Mä vedin fwd drift fujimi kaido #9 :D Aika HCHCHC
Camino viejo full #2
Maple short #9
Mä vedin fwd drift fujimi kaido #9 :D Aika HCHCHC
Camino viejo full #2
Maple short #9
Ajoin timetriaalis road americas sijalle 28. ;>
Sinä se et edes joulun kunniaks lopeta forzailuu :)
emmä<3
ajan ilman säätöjä scirocolla :D
hookkiksella oli kova hehkutus kun kutsuin hänet livepartiiin ei jumalanpyssyt sitä ei kestäny..
Älä selitä :D Mitään en sanonut :D
Saa myös listalle lisäillä, näytti tuolla reilun parin tuhannen pojon edestä olevan hotläppi huaraamista.
timetrial Road Atlanta Full No Assists YKKÖNEN SAATANA :D:D:DD käykää vaikka tarkistaas!:DD
FRC jyrää etuvetodriftingissä!!! :D
Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote: FRC jyrää etuvetodriftingissä!!! :D
Hyvä Tero !
Heh, vielä olisi yli puolet radoista luisuttelematta :|
Täytynee hankkia jostain elämä...
Kivasti mennään sinne radoille ajelemaan.
S-luokassa on varmasti monta jännää rataa ajamatta !
:O
Käykääs ajamassa vaikka X-luokkalaisilla Sidewinderiä niin päästään 7. sijalle.
Kivasti.
Nyt tarvittaha ryhtiliike !
FRC on putoamassa top 10 listalta kokonaas.
Kaikki käy kivasti ajamassa jossain 'harvinaisella' auto/rata yhristelmällä ja kerää vähän pisteitä.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Nyt tarvittaha ryhtiliike !
FRC on putoamassa top 10 listalta kokonaas.
Kaikki käy kivasti ajamassa jossain 'harvinaisella' auto/rata yhristelmällä ja kerää vähän pisteitä.
Tänään noustiin takaisin sijalle 10 peräti 700 pisteen turvin.. Nyt olut auki!
KAIKKI RADALLE !
Hmm, mun GT tuolt löytyy mut ei pojoi kyl? oon vissii joskus vahingos ajanu alle 250
ja siis saa lisätä frc jos tahtoo :)
Lisätään.
Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa. ( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )
heh
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Lisätään.
Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa. ( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )
aattelin että ne ois siun ettc kavereita tms... kivasti se tuo ainakin se frc truocien (vai mikä se oli) pisteitä joillekkin osa-alueille... Ja etkös sie oo piällikkönä meille? E: taisitkin poistaa ne tiimistä, tai sit miun netti pätkii "taas" :) E2: oppisimpa lukemaan vielä!
Juu poistettu mutta pisteet lähtevät vasta seuraavan päivityksen jälkeen.
juu, niihän se sivusto ilmeiseti vieläkin päivittyy kerran vrk:ssa? Eikä ne ulkomaan avut pahojakaan ois ;), kun kattoo noita liitereitä, eikä kukaan frc:stä jaksa huorata, vaikka ajotaidot on täyttä rautaa! Pitäis ilmeisesti itsekkin alkaa enemmän ajamaan kilpailuja, kun alku kiekat oon aina live-ajossa niin ruosteessa, kun odottaa pidolta liikoja alussa + sen jälkeen yliyritys, kun yrittää korjata erheensä:D mut eihän se niin vakavakavakavaa oo:) hyvistä kisoista kun vaan pääsis nauttimaan ja haastamaan kunnolla muita kuskeja, kun edelliset kisat on syystä, tai toisesta on mennyt pieleen (Peili/netti-yhteys)
Kirjaudu sisään vastataksesi.