FRC @ forzastats.com

TehBigBunny
/

Forzastatsit on päivitetty FM3:een.

Click

Teami piti lisätä uudelleen. Ilmoitelkaa jos sopii että teitän nimi lisätään listaan, vaatimuksena on se että on vähintään yksi aika jollain radalla top 250 joukossa.

( Ilman apuja ajetut ajat lasketaan omaksi ryhmäksi, eli sija 435 voi olla sija 50 no-assist joukossa )

/ Laitoin jokusen uuden kaverin sinne, noita Track Attack huaraajia :) // Myyris putosi pois koska sillä ei ole yhtään tarpeeksi nopeaa aikaa :D

Finski fani
/

Juu mut voi ainakin laittaa listaan. Kai multa nyt ainakin pari 250 aikaa pitäs löytyä. Pitääkö mun luoda tonne profiili vai miten toi sivu toimii?

TehBigBunny
/

Profiilia ei ole pakko tehdä mutta ei siitä mitään haittaa ole.

Miquel on jo listalla. Finski lisätään.

.. ja sama juttu kun FM2 statseissa. Lisätyt numet näkyy FRC-teami stateissa vasta seuraavan päivityksen jälkeen. Yleensä ne päivitetään kerran päivässä.

TehBigBunny
/

Tälläisen 'Usual Suspects' -joukon mä olen sinne lisännyt. Jos joku haluaa pois listalta niin pistäkää sähköpostilla virallinen eroamisilmoitus, kolmena kappaleena, tiistaina 10.00-10.10 välisenä aikana.

AJfin ariko Capo26RS djrunkkari Finski fani hookkis112 J4nne Jasamy Miqqe Northg7 PetuK RaabForRehab Schimanski76 SIL0KKI tepilobium TeroKortelainen TJP27 Whezy

Miqqe
/ /

Mun ihqraxupoxuhanipööt

AJfin ariko Capo26RS djrunkkari Finski fani J4nne Jasamy Northg7 PetuK RaabForRehab Schimanski76 SIL0KKI tepilobium TeroKortelainen TJP27 Whezy hookkis112

On järkäs, eli Hookkis, oot kyrpä

TehBigBunny
/

Mä en ooo listalla :(

Ei saa sanoa toista kyrväksi.

Pitää sanoa että "Hookkis, oot peenis"

Finski fani
/

Semmonen juttu vaan, kun katon omaa profiilia, tulee tällainen teksti: "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact [email protected]" Mitä pitäs tehä, jotta saisin oman tagin sivulle, etten turhaan lähettelis sähköposteja...

RaabForRehab
/

Hirveästi en huoraa, mutta nimi saa olla listassa jos siitä hyötyä on..

Sunsh1ne FI
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Semmonen juttu vaan, kun katon omaa profiilia, tulee tällainen teksti: "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact [email protected]" Mitä pitäs tehä, jotta saisin oman tagin sivulle, etten turhaan lähettelis sähköposteja...

Mulla on sama ongelma.

Lutis
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Hirveästi en huoraa, mutta nimi saa olla listassa jos siitä hyötyä on..

Mitä tarkoittaa huoraaminen?

Finski fani
/ /

Kun sinä myyt itseäsi kadunkulmassa. Useimmiten naiset ovat tämän ammatin pääasiallisia työntekijöitä, mutta Raabi mitä ilmeisimmin tekee sitä aina kun rahavarannot pääsevät uupumaan, ja Hayabusaan pitäisi saada uusia osia....

TehBigBunny
/ /

FRC

Finski

Sansainia ei mullakaan lataa. ( ei taida olla yhtään tarpeeksi nopeaa aikaa )

Myöskään mun omat statsit ei ole FRC:n pisteissä mukana :D

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Lutis

Lutis wrote:

Mitä tarkoittaa huoraaminen?

Meinaan sellasta 100 kierroksen hieromista yhden tuhannesosan takia :)

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Meinaan sellasta 100 kierroksen hieromista yhden tuhannesosan takia :)

Niin, tota mä tarkotin...

TeroKortelainen
/ /

Pitäisikös nykyään ajaa kytkintä käyttäen, jotta pääsee No-Ass-listalle? En jaksa etsiä tuolta, kun sivut näyttää toimivan "hiukan" kankeasti tällä hetkellä.

EDIT: Aukesihan ne sivut viimeinkin ja kyllähän sitä tarttis kytkintä ite tosiaan potkia. Eipä tartte hirveästi sitten meikäläisen kerätä tässä pointseja...

AJfin
/

Miks tuolla ei oo kaikista luokista kaikkia ratoja? vai näkyykö vain jos jollakin FRC:läisellä on TOP250 aika ko. radalla?

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: Miks tuolla ei oo kaikista luokista kaikkia ratoja? vai näkyykö vain jos jollakin FRC:läisellä on TOP250 aika ko. radalla?

Juu pitää olla top 250 jotta näkyy ja top 100 se taisi olla joka saa pisteitä.

/ Pitää varmaan antaa meijjän kriftaajille kenkää ... ollaan liian korkealla kriftailu-pisteissä :(

// "Guys, there is a bug when you access your profile and it says "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact ..." even your GT is listed here. I'll let you guys know when it is ok! Cheers"

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Juu pitää olla top 250 jotta näkyy ja top 100 se taisi olla joka saa pisteitä.

/ Pitää varmaan antaa meijjän kriftaajille kenkää ... ollaan liian korkealla kriftailu-pisteissä :(

// "Guys, there is a bug when you access your profile and it says "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact ..." even your GT is listed here. I'll let you guys know when it is ok! Cheers"

OK. Ajoin tänään ainakin yhen top100 ajan joten jospa siitä tulis vähän pojoja :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.