FRC @ forzastats.com

Hookkis
/ /

Mä vedin fwd drift fujimi kaido #9 :D Aika HCHCHC

Camino viejo full #2

Maple short #9

v7ville
/ /

Sinä se et edes joulun kunniaks lopeta forzailuu :)

djrunkkari
/

hookkiksella oli kova hehkutus kun kutsuin hänet livepartiiin ei jumalanpyssyt sitä ei kestäny..

Beermachine66
/ /

Saa myös listalle lisäillä, näytti tuolla reilun parin tuhannen pojon edestä olevan hotläppi huaraamista.

djrunkkari
/

timetrial Road Atlanta Full No Assists YKKÖNEN SAATANA :D:D:DD käykää vaikka tarkistaas!:DD

TeroKortelainen
/

Heh, vielä olisi yli puolet radoista luisuttelematta :|

Täytynee hankkia jostain elämä...

TehBigBunny
/

Kivasti mennään sinne radoille ajelemaan.

S-luokassa on varmasti monta jännää rataa ajamatta !

TehBigBunny
/

Käykääs ajamassa vaikka X-luokkalaisilla Sidewinderiä niin päästään 7. sijalle.

Kivasti.

TehBigBunny
/

Nyt tarvittaha ryhtiliike !

FRC on putoamassa top 10 listalta kokonaas.

Kaikki käy kivasti ajamassa jossain 'harvinaisella' auto/rata yhristelmällä ja kerää vähän pisteitä.

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Nyt tarvittaha ryhtiliike !

FRC on putoamassa top 10 listalta kokonaas.

Kaikki käy kivasti ajamassa jossain 'harvinaisella' auto/rata yhristelmällä ja kerää vähän pisteitä.

Tänään noustiin takaisin sijalle 10 peräti 700 pisteen turvin.. Nyt olut auki!

DarkWarjo
/ /

Hmm, mun GT tuolt löytyy mut ei pojoi kyl? oon vissii joskus vahingos ajanu alle 250

ja siis saa lisätä frc jos tahtoo :)

TehBigBunny
/ /

Lisätään.

Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa. ( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Lisätään.

Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa. ( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )

aattelin että ne ois siun ettc kavereita tms... kivasti se tuo ainakin se frc truocien (vai mikä se oli) pisteitä joillekkin osa-alueille... Ja etkös sie oo piällikkönä meille? E: taisitkin poistaa ne tiimistä, tai sit miun netti pätkii "taas" :) E2: oppisimpa lukemaan vielä!

TehBigBunny
/

Juu poistettu mutta pisteet lähtevät vasta seuraavan päivityksen jälkeen.

TJP27
/

juu, niihän se sivusto ilmeiseti vieläkin päivittyy kerran vrk:ssa? Eikä ne ulkomaan avut pahojakaan ois ;), kun kattoo noita liitereitä, eikä kukaan frc:stä jaksa huorata, vaikka ajotaidot on täyttä rautaa! Pitäis ilmeisesti itsekkin alkaa enemmän ajamaan kilpailuja, kun alku kiekat oon aina live-ajossa niin ruosteessa, kun odottaa pidolta liikoja alussa + sen jälkeen yliyritys, kun yrittää korjata erheensä:D mut eihän se niin vakavakavakavaa oo:) hyvistä kisoista kun vaan pääsis nauttimaan ja haastamaan kunnolla muita kuskeja, kun edelliset kisat on syystä, tai toisesta on mennyt pieleen (Peili/netti-yhteys)

Kirjaudu sisään vastataksesi.