun vortsaa pelaa.Ainakin kokeilla vaikuttaako se mitenkään.Jos se ei vaikuta,niin sitten alan epäilemään,että poksista loppuu teho pyörittää vortsaa.Kääk!
Arsestaja
30.10.2009
Mulla Forza 3 ei töki.Alussa vähän nyki,mutta asensin sen kovalevylle niin hävisi se ongelma.
Northg7
30.10.2009 (edit 30.10.2009)
Asennettuna kovolla on täälläkin kaikki systeemit. FM2:n aikana kaikki oli ihan samallalailla, sama nettiyhteys ja samanlaista tökkimistä ei tapahtunut, osittain kyllä.
Pitää seurata tilannetta ja koputtaa puuta. Ehkä noi on vaan sitten näitä "ominaisuuksia", joista ei jaksa edes miettiä sen kummemin. Pelaa vaan ja nauttii.
e: typoja
Sunsh1ne FI
30.10.2009
Toblerooneista samaa kuin fm.netissä on ollut puheena...
Takana ajava aiheuttaa sulle suklaata siksi että takana ajava auto nopeuttaa edellä ajavaa. Vähemmän alipainetta auton takana jne. Nämä toisen auton aiheuttamat toblethan on täysin merkityksettömiä paitsi lobbyssa ajettujen aika-ajojen kannalta. Fm.netissä on sivukaupalla itkua siitä kun ai-auto pilaa nopean kierroksen; miksei niitä kierroksia voi ajaa varta vasten Hot Lap -moodissa?
Edellisen kierroksen viimeinen sektori voi toblettaa seuraavan kierroksen ja tämä on pitkillä radoilla pitkä sektori. Tästäkin on kovasti itkua, mutta miettikääpä huviksenne mitä tapahtuisi jos maaliviivan ylittäminen nollaisi toblet seuraavalle kierrokselle... sulla voisi olla Veyron työntämässä takaa ja juuri ennen maaliviivaa kaveri siirtyy sivuun ja hei presto - F-luokan Golffi kulkee suoralla 400.
Itselleni en ole vielä saanut aikaan epäoikeudenmukaiselta tuntuvaa toblea vaan aina olen itse kierrokseni kussut, oli kolhu tai lipsahdus sitten miten pieni tahansa... se on hinta joka täytyy maksaa reilummasta leaderboardista.
TehBigBunny
30.10.2009
Hotläppäminen kannattaa siis tehdä siihen varatussa paikassa. Hot Lap - menun alla :D
( tai itse suosittelen Multiplayer - Private Server, botit hardille ja pakottaa niille tarpeeksi hyvät autot ensin luokka ( A ) ja sitten esim min. PI 580. Lähtöön 1 sek viive ja näin saa kuumia kierroksia JA rahhaa )
markki
30.10.2009
Schimanski76 kirjoitti 30.10.2009 09:04:
Kiitos tiedosta Finski.
Mutta tämä häiritsee! :
Sama ongelma kuin demossakin.Joskus tulee ihan hirvittäviä tökkimisiä silloin,kun joku kaveri kirjautuu liveen.Partyssä vielä pahempi,jos joku tulee/lähtee partystä.
Pakko painaa aina suosiolla pauselle ja jatkaa ajoa vähän ajan kuluttua.Missään muussa pelissä vastaavaa ei tapahdu.
Tätä siis tapahtuu ihan tuossa normaalissa pelimuodossa,multiplayeriä en ole vielä edes kokeillut.
Kai se pitää repiä tuo tietsikan nettipiuha reitittimestä irti ihan suosiolla,kun vortsaa pelaa.Ainakin kokeilla vaikuttaako se mitenkään.Jos se ei vaikuta,niin sitten alan epäilemään,että poksista loppuu teho pyörittää vortsaa.Kääk!
Mulla on ollut sellasta onkelmaa saundien kanssa, että välillä ne häviää tai jää "jurraamaan" paikoilleen. Voi tietty olla myös minun poksissa ongelma, kun on niin vanha jo. Se on varma ,että grafiikka puoli on pettämässä. Välillä kun avaa forza, niin musta välkkyy jännästiu :D
villek00
30.10.2009
markki kirjoitti 30.10.2009 13:40:
Schimanski76 kirjoitti 30.10.2009 09:04:
Kiitos tiedosta Finski.
Mutta tämä häiritsee! :
Mulla on ollut sellasta onkelmaa saundien kanssa, että välillä ne häviää tai jää "jurraamaan" paikoilleen. Voi tietty olla myös minun poksissa ongelma, kun on niin vanha jo. Se on varma ,että grafiikka puoli on pettämässä. Välillä kun avaa forza, niin musta välkkyy jännästiu :D
Mulla joskus jää päässä soimaan musiikit paikoilleen, mutta siihen ei ole löytynyt apua, onneksi...